Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@09:31:02 GMT

کمک ۱۸۵ میلیاردی مردم به نیازمندان در عید قربان

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۱۲۸۴

رئیس کمیته امداد از آغاز مرحله دوم پویش «ایران همدل» همزمان با عید سعید غدیر خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سیدمرتضی بختیاری گفت: در طرح عید قربان کمیته امداد، مردم و خیران ۱۸۵ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی به نیازمندان ارائه کردند.  وی افزود: مردم عزیز ایران اسلامی در ماه مبارک رمضان و در پی دعوت رهبر معظم انقلاب، بیش از ۵۴۰ میلیارد تومان از طریق کمیته امداد به نیازمندان کمک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در طرح اطعام مهدوی ۱۱ میلیون پرس غذای گرم در بیش از ۱۸۰۰ آشپزخانه طبخ و میان نیازمندان توزیع شد. رئیس کمیته امداد با بیان اینکه مرحله دوم پویش ایران همدل با شعار «از همدیگر گره‌گشایی کنیم» برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: مرحله دوم پویش ایران همدل از فردا همزمان با عید سعید غدیر به طور رسمی آغاز می‌شود و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.  بختیاری تاکید کرد: این پویش با محوریت کمک به کودکان زیر ۶ سال دچار مشکلات تغذیه‌ای، مادران باردار و شیرده و خانواده‌های نیازمند برگزار می‌شود تا گام مهمی در جهت تحقق جامعه سالم برداشته شود.  وی از برگزاری طرح اطعام حسینی در قالب مرحله دوم پویش ایران همدل خبر داد و گفت: مردم نیکوکار و خیران عزیز می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۱۴* و یا از طریق کارت ۶۲۷۷۶۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ کمک‌های خود را به نیازمندان اختصاص دهند.  رئیس کمیته امداد به کمک‌های مردمی در عید قربان اشاره کرد و افزود: همزمان با عید قربان ۱۱.۵ میلیارد تومان کمک نقدی در کمیته امداد جمع‌آوری شد که با خرید گوشت در اختیار خانواده‌های محروم قرار گرفت.  وی تاکید کرد: همچنین بیش از ۱۷۳ میلیارد تومان کمک غیرنقدی شامل گوشت و دام زنده با کمک خیران، از طریق کمیته امداد به نیازمندان ارائه شد.  رئیس کمیته امداد از کمک بنیاد مستضعفان برای تهیه جهیزیه خانواده‌های نیازمند خبر داد و گفت: ۱۰ هزار سری جهیزیه برای نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی از سوی بنیاد مستضعفان اهدا خواهد شد. برچسب ها: کمیته امداد ، کمک های مردمی ، پویش ایران همدل ، عید غدیر ، عید قربان

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کمیته امداد کمک های مردمی پویش ایران همدل عید غدیر عید قربان رئیس کمیته امداد پویش ایران همدل مرحله دوم پویش میلیارد تومان عید قربان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۱۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ کارشناس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان در پانزدهمین پویش ملی نذر قربانی در استان گفت: این اقلام با همکاری موسسه حضرت خدیجه (س) قم، خیّران برنامه تلویزیونی سمت خدا و به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهیه و بین نیازمندان اصفهانی توزیع شد.
حسام الدین تسلیمی افزود: در پانزدهمین مرحله توزیع گوشت قربانی، ۱۲۰۰ بسته گوشت به وزن یک کیلو و ۵۰۰ گرم را کانون‌های فرهنگی هنری در شهرستان‌های فریدن، فریدون‌شهر، مبارکه، چادگان فلاورجان و لنجان بین حانواده‌های نیازمندان توزیع می‌کنند.
وی گفت: از ابتدای این پویش تا کنون حدود۲۲ هزار و ۵۰۰ بسته گوشت قربانی بین نیازمندان استان توزیع شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است
  • «فاطمه» اسم رمز صبوری در غزه؛ وقتی مقاومت شیعه و سنی را همدل کرد
  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست
  • استفاده از ظرفیت مردم در راستای جهش تولید، از مهم‌ترین راهبردهای کمیته امداد فارس
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • ایرانیان در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • اجرای برنامه توانمندسازی ۲ هزار دانش‌آموز کارآفرین هنرستانی
  • موفقیت ۲۰۰۰ هنرستانی در کسب و کار
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان