Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-23@10:09:51 GMT

موسوی: ایران لقمه بزرگتر از دهان آمریکا است

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۱۲۳۸

موسوی: ایران لقمه بزرگتر از دهان آمریکا است

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه در توئیتی با اشاره به استعفای برایان هوک نماینده ویژه آمریکا در امور ایران نوشت: تفاوتی بین جان بولتون، برایان هوک یا الیوت آبرامز نیست؛ وقتی سیاست آمریکا در قبال ایران مطرح است؛ مقامات آمریکایی لقمه بزرگ‌تر از دهان خود برداشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای مایک پمپئو، دونالد ترامپ و آیندگان هم به همین صورت است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۱۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب سپاهان برای جدال سرنوشت‌ساز

به گزارش "ورزش سه"، تیمهای سپاهان و ملوان در حالی به مصاف یکدیگر رفت که در این بازی نیز پیام نیازمند در قفس توری سپاهان حضور ندارد و نیما میرزازاد وظیفه دفاع از دروازه این تیم را خواهد داشت.

در خط دفاعی اما چهار بازیکن سرشناس به میدان خواهند رفت که زکی‌پور و رضاییان مدافعان کناری خواهند بود و در پست دفاع مرکزی، هادی محمدی و سیاوش یزدانی بازی خواهند کرد.

نکته جالب ترکیب سپاهان، مصدومیت رضا اسدی است که باعث شده تا شکل تهاجمی زردپوشان اصفهانی تغییر کند. امید نورافکن، محمد کریمی و برایان دابو عناصر مرکزی خواهند بود.

جلوتر از آنها رضا شکاری و فرشاد احمدزاده بازی می‌کنند و شهریار مغانلو در قامت تک مهاجم وظیفه گلزنی را برعهده خواهد داشت.

ترکیب سپاهان مقابل ملوان:

نیما میرزازاد، میلاد زکی‌پور، هادی محمدی،سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، برایان دابو، امید نورافکن، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری و شهریارمغانلو

دیگر خبرها

  • برایان دنیلسون مقابل ویل آسپری؛ بازی رویایی پایانی تلخ داشت
  • سخنگوی وزارت خارجه: موضوع استفاده از سلاح هسته‌ای هیچ جایگاهی در دکترین هسته‌ای و دفاعی کشور ندارد
  • برگزاری «دوازدهمین نشست بین‌المللی مقامات مسئول در امور امنیتی» در روسیه
  • سیاست تحریم‌ شکسته خورده است/رژیم صهیونیستی تهدیدی برای تمام منطقه است
  • ارتباط مستمر با سفیر سوئیس برای تبادل پیام با آمریکا
  • تجاوز دیگری صورت بگیرد قاطع‌تر پاسخ می‌دهیم
  • ایران نسبت به حاکمیت و یکپارچگی سرزمینی صربستان تأکید دارد
  • امیرعبداللهیان: ایران برای روابط با صربستان اهمیت قائل است
  • ترکیب سپاهان برای جدال سرنوشت‌ساز
  • درباره حادثه ایران و ساقط شدن ریزپرنده ها علنی صحبت نکنید