Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@04:02:22 GMT

عباس بوعذار در نقش روبینیو! (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۰۸۶۲

هافبک خوش تکتیک اهوازی‌ها سازنده تک گل تیمش در نبرد حساس و حیثیتی فولاد برابر تیم هم‌استانی بود. 

به گزارش ورزش سه، تیم فولاد شب گذشته و در دیداری معوقه موفق شد تا با یک گل برابر نفت مسجدسلیمان به برتری برسد. عباس بوعذار تنها چند دقیقه پس از ورودش به زمین با سانتر زیبای خود گل تیمش را ساخت، گلی که با ضربه سر دیدنی فرشاد احمدزاده به ثمر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بوعذار که پس از استقلال اهواز در نفت تهران چهره شد و لقب روبینیو را با خود یدک می‌کشید، برای انجام خدمت سربازی به فجر رفت و پس از آن در ابتدای فصل به فولاد آمد. این هافبک تکنیکی در نیم‌فصل نخست به دلیل مصدومیت کمتر مورد استفاده قرار گرفت اما توانست در همان دیدارهای اندک لرزش‌های خود را نشان بدهد.

 

 

 


هافبک اهوازی فولاد اما در دیدار های اخیر نیز فرصت گلزنی داشت که با بدشانسی مواجه شد اما در بازی شب گذشته و تنها چند دقیقه پس از ورودش توانست قفل بازی را خودش باز کند و باعث سه امتیاز بسیار مهم فولاد در لیگ‌برتر شود. قرمزپوشان اهوازی با این پیروزی ۴۶ امتیازی شدند و با توجه به گل زده کم‌تر نسبت به تراکتور در رده چهارم قرار دارند.

 

قرمزپوشان اهوازی در دیدار آتی خود در اهواز از سایپا میزبانی می‌کنند و پس از آن در برابر پارس جنوبی و تراکتور قرار خواهند گرفت.

 

عکس: مسعود اکبری

فولاد خوزستان عباس بوعذار

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان عباس بوعذار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۰۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارز آوری حدود ۷ میلیون دلاری صادرات کیوی عباس آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، ابراهیم کاویانی از صادرات ۲ هزار و ۳۰۰ تن کیوی از شهرستان عباس آباد به خارج از کشور در فروردین ماه امسال خبر داد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد افزود: فروردین ماه امسال ۲ هزار و ۳۰۰ تن محصول کیوی به ارزش ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار دلار از این شهرستان به خارج کشور صادر شد که ارز آوری خوبی برای کشور داشت.

وی با بیان اینکه این مقدار محصول به کشور‌های روسیه، امارات، ازبکستان، هندوستان، پاکستان و کویت صادر شد، گفت: روند صادرات کیوی همچنان از این شهرستان به خارج کشور با شتاب خوبی در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • گزارش خبرگزاری مهر رتبه دوم جشنواره آب و رسانه را کسب کرد
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» اثر سلیمی نمین رونمایی شد
  • فیلم| رانش جادهٔ عباس‌آباد به کلاردشت
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی
  • درخواست شهروندان اهوازی از شهردار
  • علی رشیدی دبیرکل فدراسیون کبدی شد
  • رونمایی از کتاب آقا داماد در سمنان
  • ابهام بر سر طراح چینی‌خانه/ آیا شیخ بهایی در اردبیل یادگاری دارد؟
  • ارز آوری حدود ۷ میلیون دلاری صادرات کیوی عباس آباد