Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@15:00:16 GMT

ضرر ۱.۸ میلیارد دلاری اوبر در ۳ ماه اخیر با شیوع کرونا

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۰۲۵۶

ضرر ۱.۸ میلیارد دلاری اوبر در ۳ ماه اخیر با شیوع کرونا

شرکت تاکسی اینترنتی اوبر Uber از ضرر ۱.۸ میلیارد دلاری خود در سه ماهه اخیر خبر داد چرا که بیماری همه گیر کرونا باعث سقوط درآمد این شرکت شده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه، روز پنجشنبه شرکت تاکسی اینترنتی اوبر Uber از ضرر 1.8 میلیارد دلاری خود در سه ماهه اخیر خبر داد چرا که بیماری همه گیر کرونا باعث سقوط درآمد این شرکت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوبر که در سانفرانسیسکو مستقر است، اعلام کرد که درآمد کل این شرکت نسبت به سال گذشته 29 درصد کاهش یافته و به 2.2 میلیارد دلار رسیده است در حالی که سود حاصل از تحویل کالاها نتوانسته افت 75 درصدی تعداد رزرو مسافران را جبران کند.

اقتصاد آمریکا شدیدترین رکود را از سال 2007 تجربه کرد"بدترین" وضعیت اقتصاد آمریکا در سه ماه گذشته رخ دادصندوق بین المللی پول: اقتصاد آمریکا راه درازی تا بهبودی دارد

سهام Uber در معاملات صورت گرفته پس از پایان ساعت کار بازار در پی انتشار ارقام سود این شرکت، بیش از چهار درصد سقوط کرد.

دارا خسروشاهی، مدیر اجرایی اوبر، گفت: تیم ما در حال حرکت با سرعت اوبر برای پاسخ به تأثیر بیماری همه گیر کرونا بر جوامع و مشاغل است.

فعالیت تجاری اوبر در جهان درپی تعطیلی های ناشی از شیوع ویروس کرونا به شدت کاهش یافت به طوری که تعداد رزروها 75 درصد و درآمد 67 درصد کاهش یافته است.

این در حالی است که عملیات تحویل غذای اوبر تحت برنامه Uber Eats شاهد افزایش بیش از دو برابری درآمد بوده و به 1.2 میلیارد دلار رسیده است. این درامد در سه ماه منتهی به ماه ژوئن از درامد تاکسی اینترنتی این شرکت بیشتر بوده است.

اوبر در ماه های اخیر تغییرات دیگری را نیز صورت داده است. این شرکت ضمن عقب نشینی از برنامه خود برای اجاره دوچرخه و اسکوتر، برای خدمات تحویل کالا با شرکت پست میت قراردادی را امضا کرده است.

انتهای پیام/

R1016170/P/S7,85,86/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۱۷| قیمت طلا همچنان رکورد می‌زند ۲ تذکر یک نماینده مجلس به وزیر اقتصاد برای واریز سود سهام شرکتها از طریق سجام ۳ میانگین پرتفوی سهام عدالت ۳۰ برابر شد/طرح ارائه سهام به جاماندگان به زودی نهایی می‌شود ۴ قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۱۶|افزایش قیمت طلا و سکه در بازار/ سکه ۱۱ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان شد ۵ بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA در ایران ۶ هواشناسی ایران ۹۹/۵/۱۷| پیش بینی رگبار ۴ روزه باران در برخی استان‌ها/ هوا ۸ درجه گرم می‌شود ۷ ماجرای ادعای توزیع سهام عدالت بین ۲۰ میلیون ثروتمند/وزارت اقتصاد شفاف‌سازی کند ۸ هواشناسی ایران ۹۹/۵/۱۳| پیش بینی باران ۲ روزه در ۸ استان/ کاهش ۶ درجه ای دما در برخی استان ها مهمترین اخبار اقتصادی دستورالعمل اخذ مالیات بر خانه‌های خالی ۱ ماهه تدوین می شود+جزئیات ماجرای ادعای توزیع سهام عدالت بین ۲۰ میلیون ثروتمند/وزارت اقتصاد شفاف‌سازی کند تقویت سیاست لیبرال-فئودالیسم با راه‌اندازی بورس مسکن/ عقبایی: آقایان فقط می‌خواهند اسم خود را در کتاب گینس ثبت کنند تمدید مهلت واریز وجه خودروهای فروش فوق العاده ایران‌خودرو تا ۲۰ مرداد مهمترین اخبار تسنیم فاکس نیوز: مخالفت چین به معنای پایان تلاش‌های پامپئو برای تمدید تحریم‌های ایران است گفتگو|ایزدی: خروج برایان هوک از دولت ترامپ بیانگر شکست سیاست فشار حداکثری علیه ایران است واعظی: در روز‌های پایانی تحریم قرار داریم/ ماه‌های آینده وضع به مراتب بهتر می‌شود واکنش شمخانی به استعفای هوک؛ شاید مایک هم مجبور شود چمدان‌هایش را قبل از دونالد ببندد تغییر ساعات معاملات بورس از هفته آینده/ صنایع بزرگ از ساعت ۱۱ تا ۱۳ معامله می‌شوند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا سه ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۰۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت ۹ میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود

به گزارش "ورزش سه"، دیوید بکام که در تبلیغی مربوط به باشگاه‌های ورزشی متعلق به مارک والبرگ شرکت کرده بود، مدعی شده که این بازیگر آمریکایی مبلغ ۹ میلیون یورو که قرار بوده در ازای این تبلیغات به او بدهد را نپرداخته است.

فوتبالیست سابق ادعا می‌کند که فریب خورده است تا سفیر برند شود و ۹ میلیونی را که مقرر شده بود دریافت نکرده است. توافق بکام با کمپانی ورزشی F45 بود که والبرگ ۳۶ درصد سهام آن را در اختیار دارد.

وکلای بکام اعلام کرده‌اند که این شرکت قرار بوده در سال ۲۰۲۲ به بازیکن سابق منچستر یونایتد ۹ میلیون پرداخت کند اما هنوز هم آن را دریافت نکرده‌اند.

در سمت دیگر پاسخ والبرگ و وکلایش این است که این اظهارات کاملا بی‌اساس هستند و از قاضی خواسته‌اند درخواست نمایندگان بکام را رد کند. با این حال قاضی با خواسته آنها مخالفت کرده و تصمیم گرفته پرونده را ادامه دهد.

بکام تصاویر و ویدئوهایی که برای این تبلیغ ساخته شده بود را از پیج اینستاگرامش پاک کرده کرده و در سمت مقابل کمپانی F45 هم تصمیمی مشابه بکام گرفته تا هر دو طرف درگیری را در فضای مجازی هم ادامه داده باشند.

در حال حاضر دوستی بکام و والبرگ که در سال ۲۰۰۷ به همراه خانواده‌هایشان با هم آشنا شدند پایان یافته و تنها ارتباط آنها فالو داشتن یکدیگر در اینستاگرام است.

دیگر خبرها

  • نمایشگاه دستاوردهای وقف؛ روایتی از نشانه های رشد اقتصاد دانش بنیان در ایران
  • مجموعه ساعت های 6.5 میلیون دلاری سلطان برونئی (عکس)
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • شکایت ۹ میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود
  • رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران برگزار می شود
  • خریداران پرسپولیس و استقلال تا فردا باید 10 درصد پول را واریز کنند
  • مذاکرات ایران برای خرید شرکت خودروسازی «روور» انگلستان
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • شیرمردان و شیرزنان سپاهی در خط مقدم حراست از ایران