Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-24@22:26:10 GMT

مجری تصادف کرد، فوتبال یک پخش نشد / عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۱۳۱۵

مجری تصادف کرد، فوتبال یک پخش نشد / عکس

مجری برنامه فوتبال یک شبکه ورزش تصادف کرد.

مجتبی پوربخش دچار سانحه رانندگی شده است.

به گزارش طرفداری، در حالی كه قرار بود امروز جمعه طبق روال هر هفته برنامه فوتبال یک از شبكه ورزش پخش شود، این برنامه به دلیل تصادف مجتبی پوربخش، مجری آن پخش نشد.

ظاهرا او از ناحیه مهره گردن دچار آسیب شده است. فوتبالی های زیادی به دلیل حساسیت بالای بازیهای هفته قبل منتظر این برنامه بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفت و آمد هفتگی پوربخش از رشت به تهران

پوربخش مجری برنامه با گزارش ها و برنامه هایش در استان گیلان معروف شد و سپس یكی از مجریان شبكه ورزش شد. آماتور بودن صدا و سیما اینبار كار دستشان داد. رفت و آمد مجری از رشت به تهران كه هر هفته انجام می شد، كار دست صدا و سیما داد و برنامه در حساسترین مقطع پخش نشد.

تصادف مجتبی پوربخش

همچنین بخوانید:

دور دور در پیست مقابل دوربین طرفداری

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۱۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم قهرمان ایران با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، جامعه ورزش کشور و جمعی از ورزشکاران و قهرمانان ایران در سالن همایش‌های صداوسیما، در حال برگزاری است.

بنابر روایت ایسنا، در بخش اول این مراسم بهترین‌های ورزش ایران از نگاه مردم انتخاب شدند که به ترتیب در ادامه اسامی آن‌ها آمده است:

گل برتر: گل سید مهدی میرجلیلی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی

میرجلیلی پس از کسب این جایزه، گفت: یزدی صحبت می‌کنم و لهجه دارم و دم همه مردم گرم که به من رای دادند و امیدوارم لیاقت این همه محبت را داشته باشم و جان خود را برای خوشحال کردن مردم، می‌گذارم.

صحنه ماندگار ورزشی: پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم ملی فوتبال ژاپن در جام ملت‌های آسیا

وحید امیری که به نمایندگی از ملی‌پوشان فوتبال ایران این جایزه را دریافت کرد، گفت: از مردم تشکر می‌کنم که این صحنه ماندگار را رقم زدند و برای مردم عزیز کشورم آرزوی توفیق روز افزون دارم.

برترین تیم ملی (دیپلم افتخار) : تیم ملی هاکی بانوان

سنایی، کاپیتان تیم ملی هاکی بانوان ایران در این رابطه، بیان کرد: خوشحالیم که دختران خود را دیدید از مردم، وزیر ورزش و صداوسیما که به دیدن شدن ما کمک کردند، تشکر می‌کنیم و زنانه جنگیدیم تا توانایی زنان را نشان دهیم و همیشه به این مسئله افتخار می‌کنیم.

برترین تیم ملی: تیم‌ملی فوتبال ساحلی

منصور بیک‌وردی پس از دریافت جایزه تیم ملی فوتبال ساحلی، گفت: امیدوارم وزیر ورزش و جوانان توجه ویژه‌ای به پا برهنه‌های فوتبال ساحلی داشته باشد.

جایزه افتخار تاریخی: کاوران فرزندان ایران زمین

برترین چهره پارالمپیک: رزا ابراهیمی

رزا ابراهیمی پاراتکواندوکار ایران با اشاره به اینکه خیلی خوشحالم که لایق این مهم شدم، گفت: از هموطنان عزیزم تشکر می‌کنم و شرمنده آن‌ها هستم.

۲۵۱۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899294

دیگر خبرها

  • جبلی: آیین نامه حق پخش در حال تدوین است/ بابت تصاویر بد برخی مسابقات فوتبال عذرخواهی می کنم+ فیلم
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند
  • ببینید | ردپای آبی
  • مجری اسبق برنامه سینمایی هفت: با زور و تهمت و تهدید فیلمساز نمی‌شوید
  • «به افق فلسطین» وایرال می‌شود اما نه به هر قیمتی!/ مخاطب افت نکرد
  • «به افق فلسطین» به عبارتی برنامه جبهه فلسطین بود
  • برخورد با مدارس فوتبال فاقد مجوز در یزد
  • توسعه بخش‌ درمانی کلینیک امام حسن مجتبی(ع) همدان در هفته سلامت
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین
  • کشت فراسرزمینی منجر به تقویت تولید داخلی و تامین امنیت غذایی می‌شود