Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@13:23:00 GMT

رقابت چلسی با اینتر برای جذب ترشتگن

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۰۵۴۸

رقابت چلسی با اینتر برای جذب ترشتگن

دو باشگاه چلسی و اینتر از جذب گلر بارسلونا دست بردار نیستند.

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت «ESPN» خبر داد مارک آندره ترشتگن، دروازه آلمانی بارسلونا در تیررس چلسی و اینتر میلان قرار دارد و این دو باشگاه منتظر سرنوشت این گلر با بارسلونا هستند.

ترشتگن تا سال 2022 با آبی-اناری ها قرار دارد و طبق گزارش های رسیده بارسلونا برای تمدید قرارداد این بازیکن تا سال 2025 به توافق رسیده اما هنوز این توافق رسمی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین خاطر باشگاه های چلسی و اینتر همچنان امیدوار هستند تا این گلر ملی پوش آلمانی را به خدمت بگیرند. لمپارد که از عملکرد کپه آ ناراضی است می خواهد ترشتگن را به گلر اصلی اش تبدیل کند.

از طرف دیگر اینتر به دنبال جانشین مناسبی برای سمیر هندانوویچ، گلر 36 ساله اش است. تمدید قرارداد ترشتگن قرار بود قبل از اتمام فصل لالیگا انجام شود ولی تعطیلات کرونا باعث شد تا این موضوع بع تعویق بیفتد.

ترشتگن از سال 2014 در بارسلونا حضور دارد. این گلر آلمانی در چند سال گذشته به دروازه بان یک بارسلونا تبدیل شده است. او در این مدت 151 بازی برای آبی-اناری ها انجام داده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: چلسی رقابت اینتر ترشتگن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۰۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت رئال مادرید و بارسلونا بر سر هافبک منچسترسیتی

دو غول فوتبال اسپانیا به دنبال اضافه کردن هافبک پرتغالی منچسترسیتی به ترکیب خود در تابستان پیش‌ رو هستند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برناردو سیلوا که در گذشته بحث پیوستنش به تیم‌هایی همچون بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن مطرح بود، این بار مورد توجه باشگاه رئال مادرید قرار گرفته و به نظر می‌رسد مدیران این باشگاه اسپانیایی او را گزینه‌ای مناسب برای جانشینی لوکا مودریچ و تونی کروس می‌بینند.

بر اساس ادعای روزنامه «دیلی‌استار» انگلیس؛ باشگاه رئال مادرید پیشتاز به خدمت گرفتن برناردو سیلوای 29 ساله در تابستان پیش‌رو است. روزنامه «اسپورت» چاپ کاتالونیا هم گزارش داد که بارسلونا در راه جذب این هافبک پرتغالی با رئال مادرید وارد رقابت می‌شود و سیلوا یکی از اصلی‌ترین اهداف خوان لاپورتا برای تقویت بارسا برای فصل بعد است.

برناردو سیلوا که تابستان 2017 در انتقالی به ارزش 70 میلیون یورو از موناکو به منچسترسیتی پیوست، تاکنون در 348 بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار 66 گل‌زده و 61 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

آنچلوتی: نمایش‌مان مقابل سیتی؟ ندیدم هواداری ناراحت باشد!

این هافبک پرتغالی که تا سال 2026 تحت‌قرارداد باشگاه منچسترسیتی است، تاکنون به این تیم برای کسب 15 جام مختلف از جمله پنج قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لجبازی میلان با اینتر: جشن قهرمانی ممنوع!
  • دلیل غیبت رییس اینتر در قهرمانی: ترس از بازداشت!
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • اینتر با اینزاگی فقط برای قهرمانی‌ها می‌جنگد
  • انصراف بایرن: زیدان از فهرست خارج شد
  • رقابت رئال مادرید و بارسلونا بر سر هافبک منچسترسیتی
  • شاهکار زنان چلسی: بارسا بعد از پنج سال در خانه باخت!
  • خلاصه‌بازی منچسترسیتی و چلسی + فیلم
  • اولین شکست خانگی تیم زنان بارسلونا پس از پنچ سال!