Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسوول رزمایش همدلی و احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از توزیع بیش از ۹۰ هزار پرس غذای نذری در روز عید غدیر خبر داد‌.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ابوذ صناعی با تبریک روز خبرنگار و عید بزرگ غدیر خم گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تا شکست بیماری کرونا در کنار مردم خواهد بود و فعالیت خود در این زمینه را ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول رزمایش همدلی و احسان  ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: همزمان با فاز اول مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان که با هدف‌گذاری توزیع بیش از ۴۰ هزار بسته پروتئینی بین مشاغل آسیب دیده و خانواده نیازمند از ابتدای مرداد شروع شد و به مناسبت عید بزرگ غدیر ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تدارک طبخ ۵ میلیون پرس غذا و توزیع بین اقشار آسیب دیده از کرونا و خانواده‌های نیازمند با رعایت تمامی نکات بهداشتی را در کشور دید.

صناعی ادامه داد: در همین راستا ستاد اجرایی فرمان امام استان برنامه ویژه‌ای با همکاری  هئیت‌ها، مواکب و گروه‌های جهادی استان برای عید غدیر خم برگزار کرد.

وی بیان کرد: بیش از ۲۴ تن مرغ برای طبخ غذا جهت توزیع بین افراد نیازمند و محروم حاشیه شهر ها، مراکز تحت پوشش، خانه سالمندان و.... به هئیت ها، مواکب و گروه های جهادی تحویل داده شد.
صناعی افزود: تا کنون با درخواست هئیت ها و مواکب بیش از ۹۰ هزار پرس غذا برای نیازمندان و اقشار آسیب دیده استان جهت توزیع در روز عید تدارک دیده شده و پیش‌بینی می‌شود با همکاری دستگاه ها و مواکب استان این عدد به بیش از ۱۲۰ پرس غذا نیز برسد.

صناعی در پایان گفت: ما این آمادگی را در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام استان داریم  که برای نذر بزرگ عیدغدیر خم  ۸۰ تن مرغ را بین مواکب،هئیت ها و گروه های جهادی توزیع نماییم که تا کنون با درخواست های رسیده ۲۴ تن تحویل این اماکن داده شده است.

انتهای پیام/خ

منبع: فارس

کلیدواژه: خانواده عید غدیر امام غذا ستاد اجرایی فرمان امام هئیت ها پرس غذا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۰۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان ۹۷۶۱ نفر روز توسط آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از اسکان بیش از ۹۷۰۰ نفرروز در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تا پایان روز ششم فروردین خبر داد.

ایمان سبحان نژاد در جمع خبرنگاران با تبریک حلول سال نو گفت: از آغاز طرح اسکان نوروزی فرهنگیان تا ششم فروردین ماه یک هزار و ۲۵۴ خانوار با جمعیتی بالغ بر هفت هزار و ۴۸۶نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد پذیرش شده اند.

وی افزود: ۹ هزار و ۷۶۱ نفر روز تاکنون در ستادهای اسکان آموزش و پرورش پذیرش شده است که بیشترین آمار مربوط به شهرستان‌های بویراحمد، گچساران و دهدشت بوده است.

سبحان نژاد بیان کرد: این تعداد مسافر نوروزی در ۱۷۹ مدرسه و801 اتاق پذیرش شده اند. 

سعادت ارجمند کارشناس تعاون و رفاه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: 13 پایگاه با یک هزار اتاق برای پذیرایی از مهمانان نوروزی در سه گره الف ،ب و ج پیش بینی شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ورود بیش از ۴۸۸ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد
  • ورود بیش از ۴۸۸ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد 
  • توزیع ۳هزار بسته معیشتی در آذربایجان غربی
  • لزوم تشکیل اتاق فکر با مشارکت مردم برای اجرایی و عملیاتی کردن فرمان رهبر معظم انقلاب در باب جهش تولید 
  • پذیرش ۱۴۸۰ خانوار در ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش
  • آبگیری همه طرح‌های آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در بارش‌های اخیر
  • اسکان ۹۷۶۱ نفر روز توسط آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی
  • بازدید حدود ۱۶۰ هزار نفر از اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت بیش از ۴۰۰ هزار تردد در ورودی‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • خسارت سیل به ۳ هزار کیلومتر راه عشایری کهگیلویه و بویراحمد