Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-18@12:26:18 GMT

جزییات آتش سوزی انبار ضایعات پلاستیک در تهران

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۱۲۴۱

جزییات آتش سوزی انبار ضایعات پلاستیک در تهران

رویداد۲۴ سید جلال ملکی از وقوع آتش سوزی در انبار ضایعات پلاستیک خبر داد و در خصوص جزییات این حادثه گفت: ساعت ٠٧:٢۶ دقیقه روز جاری یک مورد حریق در انباری واقع در جاده ورامین، محله قلعه نو به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله دو ایستگاه به همراه فوماتیک، بالابر و خودرو حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: محل آتش سوزی محوطه‌ای به وسعت حدود ١٠٠٠ متر بود که سوله‌ای صنعتی به وسعت ۴٠٠ متر در آن واقع شده بود. داخل این سوله مسقف و داخل محوطه مقادیر زیادی ضایعات پلاستیکی نگهداری و داخل سوله با دستگاه‌ها ذوب می‌شد و مواد جدیدی ساخته می‌شد.
بیشتر بخوانید: جزییات کشف جسد سها رضانژاد دختر کوهنوردملکی گفت: در مجاورت این سوله یک کارگاه سنگبری و کارگاه سنگ شور کردن لباس واقع شده بود. قسمت نگهداری مواد پلاستیکی هم در محدوده محوطه و هم در سوله کاملا شعله ور بود و دود بسیار زیادی نیز متساعد می‌شد. شعله و دود به سمت بخش‌هایی از کارخانه‌های مجاور رفته و به دستگاه‌ها خسارت جزیی وارد کرده بود که با حضور آتش نشانان از گسترش آن جلوگیری شد.

ملکی ادامه داد: آتش نشانان به سرعت حریق را به کنترل خود در آوردند و این حادثه مصدومی نداشت. ساعت ١٠:٢۶ دقیقه پس از ایمن سازی آتش نشانان محل را به مالکان تحویل دادند. منبع: میزان لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 آتش سوزی شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۱۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر انفجار منزل مسکونی

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ساعت ۱۱ و ۱۳ دقیقه ظهر امروز ۲۹ فروردین یک مورد آتش‌سوزی در خیابان مجیدیه شمالی خیابان حسینی اعلام شد که دو ایستگاه آتش نشانی با امکانات کامل به محل اعزام شدند.

وی گفت: آتش‌نشانان در مدت زمان چهار دقیقه به محل رسیدند و مشاهده کردند در یک ساختمان چهار طبقه مسکونی دوازده واحدی در طبقه سوم در یک واحد حدوداً هفتاد متری آتش‌سوزی اتفاق افتاده و کاملاً شعله‌ور است.

ملکی اظهار کرد: پیش از رسیدن آتش‌نشانان درب باز شده بود و آتش نشانان عملیات را آغاز کردند، در این واحد که اهالی می‌گفتند یک نفر حضور دارد، مقدار زیادی لوازم که غالباً لوازم مستعمل و ضایعات جمع شده بود که کامل دچار آتش‌سوزی شد و حتی دو ظرف کوچک حاوی بنزین و حشره‌کش که قابلیت انفجار و اشتعال دارند وجود داشت و احتمالاً انفجار هم به‌خاطر همین وسایل بود.

آتش‌نشانان در حین عملیات با پیکر سوخته یک مرد حدوداً ۶۰ ساله مواجه شدند که به تأیید عوامل اورژانس مشخص جان خودش را از دست داده است.

وی با بیان اینکه آتش خاموش و از گسترش آتش به اطراف جلوگیری شد گفت: دقایقی قبل آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی و تخلیه دود محل را تحویل دادند و مراجعت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود
  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • (ویدیو) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر انفجار منزل مسکونی
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر آتش سوزی منزل در شمال تهران
  • آتش سوزی سوله ۲ هزار متری در شیراز مهار شد
  • مهار آتش سوزی انبار کالا در شیراز
  • مهار حریق انبار ضایعات پلاستیکی در اصفهان
  • اطفای حریق انبار ضایعات پلاستیکی در اصفهان