Web Analytics Made Easy - Statcounter

هانسی فلیک غیبت کینگزلی کومان مقابل چلسی را تایید کرد و به تمجید از سطح آمادگی فیلیپه کوتینیو پرداخت.

بایرن مونیخ و چلسی در دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شنبه شب ساعت 23:30 به وقت تهران به مصاف هم می روند. به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت بایرن مونیخ،  هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ در کنفرانس خبری پیش از این دیدار به صحبت پرداخت:

کینگزلی کومان برای بازی مقابل چلسی در دسترس نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایوان پریشیچ و فیلیپه کوتینیو دو بازیکنی هستند که می توانند جای کومان را به خوبی پر کنند. فیلیپه کوتینیو اکنون فرم خیلی خوبی دارد و از نظر بدنی کاملا آماده است. کوتینیو قابلیت های خاصی دارد و بازیکن متفاوتی است. کوتینیو را هم به عنوان بازیکن و هم یک شخص دوست دارم و برایش خوشحالم که از نظر بدنی در بالاترین سطح قرار دارد. توماس مولر در لیگ قهرمانان و چنین بازی هایی تجربه خیلی زیادی دارد. او عامل مهمی در تیم بایرن مونیخ است.

تمجید سرمربی بایرن مونیخ از فرانک لمپارد 

به چلسی احترام می گذاریم. آن ها پس از شروع دوباره فوتبال عملکرد بسیار خوبی به نمایش گذاشتند. مهم است تا احترام لازم را به چلسی بگذاریم اما در عین حال با اعتماد به نفس مقابل آن ها حضور خواهیم یافت. از توانایی های خودمان آگاهیم. فرانک لمپارد کاری فوق العاده انجام می دهد و او توانست تیمش را به لیگ قهرمانان اروپا برساند. تیم لمپارد و شیوه فوتبال بازی کردنش را خیلی می پسندم. آن ها با وجود سپری کردن شرایطی نه چندان آسان، فصل خوبی را سپری کردند.

بایرن مونیخ انتظار یک چلسی تهاجمی را دارد 

به نظرم چلسی از داشتن لمپارد می تواند خیلی خوشحال باشد. ما همه درباره بازیکنان چلسی اطلاعات لازم را داریم. آن ها تیم خوبی هستند. فوتبال انگلیس را به خوبی می شناسیم. چلسی بازیکنان جوان خوبی دارد که پتانسیل خوبی برای حضور در تیم اصلی دارند. اگر من جای لمپارد بودم، با این ایده به میدان می آمدم که هیچ چیزی برای از دست دادن ندارم و با تمام قوا در این بازی حاضر می شدم. ما انتظار داریم چلسی دقیقا با چنین نگرشی مقابل بایرن مونیخ ظاهر شود.

همچنین بخوانید:

مانوئل نویر: همه بازیکنان بایرن مونیخ غیر از کومان و پاوار کاملا آماده هستند 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۱۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک دلیل برای عدم موفقیت اونای امری با بایرن مونیخ

به گزارش ورزش سه، از مدت‌ها قبل جدایی توماس توخل از بایرن مونیخ قطعی شده و از طرف دیگر سران این تیم مدت‌هاست به دنبال یک جانشین برای او می‌گردند.
پس از اینکه ژابی آلونسو پیشنهاد مونیخی‌ها را رد کرد و از طرفی ناگلزمان با آگاهی از وضعیت بایرن، قراردادش را با آلمان تمدید کرد، گزینه‌های اصلی آنها از دست رفته و اونای امری یکی از نام‌هایی بوده که در روزهای اخیر توسط رسانه‌های آلمانی مطرح شده است.
امری تا سال ۲۰۲۷ با استون ویلا قرارداد دارد و ارتباط بسیار خوبی با مالکان بایرن مونیخ دارد که همین موضوع عاملی شده تا این اتفاق بسیار قریب الوقوع باشد اما بیلد معتقد است که امری تنها در شرایطی می‌تواند خوب کار کند که ارکان باشگاه و تیم را با نظر مستقیم خودش آماده کند. او در استون ویلا از دوستانش در سویا برای امور مدیریتی استفاده کرد و از پائو تورس و الکس مورنو برای حضور در این تیم دعوت کرد. 

امری استون ویلا را به لیگ قهرمانان اروپا بازگردانده و از این منظر پروژه آنها شرایط خوبی دارد اما قطعاً امری نمی‌توانند در پروژه یک تیم بزرگتر، شرایط بهتری داشته باشد.
مکس ابرل مدیر ورزشی بایرن مونیخ درباره این انتخاب گفت: ما در حال مذاکرات بسیار گسترده‌ای هستیم. مربی بعدی مجبور نیست آلمانی صحبت کند اما او باید به زبان انگلیسی مسلط باشد. ما در حالت ایده آل دوست داریم تا پایان آوریل (اواسط اردیبهشت) از مربی جدید رونمایی کرده باشیم.

دیگر خبرها

  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • وست هم آماده برای انتقال خولین لوپتگی؛ هانسی فلیک گزینه جایگزین
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • رالف رانگنیک و تایید مذاکرات با بایرن مونیخ
  • فرانک لمپارد: پدرم من را به پارک برد و مجبورم کرد فوتبال بازی کنم / زیرنویس فارسی
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم
  • یک دلیل برای عدم موفقیت اونای امری با بایرن مونیخ