Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت بهداشت کشور از شناسایی ۲۴۵۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا و ۱۵۶ قربانی این ویروس در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد؛ به این ترتیب شمار جان‌باختگان کرونا در ایران به ۱۸ هزار و ۱۳۲ نفر رسید.

دکتر سیما سادات لاری گفت: از دیروز تا امروز( ۱۷ مرداد ۱۳۹۹) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۴۵۰  بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۱۱۴۵ نفر از آنها بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۲۲ هزار و ۵۶۷ نفر رسید.

لاری گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۸ هزار و ۱۳۲ نفر رسید.

وی ادامه داد: خوشبختانه تا کنون ۲۷۹ هزار و ۷۲۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: ۴۱۳۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری گفت: تا کنون دو میلیون و ۶۳۷ هزار و ۵۷۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی درباره استان‌های در وضعیت قرمز بیماری گفت: استان‌های مازندران، تهران، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، قم، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند.

لاری همچنین درباره استان‌های در وضعیت هشدار گفت: همچنین استان‌های فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند./ ایسنا 

کاهش فوتی‌های کرونا در کشور /۱۷۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشته
 

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

 

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۰۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش رطوبت هوا در برخی مناطق خوزستان

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی از امروز برای اغلب مناطق استان خوزستان به ویژه بخش‌های جنوبی و شرقی وزش بادِ متوسط و تندبادهای لحظه‌ای پیش بینی می‌شود و احتمال خیزش گرد و خاک‌های محلی و موقتی در برخی مناطق مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان عنوان کرد: همچنین از امروز تا اواسط هفته آینده استقرار جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت در مناطق جنوبِ غربی تا جنوبِ شرقی و تا حدودی مرکزی استان خوزستان خواهد شد.

وی اظهار کرد: در شبانه روز گذشته اهواز با ۳۶.۷ و دهدز با ۱۳.۲ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط در خوزستان گزارش شده‌اند، همچنین در شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۳۶.۷ و کمینه دمای ۲۱.۹ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 6088499

دیگر خبرها

  • افزایش رطوبت هوا در برخی مناطق خوزستان
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • آمار جدید شهدا و مجروحان ناشی از حملات رژیم صهیونیستی به غزه
  • زاهدان رکوردار هوای ناسالم در کشور/ شاخص کیفی ۲۴ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • اعضای دولت به صورت شبانه‌روزی برای حل مشکلات و توسعه کشور می‌کوشند
  • تعیین وضعیت ۳۹۰۰ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • گرمای شدید در بنگلادش ۴ قربانی گرفت