Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@11:07:29 GMT

امام جمعه شهرکرد: دستگاه‌ها با فساد درون خود مبارزه کنند

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۰۷۴۶

امام جمعه شهرکرد: دستگاه‌ها با فساد درون خود مبارزه کنند

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها - نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: همه دستگاه‌ها و مجموعه‌ها باید با دست خود فساد را از مجموعه دور کنند و با فساد درون خود مبارزه کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد ، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به اینکه خداوند در قرآن می‌فرماید هواپرست نباشید، اظهار داشت: اسراف و ریخت‌وپاش در اثر هواپرستی ایجاد می‌شود و کسی که ریخت و پاش در زندگی داشته باشد برادر شیطان و مبذر است و اگر زیادتر از حد نیاز خود در دنیا مصرف کنیم، اسراف صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اگر از حد نیاز خود عبور کنیم دین را زیرپا گذاشته‌ایم و هوا پرست خواهیم بود زیرا که این خصوصیات در دین خدا وجود ندارد.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به روز 17 مرداد و روز خبرنگار، تصریح کرد: خبرنگاران نقش عمده‌ای در عرصه اطلاع رسانی ایفا می‌کنند و هنرمندانه به خیابان می‌آیند تا با خلاقیت، مصاحبه‌ها و گزارشات خوب و جذابی از ناهماهنگی‌های مجریان، گرانی‌ها و غیره تهیه کنند که این بسیار مهم و اثرگذار است.

امام جمعه شهرکرد: تلاشگران عرصه سلامت در ایام بحران کرونا خوش درخشیدند امام جمعه شهرکرد: ولایت فقیه عامل نابودی دشمنان است امام جمعه شهرکرد: دشمن آرزوی اینکه ایران بار دیگر جولانگاه آن‌ها باشد را به گور می‌برد

نکونام افزود: خبرنگاران گاهاً با  آسیب‌های کرونا نیز مواجهه هستند اما باز هم وظایف خود را انجام می‌دهند و در فضای مجازی در امر انسان‌سازی و در رسانه‌های مکتوب با قلم ‌زنی‌هایشان به ارتقاء انقلاب کمک می‌کنند البته ممکن است مانند همه مجموعه‌ها ضعف‌ها، منفعت طلبی، سیاست‌زدگی، قومیت گرایی و غیره نیز داشته باشند که جای تذکر دارد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: طبق دستور مقام معظم رهبری، مجلس باید اخلاق محور حرکت کند و توهین و تحقیر در آن‌ها نباشد که رسانه‌ها و دیگر دستگاه‌ها نیز باید همینگونه رفتار کنند.

وی گفت: همه رسانه‌ها در حفظ وحدت کمک کنند و در شرایط عمومی که قوای سه‌گانه هم با رهنمود مقام معظم رهبری در کنار هم قرار گرفتند و تلاش می‌کنند وظیفه خود را انجام دهند، فارغ از بحث‌های حزبی و تفرقه‌ساز، وظیفه خود را انجام دهند.

نکونام با بیان اینکه مجموعه‌ها و دستگاه‌ها به صلابت خود کمک کنند و از درون، سالم سازی را به خود تزریق کنند، افزود: یکی از ویژگی‌های زنبوران کندوی عسل مبارزه با فساد است و با کمک و با دست خود فساد را از مجموعه دور می‌کنند که همه دستگاه‌ها نیز باید مانند همین زنبورها با فساد مبارزه کنند.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه غدیر یعنی یک مجموعه سالم، تصریح کرد: غدیر شعار نیست و اگر خدا بر ما امام می‌گمارد، امامی سالم، پاک و حجت می‌گمارد تا جامعه را پاک کند.

نکونام افزود: غدیر به معنای سلامت است تا امام سالم بر جامعه گمارده شود و جامعه را از بدی‌ها پاک کند و غدیر به معنای عدالت است که به هیچ زیاده‌خواهی باج ندهد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه غدیر به معنای حرکت به سمت حقیقت‌ها است، ادامه داد: اجازه ندهید دشمن حقیقت انقلاب، داشته‌ها و دست‌آوردهای ما را تحریف کند، دشمن قصد تحریف و نا امید کردن مردم را دارد که غدیر، توجه به این حقایق است.

وی با اشاره به اینکه مردم‌محور، کرامت‌محور، اخلاق‌محور، اقتصاد‌محور و خود‌اتکایی، محورهای غدیر است، خاطرنشان کرد: حمایت کردن از تولیدی‌های کوچک و صنعت‌های تازه یکی از محورهای غدیر است. غدیر به معنای مقاومت، شکست‌نخوردن و ضعف و سستی به خود راه ندادن است.

انتهای پیام/7540/ت

R7540/P/S6,54/CT11 بیشتر بخوانید... هشدار امام جمعه شهرکرد نسبت به بدحجابی‌های حساب شده /‌‌جلوی پیشروی دشمنان در مسائل فرهنگی را بگیرید گلایه ‌امام جمعه شهرکرد از دولت / چرا فرهنگ‌ را در همه جای کشور ‌مورد توجه قرار نمی‌دهید ؟ امام جمعه شهرکرد: برخی مواقع نگاه به تولیدات خارجی نسبت به تولیدات داخلی در اولویت قرار دارد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... هشدار امام جمعه شهرکرد نسبت به بدحجابی‌های حساب شده /‌‌جلوی پیشروی دشمنان در مسائل فرهنگی را بگیرید گلایه ‌امام جمعه شهرکرد از دولت / چرا فرهنگ‌ را در همه جای کشور ‌مورد توجه قرار نمی‌دهید ؟ امام جمعه شهرکرد: برخی مواقع نگاه به تولیدات خارجی نسبت به تولیدات داخلی در اولویت قرار دارد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA در ایران ۲ جامعه مدرسین: شواهد بی‌شماری از دست‌های پشت‌پرده آمریکا و رژیم صهیونیستی در انفجار خون‌بار بیروت خبر می‌دهد ۳ سیستان و بلوچستان| بخش بم پشت سراوان مستعد استعدادهای ورزشی؛ چرا فضاهای ورزشی توسعه نمی‌یابد؟ ۴ رئیس مجلس: اگر ‌مدافعان حرم نبودند شرایط منطقه ‌به‌نفع گروه‌های تکفیری تغییر می‌کرد / حاج قاسم ‌جوانان انقلابی‌ زیادی تربیت ‌داد ۵ گلستان| پایان ۲۸ روز جستجو در ارتفاعات جهان‌نما؛ جسد «سها رضانژاد» پیدا شد ۶ ۳ سد بوشهر با هدف تأمین آب شرب افتتاح می‌شود/ خروج استان از وضعیت بحرانی ۷ بختیاری‌زاده: این‌طور نمی‌شود فوتبال بازی کرد/ سرم دارد منفجر می‌شود ۸ سخنگوی وزارت خارجه: کمک‌های ‌ ‌ایران به لبنان ادامه می‌یابد / از آمریکا برای تهدید هوایی شکایت کردیم / اروپایی‌ها زیر قولشان ز‌دند مهمترین اخبار استانها جامعه مدرسین: شواهد بی‌شماری از دست‌های پشت‌پرده آمریکا و رژیم صهیونیستی در انفجار خون‌بار بیروت خبر می‌دهد گلستان| پایان ۲۸ روز جستجو در ارتفاعات جهان‌نما؛ جسد «سها رضانژاد» پیدا شد شیب فوتی‌های کرونا در مشهدمقدس نزولی شد امام جمعه رشت: هدف دشمن قطع رابطه بین ایران و جبهه مقاومت است مهمترین اخبار تسنیم فاکس نیوز: مخالفت چین به معنای پایان تلاش‌های پامپئو برای تمدید تحریم‌های ایران است گفتگو| ایزدی: خروج برایان هوک از دولت ترامپ بیانگر شکست سیاست فشار حداکثری علیه ایران است واعظی: در روز‌های پایانی تحریم قرار داریم/ ماه‌های آینده وضع به مراتب بهتر می‌شود آمار جانباختگان کرونا از مرز ۱۸۰۰۰ نفر گذشت/ فوت ۱۵۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته واکنش شمخانی به استعفای هوک؛ شاید مایک هم مجبور شود چمدان‌هایش را قبل از دونالد ببندد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه شهرکرد غدیر به معنای دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۰۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی امام جمعه اشنویه از عملیات وعده صادق

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  امام جمعه اشنویه با اشاره به دفاع ایران در مقابل اسرائیل گفت: انتظار است که این انتقام شدیدتر باشد و رژیم غاصب و نجس صهیونیستی باید بداند که همانند صدر اسلام و جنگ خیبر از یهود نخواهیم گذشت.

ماموستا عباس رسولی با اشاره به دفاع ایران در مقابل رژیم صهیونیستی اظهار داشت: تمامی ملت ایران پس از حمله ناجوانمردانه رژیم غاصب، کودک‌کش و نجس اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه و به شهادت رساندن چندین مستشار ایرانی، منتظر انتقام شدید علیه این رژیم بودند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران توانست خواسته مردم و طلب آنان را برای انتقام‌گیری به صورت عملی انجام دهد.

امام جمعه اشنویه با تقدیر از نیروهای نظامی، انتظامی و سپاه و با ابراز خرسندی از انجام خواسته و طلب مردم ایران گفت: انتظار است که این انتقام شدیدتر باشد و رژیم غاصب و نجس صهیونیستی باید بداند که همانند صدر اسلام و جنگ خیبر از یهود نخواهیم گذشت و آرامش نخواهند داشت تا زمانی که امنیت مردم ایران را نشانه بگیرند.

وی اظهار داشت: بی‌تردید باید این انتقام‌ها تداوم داشته باشد و به نتیجه برسد.

دیگر خبرها

  • نظر امام جمعه اهل سنت تالش در خصوص حملات موشکی ایران به اسراییل
  • وعده صادق بخش کوچکی از توانمندی نظامی ایران بود
  • دیدار امام جمعه مهریز با فرمانده پادگان ارتش در مهریز 
  • انتقاد یک روزنامه از حضور صدیقی در نماز جمعه و راه اندازی دوباره گشت ارشاد
  • حمله ایران به اسرائیل تاریخ ساز شد و باعث فخر و مباهات ما ایرانیان است
  • قدردانی امام جمعه اشنویه از عملیات وعده صادق
  • فعالیت اتوبوس‌های برقی نقطه تحولی در حمل و نقل درون شهری است
  • اعمال نرخ جدید کرایه وسایل نقلیه عمومی درون‌شهری در مراغه
  • ایران با موشک باران اسرائیل باعث رسوایی این رژیم غاصب و هم پیمانانش شد
  • الحاق یک دستگاه آمبولانس پیشرفته به ناوگان امدادی جزیره جهانی قشم