Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@12:55:13 GMT

چرا گرت بیل قید سفر با رئال مادرید را زد؟

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۱۵۰۴

چرا گرت بیل قید سفر با رئال مادرید را زد؟

عدم حضور نام گرت بیل در فهرست رئال مادرید برابر سیتی بازتاب های گسترده ای در رسانه های دنیا داشت.

به گزارش "ورزش سه"، زین‌الدین زیدان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید روز گذشته اعلام کرد که دلیل عدم حضور گرت بیل در فهرست 24 نفره بازیکنانش برای سفر به انگلیس و انجام بازی برگشت مقابل منچسترسیتی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، عدم تمایل خود بازیکن بوده و او شخصاً ترجیح داده برای تیم بازی نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیدان گفت که با بیل صحبت کرده و در نهایت به تصمیم او احترام گذاشته است.

 

 

 

 

امروز یک منبع بسیار نزدیک به بازیکن ولزی رئال مادرید این مطلب را به نوعی تکذیب کرد.. این فرد که یکی از نزدیک‌ترین و تأثیرگذارترین منابع به بازیکن سابق تاتنهام است و نخواست هویتش فاش شود، ضمن تأکید بر عدم وجود هیچ تماسی میان بیل و زیدان به نشریه آ اس اسپانیا گفت:« برای مشکلی که زیدان با بیل دارد هیچ راه حلی نیست. بیل فقط به این دلیل از سفر به منچستر امتناع کرد که کاملاً می‌دانست در آن بازی حتی یک دقیقه هم فرصت حضور در میدان را پیدا نخواهد کرد.»

 

 

 

 

بیل تنها بازیکنی نبوده است که زیدان از فهرست تیمش برای بازی مقابل من‌سیتی کنار گذاشته، چون علاوه بر او خامس هم نادیده گرفته شده است. با این حال زیدان تنها به دلیل عدم حضور گرث بیل اشاره کرد و مدعی شد که خود او نخواسته است بازی کند، حال آنکه بیل پس از آغاز مجدد لالیگا به دنبال شیوع کرونا فقط یک سکونشین بود و زیزو به او فرصت بازی نمی‌داد.

گرت بیل زیدان (سرمربی) رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گرت بیل زیدان سرمربی رئال مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۱۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تونی کروس، لسان‌الغیب آلمان / عکس

تونی کروس پس از بازگشت به تیم ملی آلمان، کاملا تاثیرگذار ظاهر شده است

طرفداری | تونی کروس، هافبک 33 ساله رئال مادرید همچنان در اوج آمادگی است و تیم ملی آلمان با داشتن دوباره او، به دو پیروزی در دو بازی دوستانه دست یافت.

تونی کروس که با بازگشتش به تیم ملی آلمان، نظم را به خط هافبک این تیم برگردانده، در دو بازی دوستانه مقابل فرانسه و هلند دو پاس گل ارسال کرد و دقت پاس‌های او در این دو مسابقه، 94.5% درصد بود. آمادگی کروس و نتایج خوب آلمان، هواداران این تیم برای کسب موفقیت در یورو 2024، تورنمنتی که میزبانش هستند را امیدوار کرده است. صفحه توییتر رسانه آلمانی دویچه وله با انتشار این عکس زیر و اشاره به فیلم Dune، کروس را «لسان‌الغیب» خوانده است.

لسان‌الغیب در لغت کسی است که اسرار و رموز پنهان را بازگو می‌کند و از القاب حافظ شیرازی، شاعر بزرگ ایرانی نیز به‌شمار می‌رود. 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • بلینگام: باورم نمی‌شود در رئال و انگلیس بازی می‌کنم
  • چه بازیکنانی بیشترین بازی را کنار کریستیانو رونالدو داشته‌اند؟
  • بازگشت بازیکنان رئال مادرید به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • براهیم دیاز در پیراهن تیم ملی مراکش / عکس
  • خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است
  • مصاحبه تلخ برای لیورپول: شاخک‌های رئال فعال شد!‏
  • کروس در رئال مادرید می‌ماند
  • تونی کروس، لسان‌الغیب آلمان / عکس
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • جو مثبت رختکن رئال مادرید؛ کهکشانی‌ها برای استقبال از کیلیان ام باپه لحظه‌شماری می‌کنند