Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: اگر قیمت گوجه مناسب باشد محصول و عرضه آن جایگاه خود را دارند اما در صورت افت قیمت خرید حمایتی به منظور کنترل نرخ بازار انجام می‌شود. - اخبار استانها -

اصغر رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان در ارتباط با جایگاه استان از لحاظ کشت و برداشت گوجه فرنگی اظهارداشت: از نظر سطح زیرکشتی که در استان اصفهان وجود دارد، خوشبختانه کشاورزان اصفهانی از کشاورزان پیشتاز هستند که حتی در سایر نقاط و استان‌های کشور هم اگر در عرصه کشاورزی وارد شوند مطمئنا ردپایی از حضور کشاورزان اصفهانی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پتانسل در اراضی کشاورزی هم وجود دارد و چنانچه آب و خاک مناسب باشد، با مدیریت خوب کشاورز ما از تولید و پتانسیل خوبی در همه محصولات از جمله گوجه فرنگی برخوردار هستیم.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با اشاره به خرید حمایتی از محصول گوجه کشاورزان بیان کرد: برداشت گوجه در نقاط مختلف استان اصفهان تازه شروع شده است و بخش‌های مرکزی که گرم بوده‌ مانند شهرستان اصفهان و اطراف آن به برداشت گوجه مشغول شده‌اند و خریدی توسط جهاد کشاورزی صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: اگر قیمت در بازار مناسب باشد عرضه محصول جایگاه خود را پیدا می‌کند اما اگر افت قیمتی را داشته باشیم از طریق خرید حمایتی که با همکاری سازمان تعاون روستایی و شرکت‌های فرآوری‌کننده انجام می‌شود، شروع به جمع‌آوری و خرید درصدی از این محصول کرده تا بتوان نرخ بازار را کنترل و به حد مناسب برساند.

فرش قرمز بحران به داستان تکراری "گوجه‌فرنگی" در زنجان/ مشکل کار کجاست؟دل خون گوجه‌کاران گلستانی از پایین بودن قیمت محصول، تعاون روستایی 7000 تن گوجه خریدکشت بی‌رویه هندوانه و گوجه آب‌های زیرزمینی استان زنجان را نابود کرده است

رستمی در رابطه با حدود قیمت تعیین شده برای خرید حمایتی گوجه بیان کرد: قیمت‌های حمایتی در برخی استان‌های دیگر که اعلام و خرید شده است حدود یک هزار تومان برنامه ریزی شده که درصدی از آن حدود 300 تومان به صورت مساعدات دولتی بوده و مابقی توسط شرکت‌های خریدار پرداخت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که با پیگیری‌هایی که انجام می‌دهیم در استان اصفهان هم بتوانیم حداقل کاری که انجام می‌دهیم همین وضعیت را تسهیل کنیم تا به کشاورزان اصفهان کمکی شود و مقداری تسهیل قیمت را در بازار بیش از پیش داشته باشیم.

انتهای پیام/174/ ز

R41346/P/S6,51/CT1 بیشتر بخوانید... کاهش قیمت پیاز، سیب‌زمینی و گوجه فرنگی در میادین میوه و تره‌بار کهگیلویه و بویراحمد| نارضایتی گوجه‌کاران گچسارانی از وضعیت بازار؛ کشاورزانی که به روز سیاه نشستند تراژدی ورشکستی در انتظار کشاورزان جنوب کرمانی / دلالان حاصل ‌‌‌دسترنج گوجه‌کاران را با قیمت ‌اندک خریداری می‌کنند‌ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... کاهش قیمت پیاز، سیب‌زمینی و گوجه فرنگی در میادین میوه و تره‌بار کهگیلویه و بویراحمد| نارضایتی گوجه‌کاران گچسارانی از وضعیت بازار؛ کشاورزانی که به روز سیاه نشستند تراژدی ورشکستی در انتظار کشاورزان جنوب کرمانی / دلالان حاصل ‌‌‌دسترنج گوجه‌کاران را با قیمت ‌اندک خریداری می‌کنند‌ پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA در ایران ۲ جامعه مدرسین: شواهد بی‌شماری از دست‌های پشت‌پرده آمریکا و رژیم صهیونیستی در انفجار خون‌بار بیروت خبر می‌دهد ۳ رئیس مجلس: اگر ‌مدافعان حرم نبودند شرایط منطقه ‌به‌نفع گروه‌های تکفیری تغییر می‌کرد / حاج قاسم ‌جوانان انقلابی‌ زیادی تربیت ‌داد ۴ سیستان و بلوچستان| بخش بم پشت سراوان مستعد استعدادهای ورزشی؛ چرا فضاهای ورزشی توسعه نمی‌یابد؟ ۵ بختیاری‌زاده: این‌طور نمی‌شود فوتبال بازی کرد/ سرم دارد منفجر می‌شود ۶ سخنگوی وزارت خارجه: کمک‌های ‌ ‌ایران به لبنان ادامه می‌یابد / از آمریکا برای تهدید هوایی شکایت کردیم / اروپایی‌ها زیر قولشان ز‌دند ۷ کمک‌های مؤمنانه وجه تمایز تمدنی ملت ایران را نشان داد + فیلم ۸ ۳ سد بوشهر با هدف تأمین آب شرب افتتاح می‌شود/ خروج استان از وضعیت بحرانی مهمترین اخبار استانها جامعه مدرسین: شواهد بی‌شماری از دست‌های پشت‌پرده آمریکا و رژیم صهیونیستی در انفجار خون‌بار بیروت خبر می‌دهد گلستان| پایان ۲۸ روز جستجو در ارتفاعات جهان‌نما؛ جسد «سها رضانژاد» پیدا شد اعتبارات حوزه کشاورزی را به "تاجر زعفران" دادند/ عامل گرانی مسکن شرکت‌های اقماری دولتی است کاشان| اسلامی: پیمانکاران غیرمتعهد در لیست سیاه وزارت راه قرار گرفتند مهمترین اخبار تسنیم فاکس نیوز: مخالفت چین به معنای پایان تلاش‌های پامپئو برای تمدید تحریم‌های ایران است گفتگو|ایزدی: خروج برایان هوک از دولت ترامپ بیانگر شکست سیاست فشار حداکثری علیه ایران است واعظی: در روز‌های پایانی تحریم قرار داریم/ ماه‌های آینده وضع به مراتب بهتر می‌شود واکنش شمخانی به استعفای هوک؛ شاید مایک هم مجبور شود چمدان‌هایش را قبل از دونالد ببندد تغییر ساعات معاملات بورس از هفته آینده/ صنایع بزرگ از ساعت ۱۱ تا ۱۳ معامله می‌شوند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان اصفهان خرید حمایتی گوجه فرنگی گوجه کاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۰۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشت / خریداران دست نگه داشته‌اند

به گزارش صدای ایران از تسنیم،سیرنزولی قیمت‌ها درحالی در بازار ارز ادامه دارد که هم اکنون قیمت دلار در بازار تهران به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشته است.

دلار فردایی نیز بین دلال‌ها در کانال ۶۱ هزار تومان معامله م‌شود.

فعالان بازار ارز می‌گویند خیال بازار از تنش‌های سیاسی راحت شده و به همین دلیل درحال تخلیه هیجانات هفته‌های قبل است.

بازاری‌ها می‌گویند از دیروز جو بازار کاملا فروشنده است و خریداری حاضر به خرید در این قیمت‌ها نیست؛ خریداران دست نگه داشته‌اند تا در قیمت‌ها پایین‌تر خرید کنند.

دیگر خبرها

  • دلار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشت / خریداران دست نگه داشته‌اند
  • قیمت دلار این‌گونه ۷ هزار تومان ریزش کرد/ خرید دلار متوقف شد
  • خرید بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • خرید تضمینی بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • خرید بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم در خوزستان
  • آفت واردات بر بار برنج مازندران
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • انجام عملیات سم‌پاشی درختان در منطقه ۵ اصفهان
  • توافق آمریکا برای خرید نفت ایران / بازار انرژی شگفت زده شد!