Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-16@06:45:45 GMT

ایران لقمه بزرگ‌تر از دهان مقامات آمریکایی است

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۱۰۱۶

ایران لقمه بزرگ‌تر از دهان مقامات آمریکایی است

سخنگوی وزارت امور خارجه در توئیتی به استعفای برایان هوک نماینده ویژه آمریکا در امور ایران واکنش نشان داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه در توئیتی با اشاره به استعفای برایان هوک نماینده ویژه آمریکا در امور ایران نوشت: تفاوتی بین جان بولتون، برایان هوک یا الیوت آبرامز نیست؛ وقتی سیاست آمریکا در قبال ایران مطرح است؛ مقامات آمریکایی لقمه بزرگ‌تر از دهان خود برداشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای مایک پمپئو، دونالد ترامپ و آیندگان هم به همین صورت است.

منبع: آنا

کلیدواژه: آمریکا سید عباس موسوی برایان هوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۱۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه: میان ایران و آمریکا تبادل پیام انجام دادیم

وزارت امور خارجه ترکیه در بیانیه‌ای در پی عملیات «وعده صادق» ایران علیه رژیم صهیونیستی با تاکید بر اهمیت جلوگیری از گسترش تنش‌ها مدعی شد که مقامات ایرانی و آمریکایی از طریق آنکارا درباره متناسب بودن پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی تبادل پیام کرده بودند.

به گزارش ایسنا، وزارت امور خارجه ترکیه در پی حمله ایران به نقاطی در اراضی اشغالی طی عملیات «وعده صادق» در بیانیه‌ای گفت که این پاسخ تلافی‌جویانه ایران که در پی حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری آن در دمشق انجام شد، نشان داده است که رخ‌دادهای منطقه می‌توانند به سرعت به جنگی منطقه‌ای برسند.

وزارت امور خارجه ترکیه در بیانیه‌ای که در وبگاه آن منتشر شده مطرح کرد: ما مدت‌ها است که به تمامی میانجی‌هایمان درباره خطر گسترش جنگ اسراییل در غزه هشدار داده‌ایم.

آنکارا با اشاره به اقدام متجاوزانه رژیم صهیونیستی علیه اماکن دیپلماتیک ایران گفت: حمله اسراییل به سفارت ایران در دمشق که خلاف قوانین بین‌المللی بود، نگرانی‌های ما را توجیه کرده است. تلافی این حمله توسط ایران و رخ‌دادهای پس از آن باری دیگر نشان داد که چطور اتفاقات ممکن است به سرعت به جنگی منطقه‌ای کشیده شوند.

وزارت امور خارجه ترکیه می‌افزاید: ما پیش از این رخ‌داد با مقامات ایران و آمریکا دیدار کردیم و خواستار میانه‌روی شدیم. پیام‌ها و انتظارات دوجانبه طرفین از طریق کشور ما منتقل شد و اقدامات لازم برای اطمینان‌یافتن از متناسب بودن واکنش‌ها انجام گرفت.

آنکارا تاکید کرد که پیام آن به ایران و کشورهای غربی که بر رژیم صهیونیستی نفوذ دارند، پایان دادن به گسترش تنش‌ها است.

در این بیانیه همچنین آمده است که دولت ترکیه به تلاش‌ها برای جلوگیری از آغاز روندی ادامه می‌دهد که دائما به ثبات منطقه آسیب خواهد زد و منجر به بروز درگیری‌های بزرگ‌تر در سطح جهانی خواهد شد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه‌شب عملیات «وعده صادق» را اجرا کرد و قبل از ساعت ۳ بامداد سیل پهپادهای شاهد ۱۳۶ و موشک‌های بالستیک ایران به آسمان سرزمین‌های اشغالی رسید و گنبد آهنین را درگیر کرد. بسیاری از موشک‌ها از این سپر دفاعی عبور کرده و به اهداف مورد نظر برخورد کردند. هدف موشک‌های سپاه، پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در نقب در جنوب سرزمین‌های اشغالی بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه
  • چرا جلسه شورای امنیت بدون صدور بیانیه یا قطعنامه‌ پایان یافت؟ | پاسخ مهم سخنگوی وزارت امور خارجه
  • فیلم| سخنگوی وزارت امور خارجه: اقدام ایران ضروری و متناسب بود و اهداف نظامی را مورد هدف قرار داد
  • پخش زنده| نشست خبری ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه
  • رایزنی تلفنی دیپلمات ارشد مصر با وزرای خارجه ایران، آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • ترکیه: میان ایران و آمریکا تبادل پیام انجام دادیم
  • ترکیه: پیام‌هایی میان ایران و آمریکا منتقل کردیم
  • صبر استراتژیک تهران به سر آمده است | اگر ایران اقدامی نمی‌کرد...
  • ادعای ان‌بی‌سی نیوز: آمریکا برای حمله‌ای بزرگ در اسرائیل آماده می‌شود
  • ما آماده‌ایم اسرائیلی‌ها هم آماده‌اند | آمریکا برای حمله‌ای بزرگ در اسرائیل آماده می‌شود