Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@11:46:40 GMT

ماه‌چهره خلیلی بازیگر سینما و تلویزیون درگذشت

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۰۹۸۸

ماه‌چهره خلیلی بازیگر سینما و تلویزیون درگذشت

 

به گزارش  تابناک به نقل از همشهری آنلاین، ماه چهره خلیلی متولد ۱۳۵۵ تهران و دارای مدرک فوق لیسانس معماری از دانشگاه آکسفورد انگلستان بود. او نوه دختری پروین سلمانی است و از سال ۱۳۸۲ تا کنون مشغول به فعالیت در سینما و تلویزیون است. ماه چهره خلیلی دوره بازیگری را در method school در لندن گذراند و در سال ۱۳۸۲ برای اولین فعالیت سینمایی خود جهت بازی در فیلم چشمان سیاه پس از ۲۲ سال به ایران آمد و دوره دیگری از بازیگری و کارگردانی را در مؤسسه سمعی و بصری استاد سمندریان در سال ۸۴ پشت سر گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماهچهره خلیلی در فیلم‌های مختلفی از جمله نقاب (محصول ۱۳۸۳) و سریال‌هایی چون مرضیه، کلاه پهلوی، در چشم باد و مختارنامه به ایفای نقش پرداخته بود. همچنین ایفای نقش در مجموعه های نمایشی مرضیه (۱۳۹۸)، دختر گمشده (۱۳۹۷) و گذر از رنج‌ها (۱۳۹۳) در کارنامه حرفه ای این هنرمند دیده می شود.

پرستو صالحی بازیگر تلویزیون و سینما نیز در صفحه شخصی خود خبر درگذشت ماه‌چهره خلیلی بازیگر سینما و تلویزیون را منتشر کرده است.

پرستو صالحی، بازیگر و از دوستان این هنرمند به ایسنا نیز گفت: زنده یاد ماه‌چهره خلیلی که به همراه خانواده‌اش در انگلیس بود امروز ۱۷ مرداد ماه دار فانی را وداع گفت.

گوهر خیراندیش نیز پس از انتشار خبر درگذشت ماه‌چهره خلیلی در پستی اینستاگرامی به این خبر واکنش نشان داد و با انتشار ویدئویی نوشت: «سلام عزیزانم... متأسفانه الان باخبر شدم که "ماهچهره" عزیزم را سرطان کبد از ما گرفت. ماهی جانم این رفتن و کوچ غریبانه‌ات را باور ندارم. تو و " مجید اوجی عزیز با این سریالِ "مرضیه" چه یادگاری عجیبی از خودتان به یادگار گذاشتید! مرگ بر" سرطان" که همه عزیزانم را از من گرفت. پدرم ،خواهرم، خواهرزاده ام، عمو زاده ام، همکلاسی ام، همکارِم، دوستانم و دختر نازنینی مثل ترا !!!!

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح ترافیک 99 کنکور 99 انفجار بیروت حزب کتائب لبنان محمود صارمی روز خبرنگار ماه چهره خلیلی بازیگر سینما درگذشت سرطان کبد طرح ترافیک 99 کنکور 99 انفجار بیروت حزب کتائب لبنان محمود صارمی روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۰۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس‌) آقای گل پرسپولیسی‌ها مهمان علی دایی شد

 محسن خلیلی، مهاجم اسبق پرسپولیس که در لیگ هفتم عنوان آقای گلی را هم کسب کرده بود، با حضور در دفتر علی دایی با او دیدار کرد.

دایی و خلیلی در لیگ ششم همراه با تیم سایپا موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند و در سال ۸۹ هم در پرسپولیس به عنوان قهرمانی جام حذفی دست یافتند.

دیگر خبرها

  • شوآف ممنوع، خودتان باشید
  • تلویزیون و سازمان‌های سینمایی آثار برتر رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی را تولید کنند
  • (عکس‌) آقای گل پرسپولیسی‌ها مهمان علی دایی شد
  • تغییر چهره این بازیگر معروف کره‌ای در ۵۲ سالگی/ عکس
  • محکومیت یک میلیارد ریالی جریمه عرضه خارج از شبکه کود شیمیایی در نهاوند
  • شعر معنادار خانم بازیگر و استایل جدیدش | عکس
  • متنی که پدر رضا داودنژاد منتشر کرد
  • نون خ ادامه دارد؟ | آقای جبلی سر صحنه به سعید آقاخانی گفت...
  • عکس | سالخوردگی مرد مارلبرویی
  • احمقانه‌ترین دلیل‌های دنیا برای طلاق