Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در آستانه ۱۷ مرداد ماه و روز خبرنگار با صدور پیامی این روز را به خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، متن پیام دکتر محمود امانی  به مناسبت روز خبرنگار به این شرح است: « ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار، یادآور فرصتی گران‌بهاست برای بزرگداشت مقام والای این پیشتازان و روایان عرصۀ خبر که برای بازگویی حقیقت و آگاهی‌بخشی به جامعه جان خود را تقدیم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ واژه‌ای به درستی نمی‌تواند خدمات ارزشمند خبرنگاران به نظام تعلیم وتربیت را توصیف کند زیرا آنان با برانگیختن روحیه پرسشگری، کنجکاوی و مطالبه گری در جامعه نسبت به مسائل آموزش و پرورش و تبدیل آن به مسئله اصلی جامعه و گفتمان ملی، کمک شایانی را به توجه مسئولان نظام به آموزش و پرورش کرده اند که نتیجه آن جز رشد و اعتلای آموزش و پرورش کشورمان نیست و آنچه امروز نام ایران اسلامی را در جهان بلند آوازه کرده، همین نوعدوستی و تلاش های این عزیزان است.

نهادینه شدن فرهنگ تحول آفرینی و تحول خواهی در نظام تعلیم و تربیت در گرو مشارکت فعال و موثر خبرنگاران دلسوز و تلاشگری است که با قلبی سرشار از عشق و نوعدوستی و با روش های نوآورانه و خلاقانه در اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی زمینه مشارکت فعال و موثر مردم را در اجرای برنامه ها و طرحهای آموزش و پرورش فراهم نموده، امید است با همت و تلاش این عزیزان و دست اندرکاران نظام تعلیم و تربیت، شاهد اجرایی شدن بیش از پیش اهداف نظام تعلیم و تربیت و سند تحول بنیادین باشیم.

بار دیگر روز خبرنگار به همه عزیزانی که افتخار اطلاع یابی و اطلاع رسانی اخبار را بر عهده دارند و درصدد نهادینه سازی فرهنگ مطالبه گری تحول در فرآیندهای تعلیم و تربیت متناسب با نیازها و شرایط روز جامعه دارند، تبریک و تهنیت عرض نموده و بر خود لازم می‌دانم از اصحاب رسانه، که برای اعتلای آموزش و پرورش از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کنند، سپاسگزاری کرده و موفقیت روزافزون آنان را از درگاه خداوند متعال مسئلت نمایم».   

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روز خبرنگار دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش نظام تعلیم و تربیت آموزش و پرورش روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۰۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازديد معاون تربيت بدنى و سلامت وزارت آموزش و پرورش از طرح مهارت آموزى شنا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، صادق ستارى فرد به همراه مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربى، با حضور در مجتمع شهید رجایى ارومیه و استخر این مجموعه از طرح مهارت آموزى شنا بازدید به عمل آورد.

به گفته معاون تربیت بدنى و سلامت وزارت آموزش و پرورش، این طرح براى دانش آموزان دوره هاى چهارم و پنجم ابتدایی به صورت مهارت آموزى و براى دانش آموزان دوره ششم ابتدایى به صورت آموزش شنا خواهد بود.

٧ هزار و ٢٠٠ دانش آموز پایه ششمى در ارومیه تا پایان سال تحصیلى جارى در طرح شرکت خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • تربیت علمی و فرهنگی دانشجویان به بهترین شکل انجام پذیرد
  • تحول بنیادین باید در حوزه تربیت پررنگ شود
  • این افراد معلم می‌شوند
  • استفاده از ظرفیت جامعه پزشکی در آموزش و پرورش
  • اجرای آموزش «حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز» در مدارس
  • مراکز دانشگاهی تجمیع می شوند/ ضعف نظام آموزشی
  • استخدام نخبگان قرآنی به عنوان معلم از مهر امسال
  • بازديد معاون تربيت بدنى و سلامت وزارت آموزش و پرورش از طرح مهارت آموزى شنا
  • سند تحول و تعالی دانشگاه نظام فناوری را به جامعه نوآور تبدیل می‌کند
  • سند تحول و تعالی دانشگاه نظام فناوری به جامعه نوآور تبدیل می‌کند