Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@13:00:06 GMT

کتاب موج کوتاه در بوشهر منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۱۴۷۸

کتاب موج کوتاه در بوشهر منتشر شد

این مجموعه داستانی در قطع جیبی و از سوی انتشارات نای بند به چاپ رسیده است.

کتاب موج کوتاه، شامل داستان‌های کوتاهی با محوریت موضوعی اجتماعی که برشی کوتاه از حقایق پیرامونی جامعه‌ به ویژه دغدغه‌ زنان را به تصویر می‌کشد.

گفتنی است "ماهیت و کارایی بیع متقابل"، "فانوس و دریا" و "رد پا در شهر" سه کتاب دیگر این روزنامه‌نگار و نویسنده بوشهری است که در چند ماه گذشته به‌چاپ رسیده است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتاب رد پا در شهر مجموعه‌ای از گزارش‌ها و گفت‌وگوهای اجتماعی، فرهنگی و خبری است که در سال‌های گذشته در هفته نامه پیغام منتشر کرده است.

عنوان نخستین کتاب عقیلی‌مهر، "فانوس و دریا" است که مجموعه "یادداشت‌های مطبوعاتی" وی را در بر دارد و انتشارات نای‌بند آن را در سال ۱۳۹۸ منتشر کرده است.

گفتنی است این نویسنده در سال گذشته نیز کتاب "ماهیت و کارآیی قراردادهای بیع متقابل" را در حوزه‌ تخصصی حقوق به چاپ رسانده است.

برچسب‌ها بوشهر نویسنده کتاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر نویسنده کتاب بوشهر نویسنده کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۱۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نقاشی قشنگ» با حدیثی از امام رضا(ع) برای بچه‌ها

کتاب «نقاشی قشنگ» برگرفته از حدیثی از امام رضا(ع) به قلم لعیا اعتمادی برای گروه سنی کودک از سوی انتشارات به‌نشر منتشر شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، «نقاشی قشنگ» براساس حدیثی از امام رضا(ع) به نویسندگی لعیا اعتمادی، نویسنده حوزه کودک و نوجوان از سوی انتشارات به‌نشر منتشر و راهی بازار کتاب‌های کودک و نوجوان شد. این اثر یکی از جلدهای مجموعه 12 جلدی «یک قصه، یک حدیث» است. هر داستان این مجموعه بر اساس یکی از احادیث امام رضا(ع) است.

نویسنده کتاب حاضر داستان را براساس سخنان ارزشمند امام رضا(ع) مبنی بر اینکه «تدبیر قبل از عمل، تو را از پشیمانی باز می‌دارد» نوشته که در کتاب عیون اخبار‌الرضا ذکر شده است.

ماجرای داستان «نقاشی قشنگ» در مدرسه دخترانه و روابط بین دو همکلاسی روایت می‌شود که یکی از آنها علاقه‌مند است تا با هم دوست باشند و برای همین کاری انجام می‌دهد که از قضا این عمل باعث ناراحتی همکلاسی  می‌شود.

نامه‌هایی به خدا کتاب شد

در بخشی از متن کتاب می‌خوانیم: نقاشی‌اش خیلی قشنگ بود! گل‌های قرمز و صورتی برگ‌هایشان را بالا آورده بودند. پروانه‌ها هم مثل فرشته‌ها بالای سر آنها می‌چرخیدند و خوشحالی می‌کردند. وقتی نقاشی مائده را دیدم، این فکر به ذهنم آمد و به او گفتم: «خوش به حال گلهایت! حتما از اینکه پروانه‌ها مثل فرشته‌ها بالای سرشان میچرخند، خیلی خوشحال هستند!» مائده با تعجب نگاهم کرد و پرسید: «پروانه‌ها مثل فرشته‌ها بالای سر آنها می‌چرخند؟» آن وقت مرا نگاه کرد و خندید. بعد از آن روز دیگر حرف نزد.

کتاب «نقاشی قشنگ» در 24 صفحه، مصور، گلاسه و قطع وزیری همراه با تصویرگری حدیث جزایری منتشر شده و با قیمت 40 هزار تومان در فروشگاه‌های کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر در مشهد و سراسر کشور در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. همچنین افراد می‌توانند با مراجعه به سایت www.behnashr.com این اثر و سایر آثار انتشارات به‌نشر را مشاهده و خریداری کنند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • «نقاشی قشنگ» با حدیثی از امام رضا(ع) برای بچه‌ها
  • مجموعه ویدئو کتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • مجتبی رحماندوست: اشعاری برای ردپای انبیا در کربلا نوشتم
  • مجموعه شعر «گورکن» منتشر شد
  • جنگ بیانیه‌ها در انگلیس: فارست کوتاه نمی‌آید
  • مجموعه داستان دوباره همان زخم‌ها را به صورتم بزن در کرمانشاه منتشر شد
  • داستان‌هایی از کریستین اندرسون با لهجه فارسی + فیلم
  • کتاب شعر «من خیالم تخت است» برای بچه‌ها منتشر شد
  • فراخوان بیستمین جشنواره فیلم کوتاه «نهال» منتشر شد
  • انتشار رباعی‌های حمید رضا شکارسری پس از ۷ سال