Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه بوشهر با تاکید بر جلوگیری و برخورد بازدارنده در گرانی فزاینده و عذاب دهنده کالاها و اجناس گفت: مسئولان استان بوشهر نسبت به تسریع احداث خط راه آهن و تامین آب شرب و کشاورزی استان بوشهر اقدام کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در نشستی با تبریک 17 مرداد روز خبرنگار و عید غدیر خم و گرامیداشت یاد و خاطر شهدای گرانقدر اظهار داشت: عید آسمانی غدیرمشهور به عیدالله الاکبر میعادگاه آخرین و رسمی راه اسلام بعد رحلت پیامبر اسلام(ص) است که در این راستا ولایت و محبت علی(ع) نشان ایمان و تخطی از آن مایه انحراف و انحطاط می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با  گرامیداشت روز خبرنگار به نقش مهم اصحاب رسانه پرداخت و بیان کرد: رسانه  و خبرنگاری یک مقوله آسمانی و الهی است چراکه نخستین خبرنگار عالم خلقت حضرت جرئیل است که به پیامبران الهی خبررسانی می‌کند.

وی با بیان اینکه حوزه خبر و رسانه از دیرباز یک پیشینه مهمی در تاریخ انسان داشته است تصریح کرد: همیشه یک گروه حداقلی در جهان بوده‌اند که می‌خواستند عرصه خبررسانی را به دست بگیرند تا نظام جامعه را در دست داشته باشند و آنان بر قطاری بنشانند که خود می‌خواهند انسان‌ها آن جا پیاده شوند و تسلیم این تفکرات شوند و آن جبهه استکبار رسانه‌ای است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه  اکنون حوزه خبر به دست ابرقدرت‌ها از جمله امپریالیسم رسانه‌‌ای است گفت: امپریالیسم با تهاجم رسانه‌ای به تحریف حقایق می‌پردازد و در این راستا انقلاب اسلامی یک فضایی را فراهم کرد که بخش زیادی را از حوزه‌های نظام بشری از جمله  حوزه خبر و رسانه‌ را آزاد کرد.

صفایی بوشهری با اشاره به وجود شش ابررسانه و 17 رسانه قدرتمند در جهان گفت: همه این رسانه‌ها به دست صهیونیست‌ها و امپریالیسم رسانه‌‌ است.

وی با بیان اینکه بخشی از شبکه‌های آنها در کنار تولید خبر تجهیزات نظامی تولید می‌کنند خاطرنشان کرد: اکنون تهاجم نرم و سخت در دست جهان استکبار است که در این عرصه لازم است خط مقاومت رسانه‌ای از افق ایران در جهان ایجاد کنیم و رسانه را از دست امپریالیسم رسانه‌‌ و جهان استکبار نجات بدهیم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر  از اقدامات مهم و موثر برای ایجاد خط مقاومت رسانه در جهان اسلام خبر داد و بیان کرد: اکنون تحول عظیمی در عرصه رسانه ایجاد شود و با عملیات قوی که در حوزه رسانه در حال انجام است ماهیت جهان استکبار بیشتر افشا و هویدا شود.

امام جمعه بوشهر نجات انسانیت از ظلم، جور و ستم را از رسالت خط مقاومت رسانه دانست و تاکید کرد: اکنون رسانه استکبار جهانی علیه ایران فعال است و همان گونه که معظم رهبری فرمودند آنان هم دنبال تحریم و در پی تحریف حقایق در ایران اسلامی که همان حوزه تهاجم رسانه‌ای هستند.

صفایی بوشهری بسیج رسانه را خط مقدم  حرکت رسانه‌ای در ایران اسلامی دانست و تاکید کرد: رسانه ملی صدا و سیما هم که خط مقاومت رسانه‌ای محسوب می‌شود تاکنون کارهای بزرگی انجام داده‌اند و با برنامه‌های در دست اجرا به اهداف مورد نظر دست یابند.

وی با اظهار تاسف از حادثه انفجار در بندر بیروت خاطرنشان کرد: حادثه انفجار در بندر بیروت و کشته و مجروح شدن صدها نفر از مردم عزیز لبنان سبب تاسف و تالم خاطر تمام مسلمانان شده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر حادثه انفجار در پایتخت لبنان را مشکوک دانست و تصریح کرد: این حادثه ناگوار قابل بررسی و پیگیری و مشکوک به نظر می‌رسد و امید است هر چه زودتر علل و عوامل این جنایت هولناک شناخته شود.

امام جمعه بوشهر، 25 مردادماه را سالروز شکست انگلستان در تهاجم به دلوار توسط سردار رئیسعلی دلواری و مردم این سرزمین دانست و تصریح کرد: استعمارگران انگلیسی در 17 مرداد 1294 بعد از تصرف بوشهر و مقاومت جبهه تنگستان تصمیم به حمله به دلوار را گرفتند که با شکستی تلخ و تاریخی روبه‌رو شدند.

صفایی بوشهری جوانان استان بوشهر را آماده جانفشانی در راه دفاع از ایران اسلامی دانست و بیان کرد: سرداران و جوانان استان دارالحماسه بوشهر به فرمان مقام معظم رهبری آماده همه نوع دفاع از حریم ایران اسلامی هستند و با تقدیم جان خود از اسلام و ایران حراست می‌کنند.

وی با تاکید برتسریع در احداث خط راه آهن و تامین آب شرب و کشاورزی استان بوشهر گفت: مسئولان باید نسبت به  تامین اعتبار این طرح‌ها و اجرای برنامه‌های اشتغالزایی و  تامین معیشت مردم اقدام کنند.

صفایی بوشهری با تاکید بر جلوگیری و برخورد بازدارنده در گرانی فزاینده و عذاب دهنده کالاها و اجناس گفت: مسئولان نسبت به  اجرای مصوبات فرهنگی مورد نظر مقام معظم رهبری تدابیر و اقدامات لازم را انجام دهند.

امام جمعه بوشهر با تسلیت در گذشت حضرت آیت الله محمودی برهان از بزرگان حوزه نجف و قم افزود: وی از علمای ریشه‌دار استان بوشهر و از شاگردان شهید صدر و نماینده امام (ره) در کویت بودند که به جهت اندیشه و روحیه انقلابی و برگزاری مراسم ختم برای شهید عماد مغنیه از آن کشور اخراج شدند و به قم مهاجرت کردند.

امام جمعه بوشهر خواستار تشکیل جبهه مقاومت رسانه در مقابل استکبار رسانه‌ای شد امام جمعه بوشهر: جبهه مقاومت خبری در مقابل تهاجم رسانه‌ای استکبار تشکیل شود امام جمعه بوشهر: طرح مواسات علوی و کمک‌های مومنانه در دهه امامت و ولایت برگزار می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر مراعات امور بهداشتی فردی و اجتماعی در پیشگیری از شیوع بیماری و ویروس کرونا خاطرنشان کرد: از مسئولان استان تقاضا می‌شود در گسترش و ایجاد بیمارستان‌های استاندارد و تجهیز کارآمد آنها و استخدام کادر درمان و پرداخت به موقع حقوق و مزایای آنان اقدام کنند.

صفایی بوشهری با قدردانی از کادر درمان و گروه‌های جهادی در جبهه  مقابله با کرونا گفت: از تمامی مراکز مهم صنعتی درخواست می‌شود در کمک به بیمارستان‌های  استان  تلاش و به طور ویژه نیازهای بهداشتی و درمانی آنها را تامین کنند.

انتهای پیام/190/ح

R41363/P/S6,53/CT11 بیشتر بخوانید... امام جمعه بوشهر خواستار تشکیل جبهه مقاومت رسانه در مقابل استکبار رسانه‌ای شد امام جمعه بوشهر: جبهه مقاومت خبری در مقابل تهاجم رسانه‌ای استکبار تشکیل شود امام جمعه بوشهر خواستار توسعه صنایع پایین‌دستی انرژی در دشتستان شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... امام جمعه بوشهر خواستار تشکیل جبهه مقاومت رسانه در مقابل استکبار رسانه‌ای شد امام جمعه بوشهر: جبهه مقاومت خبری در مقابل تهاجم رسانه‌ای استکبار تشکیل شود امام جمعه بوشهر خواستار توسعه صنایع پایین‌دستی انرژی در دشتستان شد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA در ایران ۲ جامعه مدرسین: شواهد بی‌شماری از دست‌های پشت‌پرده آمریکا و رژیم صهیونیستی در انفجار خون‌بار بیروت خبر می‌دهد ۳ پایان ۲۸ روز جستجو در ارتفاعات جهان‌نما/ جسد «سها رضانژاد» پیدا شد ۴ برگزاری کنکور کارشناسی ارشد در کاشان به‌روایت تصویر‌ ۵ رئیس مجلس: اگر ‌مدافعان حرم نبودند شرایط منطقه ‌به‌نفع گروه‌های تکفیری تغییر می‌کرد / حاج قاسم ‌جوانان انقلابی‌ زیادی تربیت ‌داد ۶ سیستان و بلوچستان| بخش بم پشت سراوان مستعد استعدادهای ورزشی؛ چرا فضاهای ورزشی توسعه نمی‌یابد؟ ۷ عیدی رهبر معظم انقلاب به مردم بشاگرد /یخچال‌های اهدایی به مناطق محروم رسید+تصاویر ۸ اصفهان| شکست سپاهان برابر نساجی؛ دو نیمه، دو چهره مهمترین اخبار استانها جامعه مدرسین: شواهد بی‌شماری از دست‌های پشت‌پرده آمریکا و رژیم صهیونیستی در انفجار خون‌بار بیروت خبر می‌دهد امام جمعه اراک: دوران غارتگری و زورگویی جبهه استکبار به سرآمده است پایان ۲۸ روز جستجو در ارتفاعات جهان‌نما/ جسد «سها رضانژاد» پیدا شد عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: انفجار بیروت «مشکوک» است/ می‌تواند عمدی باشد/ باید دنبال ردپای آمریکا و رژیم صهیونیستی بود مهمترین اخبار تسنیم فاکس نیوز: مخالفت چین به معنای پایان تلاش‌های پامپئو برای تمدید تحریم‌های ایران است گمانه زنی‌ها از "گشایش اقتصادی" رئیس جمهور/ پای عرضه اوراق سلف نفتی در میان است؟ میشل عون: علت انفجار بیروت را نمی‌دانیم اما هر احتمالى وجود دارد معزی: خبر مهم اقتصادی رئیس جمهور ارتباطی با لوایح FATF ندارد گفتگو| ایزدی: خروج برایان هوک از دولت ترامپ بیانگر شکست سیاست فشار حداکثری علیه ایران است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امام جمعه بوشهر خواستار استکبار رسانه ای خط مقاومت رسانه مقاومت رسانه تهاجم رسانه ای ایران اسلامی صفایی بوشهری رسانه ای جبهه مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۱۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد

دولت فرانسه با متهم کردن روسیه به انتشار اخبار جعلی و نادرست، از اتحادیه اروپا خواست تا تحریم‌های بیشتری علیه مسکو اعمال کند.

به گزارش اسپوتنیک، فرانسه از اتحادیه اروپا درخواست کرد تحریم‌های جدیدی را برای هدف قرار دادن اطلاعات نادرست روسیه و مداخله در انتخابات در سراسر جهان اعمال کند.

بلومبرگ روز چهارشنبه با استناد به یک پیش نویس پیشنهادی، گزارش داد که فرانسه از اتحادیه اروپا خواسته تحریم های جدیدی علیه روسیه به دلیل ادعاهای دخالت در انتخابات اعمال کند.

در پیش نویس نقل شده توسط بلومبرگ آمده است که این محدودیت‌ها افراد و نهادهای مرتبط با روسیه را که گفته می شود در اقداماتی برای تضعیف دموکراسی، ثبات و حاکمیت قانون از طریق انواع ابزارهای ترکیبی دخیل هستند، هدف قرار می‌دهد.

در گزارش ارائه شده توسط فرانسه ادعا شده است که روسیه با انتشار اخبار جعلی با هدف افزایش اختلاف بین کشورهای عضو اتحادیه اروپا فعالیت‌های بی‌ثبات کننده انجام می‌دهد.

بلومبرگ به نقل از منابع آگاه افزود: مقامات اتحادیه اروپا نگران افزایش حجم اطلاعات جعلی در رسانه‌های اجتماعی در آستانه انتخابات ماه ژوئن هستند.

رسانه های خبری گفتند که پیشنهاد فرانسه از حمایت کشورهای استونی، لتونی، لیتوانی، هلند و لهستان برخوردار است.

ماه گذشته، مقامات جمهوری چک تعدادی از نمایندگان پارلمان اتحادیه اروپا را متهم کردند که از یک رسانه‌ طرفدار روسیه برای انتشار دیدگاه این کشور در مورد وضعیت بین‌المللی، رشوه دریافت کرده‌اند.

روسیه بارها اتهامات غرب در مورد دخالت روسیه در امور داخلی سایر کشورها را رد کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد
  • الیمالات نور نابود شد؛ با عوامل اصلی برخورد کنید
  • ۱۷۹ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در استان بوشهر شناسایی شد
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • خبر رسانه سپاه از موج برخورد با دلالان فوتبال
  • پوشش رسانه‌ای که قدرت «وعده صادق» را به رخ جهانیان کشید
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • رسانه‌ها آماده یک تحول عظیم و حوادث بزرگ در منطقه باشند