Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به نام خدا

هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار، یادآور خاطر افرادی است که در تحولات دنیای پیچیده امروز، نقش بسیار برجسته دارند.

به معنای واقعی کاملاً قابل درک است که عصر کنونی عصر اطلاعات و رسانه است و تقریبا هیچ حرکت و رخدادی در جهان پیرامون ما نمی تواند از دامنه تاثیرگذاری و تاثیر پذیری رسانه به دور باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگاران این قشر شریف، فهیم و زحمت کش قطعاً در توسعه همه جانبه جامعه نقش موثری دارند هر چند که حرفه و شغل خبرنگاری بی خطر و کم زحمت هم نیست.

سالیان متمادی است که ما بیمه گران، یکی از الزامات توسعه فرهنگ بیمه را ” اطلاع رسانی” می دانیم. بدون شک رسانه و بویژه خبرنگاران در رشد و توسعه صنعت بیمه جایگاه ویژه خود را دارند. خصوصاً خبرنگاران تخصصی حوزه بیمه که به کلیات و جزئیات صنعت اشراف داشته و همواره با ارائه تحلیل های دقیق علاوه بر کمک به فرهنگ سازی، به نوعی موجب اصلاح و ارتقای کارکردهای داخلی صنعت بیمه و مدیران آن نیز می شوند.

تصور می شود بمنظور ایفای نقش بهتر خبرنگاران و همچنین بهره مندی بیشتر صنعت بیمه از ظرفیت های این قشر فرهیخته برای توسعه صنعت، بایستی آرام آرام به دنبال تقویت یک مدل بلوغ سازنده باشیم. در این مدل، مدیران صنعت حتماً و به دور از تعارف قبول می کنند که رسانه نقش و جایگاه تعیین کننده ای در ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات صنعت داشته و مدیران و کارشناسان بایستی در برابر تحلیل ها و انتقادات سازنده و منصفانه آنها تاب آوری بیشتری داشته باشند. در سوی دیگر، خبرنگاران عزیز نیز حتماً می پذیرند که کار در فضای اقتصادی امروز ایران دشواری و پیچیدگی های بسیاری دارد و قطعاً تهیه هر گونه خبر و نوشتن تحلیل بایستی با رعایت اصول و قواعد فنی، انصاف و بررسی­های همه جانبه و در نهایت رعایت اخلاق حرفه ای صورت گیرد.

بیمه رازی به عنوان اولین شرکت بیمه خصوصی کشور، بر این باور است که بخش خصوصی در واقع بایستی پیشران اصلی توسعه در کشور باشد و این توسعه صرفاً با لحاظ یک رویکرد همه جانبه نگر و نیرومند اتفاق خواهد افتاد، بیمه رازی در آستانه ورود به قرن جدید هجری شمسی با تبیین شعار جدید خود با محوریت ” آسودگی خاطر” و با هدف کمک به بهبود شاخص های ملی توسعه صنعت بیمه، ضمن عرض ارادت و تبریک روز خبرنگار به تمامی خبرنگاران بویژه خبرنگاران متخصص و زحمت کش در حوزه صنعت بیمه با کمال میل خود را نیازمند نقد سازنده و نظرات ارشادی خبرنگاران و اصحاب رسانه می داند.

سید مجید بختیاری

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۱۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اقدامات اولیه برای پرورش ۱۰۰ هزار دام سبک در کشت و صنعت مغان

صمد بهزاد گفت: سرمایه‌گذاری موتور محرک در این شرکت است ولی متاسفانه استفاده از ظرفیت‌های موجود این شرکت تاکنون مورد غفلت واقع شده است.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان احداث باغ جدید در اراضی دیم بخش هشت زراعی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و توافق ضمنی برای ایجاد مرکز شناسایی سرطان و راه‌اندازی بزرگترین و مجهزترین بیمارستان منطقه و شمالغرب کشور جهت غربالگری بیماری سرطان، دیالیز و دیابت در بیمارستان شهرک شهید آیت‌الله غفاری را از جمله برنامه‌های در دست اقدام در این مجتمع تولیدی ذکر کرد.

به گفته او، مدیریت این شرکت به صورت جدی پیگیر سرمایه‌گذاری جدید در این مجتمع عظیم ملی است و در این خصوص به حمایت‌های دولت و نماینده عالی آن در شهرستان پارس‌آباد نیاز دارد.

بهزاد بیان کرد: به رغم محدودیت منابع، توقعات از کشت و صنعت مغان و مدیریت آن زیاد است و هیات مدیره شرکت نیز با تمام توان در حال برنامه‌ریزی برای استفاده از ظرفیت‌های بالقوه این بنگاه اقتصادی است.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان تاکید کرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم و با لبیک گویی به فرامین مقام معظم رهبری، موضوع مردمی سازی فعالیت‌ها را با پشتکار و ممارست پیگیری خواهیم کرد.

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • مدیرعامل بیمه ایران عزل شد
  • تبریک اکانت بوندسلیگا به مناسبت تولد 38 سالگی مانوئل نویر / فیلم
  • پیام مدیر کل ارشاد خوزستان به مناسبت روز جهانی تئاتر
  • پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی به مناسبت روز جهانی تئاتر
  • پیام تبریک مدیرعامل بنیاد رودکی به مناسبت روز هنرهای نمایشی
  • آغاز اقدامات اولیه برای پرورش ۱۰۰ هزار دام سبک در کشت و صنعت مغان
  • ◄ برطرف شدن سوء تفاهم ها بین مدیرعامل راه‌آهن و مالکان لوکوموتیو
  • تبریک تولد امام حسن مجتبی(ع) ۱۴۰۳ + متن، پیام، اس ام اس و عکس نوشته ولادت کریم اهل بیت
  • پیام تبریک مدیرعامل بنیاد رودکی به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی
  • کسی آخرین دستاورد کمالوند در مربیگری را به یاد ندارد/ باشگاه روی پله اول مانده!