Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهبازی گفت: ۵ عنوان برنامه محوری در فضای حقیقی و مجازی کانون مسجد جامع زاغمرز بهشهر برگزار می شود.

« علی شهبازی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بهشهر گفت: تلاش برای زنده نگه داشتن دهه ولایت و امامت از برنامه های مهمی است که در این دهه با قوت در دستور کار کانون مساجد است

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد جامع زاغمرز بهشهر افزود: جلسه هم اندیشی با حضور امام جمعه زاغمرز و اعضای کانون مسجد جامع زاغمرز و قرارگاه جهادی نهضت احسان و تعاون علوی نیکان زاغمرز برگزارو مقرر شد با همکاری همه جانبه نسبت به برگزاری مراسم جشن عید غدیر خم اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: جمع آوری کمک های مردمی و تهیه بسته های معیشتی و سبد کالا در بین نیازمندان، قربانی سه رأس گاومیش، برپایی ایستگاه صلواتی و سفره سادات علوی در حسینیه ارشاد با رعایت پروتکل بهداشتی و اهدای جوائز به برگزیدگان مسابقات هفته حجاب و عفاف زاغمرز از برنامه های مهم دهه ولایت و امامت در کانون مسجد جامع زاغمرز بهشهر است.

 

شهبازی گفت: پخت 2 هزار و 500 پرس غذای گرم در روز عید غدیر خم و توزیع درب منازل افراد از برنامه های مهم اطعام دهی در این ایام است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد جامع زاغمرز بهشهر افزود: مساجد در اسلام نقش محوری و اساسی دارد و لذا برنامه های فرهنگی و هنری و دینی با محوریت مساجد و از سوی مساجد از برنامه های مهمی است که اجرایی شده و می شود و در طول دوران کرونا اگر چه حضور مردم را نداشتیم اما برنامه ریزی ها از مسجد اجرایی و انجام شد.

 

وی افزود: دهه ولایت و امامت از دهه های دارای ارزش و فضائل بالا در بین مسلمانان است و به همین جهت با وجود ویروس کرونا، اطلاع رسانی در حوزه ولایت و امامت متوقف نشده و به همت کانون فرهنگی هنری مسجد جامع زاغمرز بهشهر در فضای مجازی ادامه دارد.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: برنامه های دهه ولایت و امامت علی شهبازی کانون مسجد جامع زاغمرز مسجد جامع زاغمرز بهشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۱۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله علی خاتمی ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد برگزاری مراسم دهه کرامت که در محل دفتر امام جمعه زنجان برگزار شد، با بیان اینکه یکی از ضرورت‌های برنامه‌های این دهه، استفاده از ظرفیت مردمی برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این برنامه‌ها است، گفت: بی‌شک با برخورداری از مشارکت مردمی می‌توان در برگزاری هر چه بهتر این برنامه‌ها گام برداشت.

وی با بیان اینکه در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت، همه دستگاه‌ها باید از حداکثر توان خود استفاده کرده و هم‌افزایی در برگزاری این برنامه‌ها را جزو اولویت‌های اصلی خود قرار دهند، افزود: یکی از تأکیدات ما به برگزارکنندگان برنامه‌های دهه کرامت این است که از انجام کارهای موازی به جد اجتناب کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه تشکیل کمیته اجرایی و عملیاتی ستاد دهه کرامت یکی از ضروریات برنامه‌های این دهه به شمار می‌رود، اظهار کرد: معتقدیم در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت باید رویکرد برنامه‌ها به گونه‌ای باشد که باعث ایجاد نشاط و شادی در مردم شود، به همین خاطر هر چقدر مشارکت مردم در برگزاری این برنامه‌ها بیشتر باشد، به همان میزان نشاط به همراه خواهد داشت.

آیت‌الله خاتمی همچنین به نقش ارزنده دستگاه‌های فرهنگی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت اشاره و خاطرنشان کرد: بدون شک، دستگاه‌های فرهنگی باید به واسطه بودجه‌ای که دریافت می‌کنند، در برگزاری این برنامه‌ها پیشگام بوده و نقش حمایتی خود را در این زمینه به خوبی ایفا کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه می‌توان از ظرفیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در استان در برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه کرامت استفاده کرد، افزود: یکی از رویکردهای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان در برگزاری چنین برنامه‌هایی، مردمی کردن این برنامه‌ها است.

محسن اسلامی از فعال بودن ۴۰۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در استان زنجان خبر داد و خاطرنشان کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد، قادر است برنامه‌ها و جشن‌های امسال دهه کرامت را در مساجد روستایی استان نیز برگزار کند.

کد خبر 6087634

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی
  • شوخی گلزار با مردم
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • محمدرضا گلزار و «پانتومیم» نمره قبولی می‌گیرند؟
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب