Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

مهدی علی نژاد (معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان) در رابطه با حضور مجدد تماشاگران در ورزشگاه‌های فوتبال اظهار داشت: از آن جایی که اجتماع تماشاگران بسیار خطرناک است و در بحث خروج آن‌ها با مشکلاتی مواجه هستیم، امکان حضور مجدد تماشاگران در ورزشگاه‌ها ضعیف است. البته باید در فصل آینده سرعت ابتلا به ویروس کرونا را بررسی کنیم و تصمیم گیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار ورزشی - معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره خصوصی سازی باشگاه های استقلال و پرسپولیس بیان کرد: فرآیند جدید واگذاری این ۲ باشگاه از اواخر مهر ماه سال ۱۳۹۸ آغاز شد. سال گذشته در وزارت ورزش جلسات متعددی در این زمینه برگزار شد. هفته گذشته با حضور مسعود سلطانی فر (وزیر ورزش و جوانان)، ما ۳ جلسه به بحث خصوصی سازی سرخابی‌های پایتخت اختصاص دادیم. انشاالله اشتباه ۴۰ ساله دولت در تیم داری را اصلاح خواهیم کرد و تا اواخر مهر ماه این ۲ باشگاه وارد سازمان بورس و اوراق بهادار خواهند شد.

هفته گذشته پرسپولیس حدود ۸۵۰ هزار یورو از بدهی هایش را به برانکو و ۳ دستیارش پرداخت کرد

او ادامه داد: ما ۲ ورزشگاه درفشی فر و شهید گمنام را به نام تیم پرسپولیس و ۲ ورزشگاه مرغوبکار و کمپ ناصر حجازی را به نام تیم استقلال خواهیم کرد. این موضوع آرزوی قدیمی هواداران ۲ تیم است.

علی نژاد در باره پرداخت بدهی‌های این ۲ باشگاه گفت: بخش عمده‌ای از بدهی‌های باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال پرداخت شده است. در هفته گذشته پرسپولیس حدود ۸۵۰ هزار یورو از بدهی هایش را به برانکو و ۳ دستیارش پرداخت کرد.

او درباره یکسان بودن حمایت وزارت ورزش از سرخابی‌های پایتخت اظهار کرد: مالکیت هر ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال برای وزارت ورزش بوده و اقداماتی که برای حمایت از ۲ تیم صورت گرفته یکسان است.

علی نژاد افزود: طلب برانکو و دستیارانش از پرسپولیس حدود یک میلیون و ۵۰ هزار یورو بود، ولی او به مربیگری در این تیم ادامه داد. طلب آندره‌آ استراماچونی ۲۰۰ هزار یورو بود، ولی او تیم استقلال را ترک کرد. اقداماتی که وزارت ورزش و سلطانی فر برای پرداخت مطالبه استراماچونی انجام دادند قابل قیاس با اقدامات صورت گرفته برای برانکو نبود.

او ادامه داد: وضعیت این ۲ تیم در جدول لیگ برتر بسیار خوب است. این وضعیت نشان می‌دهد وزارت ورزش به خوبی از آن‌ها حمایت کرده است.

افراد جدید هیئت مدیره برای حمایت مالی اضافه می‌شدند

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزرات ورزش و جوانان درباره تغییرات زیاد هیئت مدیره تیم‌های استقلال و پرسپولیس گفت: چند وقت اخیر وضعیت اقتصادی کشورمان خوب نبوده و قیمت ارز تغییرات زیادی داشته است. اعضای جدید هیئت مدیره انتخاب می‌شدند تا حمایت‌های مالی از تیم‌ها صورت گیرد. پس از این که افراد نمی‌توانستند موفقیتی به دست آورند خودشان از مسئولیت کناره گیری می‌کردند. اداره این ۲ باشگاه بسیار سخت است.

علی نژاد درباره پیوستن دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی کشورمان به استقلال گفت: استقلالی‌ها زمانی سراغ اسکوچیچ رفته بودند که تیم صنعت نفت آبادان قصد داشت او را در تیمش حفظ کند، اما فدراسیون فوتبال بعد از فسخ قرارداد او با صنعت نفتی‌ها با اسکوچیچ وارد مذاکره شد.

وزارت ورزش با فساد مبارزه خواهد کرد

او در رابطه برخورد با مدیران متخلف اظهار کرد: در وزارت ورزش و جوانان عزم جدی برای مبارزه با فساد وجود دارد. وزیر ورزش از وزارت اطلاعات در این رابطه کمک خواسته است. یکی از معاونان این ۲ باشگاه هفته گذشته دستگیر شد و این آغاز مبارزه با فساد بود. وزارتخانه تمامی مربیان، داوران و خبرنگاران متخلف را هم جریمه خواهد کرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مسعود سلطانی فر پرسپولیس استقلال وزرات ورزش استقلال باشگاه پرسپولیس پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان ورزش و جوانان وزارت ورزش ۲ باشگاه هفته گذشته هزار یورو علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۰۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکار استقلال برای حل بدهی به سانتاکلارا

باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی‌ خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.

به گزارش مشرق، باشگاه سانتاکلارای پرتغال به دنبال عدم پرداخت حق انتقال محمد محبی به استقلال از این باشگاه به دادگاه حکمیت ورزش (CAS) شکایت و این دادگاه، استقلال را به پرداخت 500 هزار یورو محکوم کرده بود.

به نقل از تسنیم با توجه به اینکه استقلال درگیر بارگذاری مدارک برای صدور مجوز حرفه‌ای و تنها پرونده شکایت بین‌المللی نیز مربوط به سانتاکلارا بود، مدیران استقلال تفاهم‌نامه‌ای با طرف پرتغالی امضا می‌کنند، مبنی بر اینکه 300 هزار یورو از مطالبات باشگاه استقلال در فیفا از سوی این نهاد پرداخت خواهد شد و مابقی نیز از طریق یک یا دو قسط پرداخت می‌شود.

باشگاه سانتاکلارا از استقلال بابت این تفاهم‌نامه ضمانت خواست که مدیران استقلال اعلام کردند برای تضمین، سانتاکلارا می‌تواند خواهان اجرای حکم تا زمان تسویه کامل مطالبات خود شود. با اجرایی شدن حکم، پنجره نقل‌وانتقالاتی این باشگاه بسته می‌ماند تا از طریق مکاتبه با فیفا بتوانند پول را جابه‌جا کنند. این تفاهم‌نامه امضا می‌شود و فیفا نیز 300 هزار یورو به حساب سانتاکلارا پول واریز می‌کند.

بابت 200 هزار یورو باقیمانده، فدراسیون فوتبال طبق درخواست استقلال نامه‌ای به فیفا ارسال می‌کند مبنی بر اینکه این باشگاه در کنفدراسیون فوتبال آسیا مطالباتی دارد و مبلغ 200 هزار یورو به حساب سانتاکلارای پرتغال واریز شود. فدراسیون فوتبال تضمین می‌کند که اگر این مبلغ از طریق کنفدراسیون فوتبال آسیا به حساب فیفا ننشست، فیفا می‌تواند 200 هزار یوروی باقی مانده را از محل مطالبات فدراسیون فوتبال ایران بردارد و هر زمان کنفدراسیون فوتبال آسیا 200 هزار یورو از مطالبات استقلال را به حساب فیفا واریز کرد، آن پول جابه‌جا شود. بدین ترتیب استقلال با این تدبیر و روش، تفاهم‌نامه معتبری تحت عنوان صلح‌نامه پرداخت مطالبات به شکل اقساطی با سانتاکلارا پرتغال امضا می‌کند.

باشگاه استقلال قصد دارد در صورت عدم پرداخت 200 هزار دلار باقیمانده باشگاه پرتغالی، تفاهم‌نامه امضا شده با سانتاکلارا که به تأیید فیفا رسیده را در سامانه صدور مجوز حرفه‌ای بارگذاری کرده و هر زمان باقیمانده پول سانتاکلارا واریز شد، تأییدیه نهایی را با صلح‌نامه جابه‌جا کند و با این راهکار مشکلی را پیش‌روی خودش نبیند. ضمن اینکه این باشگاه تا روزهای پایانی فروردین ماه فرصت تعویض مدارک در سامانه AFC را دارد.

به همین دلیل باشگاه استقلال نگرانی بابت بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی‌اش ندارد و چون زمان یارگیری در نقل‌وانتقالات زمستانی پایان یافته و ترجیح داد در این مقطع با سانتاکلارای پرتغال تفاهم‌نامه امضا کند.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • بازیکنی که ۵۰ میلیارد برای استقلال آب خورد
  • شایعات تکراری درباره مهلت پرسپولیس و استقلال برای پرداخت بدهی‌ها
  • راهکار استقلال برای حل بدهی به سانتاکلارا
  • پرسپولیس پول اسدی را فراهم کرد
  • اگر الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا نبود؛ پرسپولیس و استقلال تا ۱۰۰ سال دیگر زیر نظر وزارت ورزش بودند
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی فوتبال چین
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی چین
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار دلاری فدراسیون به استقلال
  • باشگاه استقلال قیمت گذاری شد