Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،مصطفی مجیدی بخشدار مرکزی مراغه در حاشیه اجرای این طرح در روستای مغانجیق اظهار داشت: این طرح گ با همکاری اعضای شورای بخش اجرا می‌شود.
او  با تقدیر از همراهی اعضای شورای بخش در اجرای پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در روستا‌های بخش مرکزی گفت: در تمامی روستا‌های بخش برنما‌هایی در راستای پیشگیری از شیوع کرونا نصب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او  گفت: دهیاری ها، شورا‌های اسلامی روستاها، شبکه‌های بهداشت روستا‌ها به عنوان کمیته‌های روستایی مقابله با بیماری کرونا ویروس فعالیت می‌کنند.
بخشدار مرکزی مراغه  افزود: در حال حاضر فرهنگ سازی استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بهترین راه مقابله و ریشه کنی کرونا است.
مجیدی  تاکید کرد: همکاری اهالی روستا‌ها و عدم برگزاری تجمعات و مراسم در قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا تاثیرگذار است که در این راستا اقدامات و فرهنگ سازی‌های خوبی انجام شده است.
بخشدار مرکزی مراغه به همراه اعضای شورای اسلامی بخش مرکزی با در دست داشتن پلاکارد‌های " من ماسک میزنم " و " فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنید " در محلات روستای مغانجیق حرکت و ماسک در بین اهالی توزیع کردند.
بخش مرکزی مراغه با ۷۴ روستا دارای ۶۸ هزار نفر جمعیت بوده که تمامی روستا‌ها دارای شورای اسلامی با ۲۴۵ نفر عضو و ۶۶ روستای این بخش نیز دارای دهیاری است.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فاصله گذاری اجتماعی بخشدار مرکزی فاصله گذاری اجتماعی مرکزی مراغه روستا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۰۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۶۵ درصدی طرح‌های هادی روستایی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان گفت: ۵۷۳ روستای استان بالای ۲۰ خانوار هستند که از این تعداد اجرای طرح هادی در  ۴۰۰ روستا شروع شده که بالای ۶۵ درصد پیشرفت دارد.
رسول شهبازی با اشاره به پیشرفت مطلوب طرح هادی روستایی در استان، خاطرنشان کرد: استان از نظر اجرای طرح هادی ۶۵ درصد از میانگین کشور بالاتر بوده، اما همچنان نیازمند اعتبارات بیشتری برای تکمیل طرح‌های هادی روستایی هستیم.
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از هزار میلیارد تومان در همه روستا‌های استان در یک برنامه چند ساله برای تکمیل و اجرای طرح‌های هادی روستایی مورد نیاز است.
وی با بیان اینکه ۸۲ روستای استان در یک فاز اجرایی عملیات طرح هادی آنها شروع شده است، افزود: این روستا‌ها نیاز به ۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل طرح هادی روستایی دارند.
شهبازی خاطرنشان کرد: با هدف فراهم‌کردن زمینه توسعه، رفع محرومیت و شتاب‌بخشی به بهسازی سکونتگاه‌های روستایی، بازنگری روستایی صورت می‌گیرد.
۲۷۴ روستا در چهارمحال و بختیاری در طرح هادی مورد بازنگری قرار گرفتند و  ۵۸ روستا در حال بازنگری و تعداد ۲۸ روستا نیازمند بازنگری هستند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • اجرای طرح هادی در ۶۰ درصد روستا‌های ایجرود
  • اجرای ۴۰۰ ویژه برنامه در هفته کار و کارگر استان مرکزی
  • اجرای ۱۹ عنوان برنامه در گرامیداشت روز «سنندج»
  • اجرای طرح آموزش ایمنی و ترافیک در مراغه
  • پس‌لرزه‌های توئیت عجیب کریمی قدوسی درباره بمب اتم
  • بازنگری ۲۷۴ روستا در چهارمحال و بختیاری در طرح هادی
  • وزیر راه‌ و رئیس بانک مرکزی مسئول اجرای تعهدات دولت در عرضه زمین و تسهیلات مسکن هستند
  • پیشرفت ۶۵ درصدی طرح‌های هادی روستایی در چهارمحال و بختیاری
  • انتخاب شورای شهر انابد به عنوان شورای شهر نمونه شهرستان بردسکن
  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در مراغه