Web Analytics Made Easy - Statcounter

آئین تجلیل از خبرنگاران در دفتر امام جمعه شهرستان ملارد با حضور یزدان یار معاون سیاسی فرمانداری و پور روشن رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ جت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی نوری در نشست جمعی از خبرنگاران فعال شهرستان ملارد که به مناسبت گرامیداشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه خبر به ویژه شهید محمود صارمی ، روز خبرنگار و اعیاد قربان تا غدیر خم را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درابتدای این مراسم امیر اسماعیل پورروشن رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد با توجه به جایگاه والای ائمه جماعت در همیاری و کمک رسانی ، با اشاره به مشکلات و سختی کار خبرنگاران از جمله معیشتی و اقتصادی و تاکید بر پیگیری های فراوان برنجی فرماندار ملارد برای رفع این مشکلات به ایراد سخنرانی پرداخت و دفتر امام جمعه را متولی و حامی در کنار مسئولین و خبرنگاران دانست.

در این نشست صمیمی امام جمعه شهرستان ملارد ضمن ابراز همدردی، پای درد دل خبرنگاران نشست و آنها را در مرتفع سازی مشکلات و دغدغه هایی که همواره بر سر راه وجود دارد همراهی کرد.

حجت الاسلام حسینی نوری خطاب به خبرنگاران ملارد اظهار کرد: همانگونه که می دانید در مبحث نماز جمعه ، پنجم مرداد ماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه در تهران پس از پیروزی انقلاب در پی داشتیم و این مهم نکته ای همراه خود دارد که نهاد نماز جمعه بهترین تریبون مردمی برای بیان و حل مشکلات است و دقیقا کار ما هم بنوعی به مثابه کار شما خبرنگاران می باشد و از این تریبون در جهت رفع مسائل و معضلات در شهرستان استفاده می کنیم.

وی افزود: در راستای حل مشکلات مردم چه در جلسات و چه در تریبون نماز جمعه خط قرمزی نداریم و گفتمان خواهیم کرد و در زمینه های کلان نیز اگر به مردم و شهر ضرری وارد شود ورود خواهیم یافت تا مشکل برطرف گردد که خدا را شاکریم برخی از آنها مانند ساخت بیمارستان و نمونه هایی از این مجموعه ها را در سطح شهرستان مشاهده می کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روز خبرنگار امام جمعه شهرستان ملارد شهرستان ملارد نماز جمعه امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۰۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان در قیمت گذاری گندم مظلوم واقع شده است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد دهنوی عصر پنجشنبه در همایش روز ملی گندم و نان در استان گلستان اظهار کرد: استان گلستان در حوزه اقتصادی توانست بیش از هشت درصد رشد داشته باشد.

وی از جایگاه دوم گلستان در بحث امنیت سرمایه گذاری خبر داد و افزود: طبق آمارهای اعلام شده گلستان در حوزه امنیت سرمایه‌گذاری توانسته ۲۶ پله رشد پیدا کند.

معاون اقتصادی استاندار گلستان با اشاره به اینکه بزرگترین ظلمی که به گلستان شده این است که با کیفیت ترین گندم را تولید می‌کند اما در بحث قیمت گذاری مظلوم واقع شده است، گفت: کیفیت گندم گلستان را در هیچ استان دیگری در کشور نداریم.

وی یادآور شد: جلسات حوزه گندم و آرد را مداوم برگزار و تصمیمات سخت گرفتیم و پای این تصمیمات نیز همه دستگاه‌های اجرایی و قضائی ایستادند.

دهنوی اظهار کرد: استان در خصوص توزیع نان در یک دوره‌ای با مشکل مواجه شد اما با تدبیر جدی که صورت گرفت اکنون این مشکل بر طرف شده است.

وی افزود: افزایش قیمت گندم در دولت سیزدهم یکی از مهم‌ترین اقدامات دولت بود و خودکفایی ما در موضوع گندم قطعاً اتفاق می‌افتاد.

کد خبر 6082019

دیگر خبرها

  • خطبه نماز جمعه شهرستان‌ها هرمزگان ۳۱ فروردین
  • ادامه فریاد‌های حمایت از مردم مظلوم غزه
  • دشمن از نیرومندی سپاه پاسداران ترس دارد
  • برگزاری راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در بندرعباس بعد از نماز جمعه
  • بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک
  • گلستان در قیمت گذاری گندم مظلوم واقع شده است
  • نشست علمای اهل تسنن شهرستان نقده
  • راهپیمایی مردم گیلان درحمایت از مقاومت مردم مظلوم غزه و عملیات وعده صادق
  • راهپیمایی مردم گیلان درحمایت از مقاومت مردم مظلوم غزه و عملیات «وعده صادق»
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۵ سال توفیقات فراوانی داشته است