Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@16:26:28 GMT

حضور سرپرست باشگاه پرسپولیس در اردوی سرخپوشان

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۱۳۵۱

حضور سرپرست باشگاه پرسپولیس در اردوی سرخپوشان

‍‍‍‍‍‍

سرپرست باشگاه پرسپولیس در اردوی این تیم حاضر و با سرمربی و مدیر تیم گفت‌و‌گو کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مهدی رسول‌پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس ظهر امروز (جمعه) در اردوی پرسپولیسی‌ها حاضر شد و ضمن تبریک به کادر فنی و بازیکنان بابت قهرمانی‌شان در لیگ از تلاش‌های آنها تشکر و قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست باشگاه همچنین درباره امور جاری تیم جلسه کوتاهی با گل‌محمدی سرمربی و پیروانی مدیر تیم برگزار کرد و در نهایت برای سرخپوشان در بازی امشب آرزوی موفقیت کرد.

باشگاه پرتغالی خواهان مهاجم پرسپولیس شد

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال پرسپولیس بیشتر بخوانید... علی‌نژاد: استراماچونی با طلب ۲۰۰ هزار یورویی رفت اما برانکو با مطالبات میلیونی ماند/ حال استقلال و پرسپولیس خوب است ذوب‌آهن از ایجاد تونل افتخار برای پرسپولیسی‌ها پشیمان شد! پرسپولیس چقدر از طلب برانکو را پرداخت کرده است؟ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... علی‌نژاد: استراماچونی با طلب ۲۰۰ هزار یورویی رفت اما برانکو با مطالبات میلیونی ماند/ حال استقلال و پرسپولیس خوب است ذوب‌آهن از ایجاد تونل افتخار برای پرسپولیسی‌ها پشیمان شد! پرسپولیس چقدر از طلب برانکو را پرداخت کرده است؟ واژه های کاربردی مرتبط فوتبال پرسپولیس پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ اهدای مدال مریم هاشمی به رهبر انقلاب بهانه جدید برای تخریب/ «تحریف» به ورزش رسید ۲ بهتاش فریبا: تیم مجیدی خوب است اگر داستان مصدومیت‌ها به پایان برسد/ نگران بازی استقلال در جام حذفی هستم ۳ ورمزیار: استقلال در دقایق طلایی ناکام ماند/ سیستم دفاعی این تیم باید ترمیم شود ۴ جدول رده‌بندی لیگ برتر پس از توقف استقلال و شکست سپاهان/ شاگردان نکونام به مربع مدعیان رسیدند ۵ تماس سرمربی براگا با مدیران ریوآوه برای جذب طارمی ۶ علی‌نژاد: استراماچونی با طلب ۲۰۰ هزار یورویی رفت اما برانکو با مطالبات میلیونی ماند/ حال استقلال و پرسپولیس خوب است ۷ اعلام اسامی داوران دیدارهای بارسلونا - ناپولی و بایرن مونیخ - چلسی ۸ روزنامه ترکیه‌ای خبر داد: احتمال ادامه حضور حسینی در ترابزون‌اسپور مهمترین اخبار ورزشی علی‌نژاد: استراماچونی با طلب ۲۰۰ هزار یورویی رفت اما برانکو با مطالبات میلیونی ماند/ حال استقلال و پرسپولیس خوب است بهتاش فریبا: تیم مجیدی خوب است اگر داستان مصدومیت‌ها به پایان برسد/ نگران بازی استقلال در جام حذفی هستم باشگاه پرتغالی خواهان مهاجم پرسپولیس شد ورمزیار: استقلال در دقایق طلایی ناکام ماند/ سیستم دفاعی این تیم باید ترمیم شود مهمترین اخبار تسنیم فاکس نیوز: مخالفت چین به معنای پایان تلاش‌های پامپئو برای تمدید تحریم‌های ایران است گمانه زنی‌ها از "گشایش اقتصادی" رئیس جمهور/ پای عرضه اوراق سلف نفتی در میان است؟ میشل عون: علت انفجار بیروت را نمی‌دانیم اما هر احتمالى وجود دارد معزی: خبر مهم اقتصادی رئیس جمهور ارتباطی با لوایح FATF ندارد گفتگو| ایزدی: خروج برایان هوک از دولت ترامپ بیانگر شکست سیاست فشار حداکثری علیه ایران است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال پرسپولیس فوتبال پرسپولیس حال استقلال و پرسپولیس خوب باشگاه پرسپولیس سرپرست باشگاه علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۱۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون تماشاگر!

خبرگزاری فارس، در گزارشی از برگزاری بازی آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون حضور تماشاگران خبر داده و این موضوع را به ماجرای بغل‌کردن جیمی‌جامپ زن توسط کاپیتان استقلال در جریان بازی لیگ برتری آلومینیوم-استقلال در ورزشگاه اراک مرتبط کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ فارس نوشته است: «سردادن شعار و فحاشی علیه ماموران انتظامی نیز جنبه دیگر این ماجرا بود که وجهه پلیس کشور را خدشه دار کرد اما این تمام ماجرا نیست و ممکن است دامنه این رفتار احساسی گریبان‌گیر تیم آلومینیوم نیز بشود.»

در ادامه آمده: «براساس پیگیری‌ها مشخص شد، صحبت‌هایی پیرامون ممنوعیت حضور تماشاگران اراکی در بازی خانگی این تیم مقابل پرسپولیس مطرح شده است. محمد رجائیان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم ضمن گفتن این خبر به فارس اعلام کرد به دلیل اتفاقات و حواشی پایان بازی با استقلال چنین صحبتی مطرح شده و ممکن است این تیم در بازی با قرمزهای تهران از حضور تماشاگر محروم شود.»

دیگر خبرها

  • آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون تماشاگر!
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • لیست غیرممکن اوسمار برای پنجره تابستانی!
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • مفت بازی سرخ؛ ۴‌سهل‌انگاری نابخشودنی پرسپولیس
  • برزگر: امیر حسین صادقی فرافکنی و مغلطه کاری می کند/ واگذاری پرسپولیس به نفع فوتبالمان است
  • یک پرسپولیسی دیگر در آستانه محرومیت از بازی با گربه سیاه
  • پرسپولیس در آستانه دومین محروم برای جدال آلومینیوم
  • احضار یک استقلالی به کمیته اخلاق به خاطر پرسپولیس