Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت صمت؛ محمدرضا کلامی با تاکید براینکه تولیدکنندگان محصولات فولادی مکلف به رعایت کف عرضه تعیین شده در بورس هستند و این امر  ضروری است؛ گفت: هر گونه عدم رعایت کف عرضه در مورد کالاهایی چون شمش، اسلب، میلگرد، ورق و تیرآهن از سوی کمیته ویژه تعیین شده برای پایش عمکلرد تولیدکنندگان فولاد، مورد رصد قرار خواهد گرفت و عدم رعایت آن، تخلف محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد تنظیم بازار، خاطرنشان کرد: تیم ویژه‌ای در ستاد تنظیم بازار با مسئولیت رصد روزانه عملکرد واحدهای وفولادی تشکیل شده است و این تیم گزارشی درباره وضعیت عملکرد به صورت هفتگی ارائه می‌کند. بدیهی است عدم رعایت کف عرضه تعیین شده تخلف بوده و واحدهای متخلف تحت عنوان اخلال در نظام اقتصادی به دادستانی معرفی خواهند شد.

معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت از تمامی واحدهای تولید کننده محصولات فولادی خواست نسبت به رعایت کف عرضه محصولات فولادی در بورس اقدام نمایند.

 

 

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ستاد تنظیم بازار فولاد بورس اخلال گران اقتصادی پارسی خبر رعایت کف عرضه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۱۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه تعداد عرضه اولیه در سال ۱۴۰۳ انجام میگیرد؟

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس،  یکی از موضوعاتی که امسال به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم می‌تواند در دستور کار سازمان بورس قرار گیرد عرضه‌های اولیه است. رشد عرضه‌های اولیه می‌تواند موجب بازگشت اعتماد از دست رفته سرمایه گذاران در سال‌های اخیر شود. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000It4

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری داوطلبان متخلف اولین روز کنکور
  • شناسایی و دستگیری داوطلبان متخلف آزمون های روز اول کنکور ۱۴۰۳
  • شناسایی و دستگیری داوطلبان متخلف آزمون‌های روز اول کنکور ۱۴۰۳
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • چگونه آب لیموی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟
  • قیمت فیلترشکن گران‌تر از اینترنت! گردش مالی فیلترشکن‌ها برابر با یک اپراتور ایرانی است!
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • چه تعداد عرضه اولیه در سال ۱۴۰۳ انجام میگیرد؟
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است