Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@20:35:23 GMT

مستند/ روایتِ خبرنگار

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۰۶۷۰

مستند/ روایتِ خبرنگار

روایت بی تابی های زینب؛ از زاهدان تا حَلَب را در فیلم زیر مشاهده کنید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سرویس چندرسانه ای عصرهامون، دفاع از حرم و مبارزه با داعش که شروع شد در پوشش مدافعان حرم، صحنه های طلایی مبارزه با نیروهای خونخوار را روایت می کردند، آن چنان که بسیاری از آن ها جانباز شدند یا به شهادت رسیدند تا بتوانند تاریخ را به درستی برای آیندگان حک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شهید محسن خزائی خبرنگار صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بر اثر اصابت یک گلوله خمپاره به جمع خبرنگارانی که برای پوشش اخبار جنگ به منطقه منیان در غرب حلب رفته بودند، به درجه رفیع شهادت نائل شد.

۱۳۹۹ جمعه ۱۷ مرداد | ساعت:14:26 دانلودDownload کلیدواژه: خبرنگار شهید مدافع حرم اخبار مرتبط نظرات ارسال نظر ارسال آخرین اخبار فیلم/ اجرای گروه سرود در خبرگزاری دانا فیلم/ علت اصلی انفجار هولناک بیروت چه بود؟ فیلم/ بازسازی صحنه شهادت مدافع امنیت فیلم/ انفجار بیروت را از ۷ زاویه ببینید وقوع انفجار مهیب در بندر بیروت + فیلم‌ها صفحه نخست سیاسی اجتماعی اقتصادی فرهنگ و هنر بین الملل مذهبی ورزشی چندرسانه ای ویژه های دانا عناوین کل اخبار استانها کلیه حقوق این سایت متعلق به شبکه اطلاع رسانی دانا می باشد.
استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.
مجری: نوآوران تارنماگستر درباره ما   تماس با ما   اشتراک   آرشیو   پیوندها

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۰۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت مفاخر ایران زمین در مجموعه مستند «تازه نفس»

 

محمد جواد رئیسی تهیه کننده و کارگردان مجموعه مستند «تازه نفس» گفت: در هر قسمت از این مجموعه مستند با یک جوان متولد شده پس از انقلاب که در زمینه‌ای به موفقیت رسیده است آشنا می‌شویم. ما دو نیت داشتیم و در ابتدا به دنبال این بودیم که این فرد چگونه به موفقیت رسیده  و مسیر موفیقت را معرفی کنیم همچنین در پی آن هدف دیگر ما معرفی آن رشته و زمینه‌ای است که فرد در آن موفق شده است.

وی افزود: هدف ما برای نشان دادن موفقیت بود و اینکه این جوانان در فضای جمهوری اسلامی تربیت شده‌اند، این مستند را تهیه کردیم.

تهیه کننده مستند عنوان کرد: مجموعه مستند تازه نفس قصه جوانانی است که در رشته و تخصص خود از مفاخر ایران زمین محسوب می‌شوند. تمامی سوژه‌های این مستند از قشر جوان جامعه و تقریبا زیر ۳۷ الی ۳۸ سال هستند.این جوانان همگی متولدین پس از انقلاب اسلامی هستند و در فضای جمهوری اسلامی رشد کردند و در هر زمینه‌ای از جمله علمی، ورزشی، هنری و زمینه تخصصی خودشان به موفقیت رسیدند.

وی افزود: افرادی که سوژه این مستند قرار گرفته شدند، نیمی شناخته شده و نیم دیگر آنها افرادی هستند که شناخته شده نیستند. این امر باعث می‌شود که ما با گستره عظیمی از جوانانی که در فضای انقلاب زیست می‌کنند و با تلاش خود امید به آینده کشورشان دارند، آشنا شویم. متاسفانه همیشه در فضای مجازی تبلیغاتی سو بر مبنای ناامیدی جوانان منتشر می‌شود، اما این مجموعه مستند دقیقا نقض  اخبار است.

رئیسی اظهار کرد: این مجموعه ۵۰ قسمتی هر هفته چهارشنبه ها به روی آنتن شبکه افق می‌رود. هر قسمت از این مستند به یک سوژه خاص می‌پردازد و تولید قسمت‌ها از قبل انجام شده و بخش دیگر هم همزمان با پخش در حال تولید است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • بیانیۀ جمعی از شاعران و نویسندگان تبریز درباره شهادت مدافع حرم حاج طالع یوسف‌اف در باکو
  • روایت عشق و فلسفه؛ پرتره نادیا مفتونی استاد فلسفه دانشگاه تهران
  • وزیر دفاع اسبق لبنان: اسرائیل عامل انفجار بندر بیروت بود
  • روایت شهادت محسن حججی از زبان پدر و مادرش + فیلم
  • روایت رشادت های شهیدچمران در مستند رادیویی قهرمان ایرانی
  • جلالی و فرصت شکستن رکورد 15 ساله!
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم
  • روایت مفاخر ایران زمین در مجموعه مستند «تازه نفس»
  • انفجار بمب هنگام تلاش یک صهیونیست برای برداشتن پرچم فلسطین
  • تعداد شهدای حادثه تروریستی کرمان به ۹۷ شهید رسید