Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی و رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بندر آستارا به مناسبت روز خبرنگار از خبرنگاران خبرگزاری های رسمی کشور در این شهرستان تجلیل کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، محمد نمازی؛ فرمانده نیروی انتظامی و رمضان دانش، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا طی مراسم های جداگانه ای به مناسبت روز خبرنگار از خبرنگاران خبرگزاری های رسمی کشور در این شهرستان تجلیل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آیین های تجلیل از خبرنگاران آستارایی با رعایت فاصله‌ گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

 

*خبرنگاران سفیران راستین امنیت هستند

«محمد نمازی» در آیین تجلیل از خبرنگاران که در محل دفتر فرماندهی انتظامی آستارا برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران کشور به ویژه خبرنگاران آستارایی تبریک گفت.

 

فرمانده نیروی انتظامی بندر آستارا افزود: خبرنگاران چشم بیدار مردم، سفیران راستین امنیت و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند.

 

نمازی با بیان اینکه خبرنگاران در ایجاد امنیت نقش اساسی و بنیادی دارند،گفت: نیروی انتظامی و اصحاب رسانه در دستیابی به امنیت پایدار اهداف مشترک دارند.

 

*سلامت فكری هر جامعه ای، مرهون تلاش خبرنگاران است

«رمضان دانش» نیز در آیین تجلیل از خبرنگاران که در محل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای برگزار شد با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی،اظهارکرد: خبرنگاران تجسم امانت، مسئوليت، تعهد، دلسوزی و وظيفه اند.

 

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بندر آستارا افزود: در عصر ارتباطات و فن آوری اطلاعات، قطعا نقش خبرنگاران به عنوان ابزار اطلاع رسانی، نقشی مؤثر و حیاتی است.

 

دانش با بیان اینکه خبرنگاران وجدان بيدار جهان و تصويرگر زمان خويش هستند،گفت: خبرنگاران  همواره در عمق جامعه زندگی می كنند و سلامت فرهنگی و فكری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.

 

گفتنی است، در پایان این آیین ها، خبرنگاران خبرگزاری های رسمی کشور در آستارا با اهدای لوح و جوایزی تجلیل شدند.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهداری و نیروی انتظامی ۱۷ مرداد روز خبرنگار تجلیل از خبرنگاران بندر آستارا اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رییس اداره راهداری نیروی انتظامی بندر آستارا روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۱۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۱۰ میلیون تردد خودرو در محور‌های خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: طرح نوروزی اداره کل راهداری و حمل و نقدل جاده‌ای از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است بر همین اساس از آغاز اجرای این طرح تا ششم فروردین تعداد ۱۰ میلیون و ۹۹ هزار و ۴۲۹ تردد خودرو در محور‌های استان ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد کاهش داشته است.
محمد جولانژاد افزود: از ابتدای طرح تاکنون ۵۵۰ هزار و ۶۵۲ خودرو وارد استان شدند که یک درصد کاهش داشته و ۴۶۳ هزار و ۵۰۱ خودرو نیز از استان خارج شدند که کاهش ۱۸ درصدی را نشان می‌دهد.
از ۲۴ اسفند سال گذشته تا ۶ فروردین تعداد ۲۴ هزار و ۱۱۷ تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان برقرار و تعداد ۱۱۴ شکایت نیز در این مرکز ثبت شده است.
بیشترین تردد خودرویی در طول محور‌های خوزستان مربوط به استان‌های تهران، لرستان و اصفهان است.

دیگر خبرها

  • تجلیل از خادمان قرآنی با حضور رییس جمهور ۱۱ فروردین برگزار می شود
  • سارقان محتویات داخل خودرو گردشگران در مهاباد دستگیر شدند
  • آیین تجلیل از خیران بافقی
  • بایدن ضعیف‌ترین فرمانده کل قوا در آمریکا
  • بایدن ضعیف ترین فرمانده کل قوا در آمریکا
  • ثبت بیش از ۱۰ میلیون تردد خودرو در محور‌های خوزستان
  • تجلیل از پیشکسوتان و فعالان تئاتر یزد در آیین روز ملی هنرهای نمایشی
  • ریزش سنگ در جاده هراز
  • ریزش سنگ درجاده هراز /  ترافیک به سمت تهران پرحجم شد
  • جابجایی بیش از ۶۵ هزار مسافر در سیستان و بلوچستان