Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@00:31:03 GMT

کمک ۱۸۵ میلیاردی مردم به نیازمندان در عید قربان

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۱۲۰۵

کمک ۱۸۵ میلیاردی مردم به نیازمندان در عید قربان

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمرتضی بختیاری با تبریک عید سعید غدیر و روز خبرنگار، به ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد در مرحله نخست پویش ایران همدل پرداخت و افزود: مردم عزیز ایران اسلامی در ماه مبارک رمضان و در پی دعوت رهبر معظم انقلاب، بیش از ۵۴۰ میلیارد تومان از طریق کمیته امداد به نیازمندان کمک کردند.

وی ادامه داد: در طرح اطعام مهدوی ۱۱ میلیون پرس غذای گرم در بیش از ۱۸۰۰ آشپزخانه طبخ و میان نیازمندان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه مرحله دوم پویش ایران همدل با شعار «از همدیگر گره‌گشایی کنیم» برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: مرحله دوم پویش ایران همدل از فردا همزمان با عید سعید غدیر به طور رسمی آغاز می‌شود و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

بختیاری تاکید کرد: این پویش با محوریت کمک به کودکان زیر ۶ سال دچار مشکلات تغذیه‌ای، مادران باردار و شیرده و خانواده‌های نیازمند برگزار می‌شود تا گام مهمی در جهت تحقق جامعه سالم برداشته شود.

وی از برگزاری طرح اطعام حسینی در قالب مرحله دوم پویش ایران همدل خبر داد و گفت: مردم نیکوکار و خیران عزیز می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۱۴* و یا از طریق کارت ۶۲۷۷۶۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ کمک‌های خود را به نیازمندان اختصاص دهند.

رئیس کمیته امداد به کمک‌های مردمی در عید قربان اشاره کرد و افزود: همزمان با عید قربان ۱۱.۵ میلیارد تومان کمک نقدی در کمیته امداد جمع‌آوری شد که با خرید گوشت در اختیار خانواده‌های محروم قرار گرفت.

وی تاکید کرد: همچنین بیش از ۱۷۳ میلیارد تومان کمک غیرنقدی شامل گوشت و دام زنده با کمک خیران، از طریق کمیته امداد به نیازمندان ارائه شد.

رئیس کمیته امداد از کمک بنیاد مستضعفان برای تهیه جهیزیه خانواده‌های نیازمند خبر داد و گفت: ۱۰ هزار سری جهیزیه برای نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی از سوی بنیاد مستضعفان اهدا خواهد شد.

کد خبر 4993229

منبع: مهر

کلیدواژه: مرتضی بختیاری کمیته امداد امام خمینی پویش همدلی عید غدیر خم ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه شهرداری تهران روز خبرنگار سازمان تامین اجتماعی کمیته امداد امام خمینی محسن حاجی میرزایی پیش بینی وضعیت هوا انفجار بیروت ملک جماران مواد مخدر آیت الله سید ابراهیم رئیسی وضعیت راهها پویش ایران همدل کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۱۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای 1794 سری جهیزیه و لوازم ضروری به نیازمندان خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره ) کشور  ارزش جهیزیه ها و لوازم ضروری را در مجموع 25 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: : به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) ۶۱۲ سری جهیزیه به ارزش ۲۱ میلیارد تومان و ۱۱۸۴ قلم لوازم ضروری به ارزش ۴ میلیارد تومان تهیه و بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

صباغیان با بیان اینکه  هر سری جهیزیه شامل یخچال، تلویزیون، ماشین‌لباسشویی، جاروبرقی و اجاق گاز است افزود: به طور میانگین ارزش هر سری ۳۵ میلیون تومان است.

وی گفت: از ابتدای پارسال تاکنون، ۱۲۶۴ سری جهیزیه به ارزش ۴۰ میلیارد تومان و ۴۷۲۷ قلم لوازم ضروری به ارزش ۱۶ میلیارد تومان با مشارکت خیران و اعتبارات کمیته امداد تهیه و بین نیازمندان تحت حمایت استان توزیع شده است.

دیگر خبرها

  • توزیع 24 هزار بسته معیشتی در خوزستان
  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان
  • خیران خوزستانی در خط مقدم خدمت به محرومان قرار دارند
  • جمع‌آوری ۲۵۰ میلیارد ریال در جشن نیکوکاری چهارمحال و بختیاری
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سلماس 
  • پویش اطعام مهدوی در زاهدان
  • اهدای 1794 سری جهیزیه و لوازم ضروری به نیازمندان خراسان جنوبی
  • کمک‌ ۹۶۰ میلیاردی خیران به ایتام خراسان شمالی
  • توزیع ۱۰ میلیون وعده غذای گرم میان نیازمندان در ۱۴ روز نخست ماه رمضان
  • ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم بین مددجویان ایلام توزیع می‌شود