Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، طی هفته های اخیر افشای مثبت شدن دوپینگ دو ووشوکار تیم مردان ایران در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ جزو سوژه های اصلی ورزش بوده و حرف و حدیث های زیادی را پیرامون مدیریت قبلی فدراسیون ووشو به وجود آورده است.

بعد از اینکه دوپینگ حمیدرضا قلی پور و سیدمعین تقوی در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ قطعی و محرومیت ۴ ساله آن ها تایید شد، یکی از این ووشوکاران مدعی شده بود که این اتفاق یک توطئه بوده؛ وگرنه دوپینگی صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا سومین دوپینگی ووشو هم با این حکم سنگین مواجه شده است.

کد خبر 538161 برچسب‌ها ووشو دوپینگ

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ووشو دوپینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۱۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش از استاد اسکویی عیادت کرد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، عصر امروز کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضوردر بیمارستان لاله تهران از استاد مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه و رادیو عیادت کرد.

در این دیدار که سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای نیز حضور داشت، وزیر ورزش و جوانان با قدردانیاز تلاش‌های اسکویی در سالها حضور در رسانه، نقش او را در موفقیت‌های ورزش ویژه خواند و با اشاره به صدای خاطره‌انگیز اینمجری قدیمی برای مردم ورزش‌دوست ایران، برای او سلامتی و عافیت و تداوم فعالیت رسانه‌ای مسألت کرد.

هاشمی در این عیادت از دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی و رییس این هیات در تهران خواست تا رسیدگی‌ها و حمایت‌های لازم را ازاستاد اسکویی تا زمان بهبود کامل به عمل آورند.

در پایان وزیر ورزش و جوانان گزارشی از دکتر معالج اسکویی دریافت کرد.

کد خبر 6077008

دیگر خبرها

  • دیدار فرامرز ظلی با وزیر ورزش پس از ترخیص از بیمارستان
  • صدیقی: حضور این حجم از تماشاگر در اسفراین اتفاق کم‌نظیری بود
  • وزیر ورزش و جوانان گفت: حجاب ورزشکاران نشان دهنده اقتدار فرهنگی ایران است
  • انتخاب لشگری به عنوان ناظر پزشکی مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو‌
  • آغاز سومین دوره مسابقات جام جهان پهلوان عبدالله موحد در بابلسر
  • رونمایی از سه میزبان تیم ملی والیبال ایران در VNL
  • رئیس مرکز ورزش دانشگاه آزاد ناظر پزشکی مسابقات انتخابی جام‌های جهانی تالو و ساندا شد
  • فهرست جدید از ۳۰ فیلم پرفروش تاریخ سینما
  • رونمایی از اسم مخفی سید جواد هاشمی در برنامه صداتو (فیلم)
  • وزیر ورزش از استاد اسکویی عیادت کرد