Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمدرضا احمدی نژاد، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با اشاره به اختصاص کُد جریمه برای سه سامانه پلاک‌خوان شهر کرج از سوی پلیس راهور ناجا کشور، گفت: خودروهای فاقد معاینه فنی از طریق دوربین‌های ثبت تخلف، جریمه خواهند شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با بیان این که این سه سامانه در بلوار شهید چمران، ورودی کرج از پل استاندارد و ورودی کرج از پل سوم خرداد بلوار گلزار غربی جانمایی و نصب شده است افزود: پس از تست و تایید سامانه های مذکور از سوی پلیس راهور ناجا کشور اختصاص کد جریمه برای این دوربین‌ها به منظور اعمال قانون خودروهای فاقد معاینه فنی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدى نژاد گفت: این اقدام بر مبنای اعمال قانون خودروهای فاقد معاینه فنی با همکاری پلیس راهور، در راستای کاهش آلودگی هوا و سلامت شهروندان انجام می‌شود.

او با اشاره به این که در مجموع ۵ سامانه ثبت تخلف شهری کرج دارای کد جریمه است، افزود: پیرو این اقدامات ۴ سامانه ثبت سرعت غیر مجاز و ۲ سامانه پلاک خوان دیگر نیز در سایر نقاط شهر کرج در حال تست و ارزیابی از سوی راهور بوده که در صورت اخذ کد به مجموع سامانه های مورد تایید راهور افزوده می‌شود.

انتهاى پيام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل و ترافیک دوربین ثبت تخلف خودروهای فاقد معاینه فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۰۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید سامانه هوشمند تجهیزات ساختمانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، این سامانه مجهز به هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء؛ از راه دور قابل کنترل است و می‌تواند به صرفه جویی در مصرف انرژی کمک کند. 
(گزارش)

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • موارد مطرح شده شهروندان در تماس با سامانه پاسخگو ستاد معاینه فنی تهران
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403
  • تولید سامانه هوشمند تجهیزات ساختمانی
  • مسئولان پاسخگوی قطعی سامانه معاینه فنی خودرو‌های سنگین نیستند
  • ضابطه مندی معاینه فنی تهران برای خودروهای پلاک شهرستان در پایتخت
  • خودروهای پلاک شهرستان چه قدر هوای تهران را آلوده می کنند؟ | تخفیف ۲۰ درصدی برای خودروهای دارای معاینه فنی برتر
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان در آلودگی هوای تهران
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان از آلودگی هوای تهران
  • درآمد 6 هزار میلیاردی از جریمه رانندگان
  • مراجعه بیش ۷ هزار ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی مازندران