Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@19:28:55 GMT

۱۵۰۰ بسته حمایتی از سوی ستاد غدیر خوزستان در مناطق محروم توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۱۵۵۸

۱۵۰۰ بسته حمایتی از سوی ستاد غدیر خوزستان در مناطق محروم توزیع شد

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- دبیر ستاد غدیر خوزستان گفت: ستاد غدیر خوزستان با همکاری خیران و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی به مناسبت عید غدیر بیش یک هزار و ۵۰۰ بسته حمایتی در مناطق محروم توزیع کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سید موسی بلادیان در دیدار با خبرنگاران خبرگزاری تسنیم خوزستان اظهار داشت: عید غدیر بزرگترین عید مسلمانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این عید دیدار با خانواده، صله ارحام، محبت بسیار و دعای خیر در حق همدیگر بسیار توصیه شده است.

وی افزود: ستاد غدیر بیش از 1500 بسته حمایتی در بین نیازمندان خوزستان توزیع کرد. این بسته های حمایتی به همکاری خیرین و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) تهیه و از طریق مساجد بین مردم نیازمند توزیع شد.

دبیر ستاد غدیر خوزستان گفت: این ستاد در اقدامی نمادین "نمک" مورد نیاز 170 هزار پرس غذای پخت شده در سراسر خوزستان را تهیه کرد. این غذاها از سوی خیرین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تهیه و بین مناطق محروم و حاشیه مانند عین دو، منبع آب و ملاشیه و سایر شهرستان‌ها توزیع می‌شود.

یادداشت|نگاهی دوباره به غدیر خمسازگار: عید غدیر شناسنامۀ شیعه استماجرای غدیر فقط نصب جانشین برای پیغمبر(ص) نبود

وی با اشاره به اهمیت عید غدیر دراصلاح فرهنگ جامعه اظهار داشت: عید غدیر باید به شکل درست و هنرمندانه بوسیله اصحاب رسانه تبین و پوشش داده شود. هر اندازه در زمینه غدیر تلاش کنیم، زمینه رشد فرهنگی جامعه بیشتر می‌شود.

به گزارش تسنیم ستاد غدیر در استان زیر نظر بنیاد بین‌المللی غدیر و به صورت افتخاری در زمینه اشاعه فرهنگ غدیر و ولایت مراسم‌های معنوی برگزار می‌کند.

انتهای پیام/341/ح

R41468/P/S6,57/CT11 بیشتر بخوانید... پیام‌های غدیر|روز غدیر در آیینه دعای ندبه وجه مشترک غدیر و خبرنگاری رسالتی برای اطلاع‌رسانی و شفافیت است چرا "عید غدیر" بزرگ‌ترین عید مسلمانان است؟/ عید حقیقی از نگاه امیرالمؤمنین(ع) قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... پیام‌های غدیر|روز غدیر در آیینه دعای ندبه وجه مشترک غدیر و خبرنگاری رسالتی برای اطلاع‌رسانی و شفافیت است چرا "عید غدیر" بزرگ‌ترین عید مسلمانان است؟/ عید حقیقی از نگاه امیرالمؤمنین(ع) پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA در ایران ۲ جامعه مدرسین: شواهد بی‌شماری از دست‌های پشت‌پرده آمریکا و رژیم صهیونیستی در انفجار خون‌بار بیروت خبر می‌دهد ۳ پایان ۲۸ روز جستجو در ارتفاعات جهان‌نما/ جسد «سها رضانژاد» پیدا شد ۴ برگزاری کنکور کارشناسی ارشد در کاشان به‌روایت تصویر‌ ۵ رئیس مجلس: اگر ‌مدافعان حرم نبودند شرایط منطقه ‌به‌نفع گروه‌های تکفیری تغییر می‌کرد / حاج قاسم ‌جوانان انقلابی‌ زیادی تربیت ‌داد ۶ سیستان و بلوچستان| بخش بم پشت سراوان مستعد استعدادهای ورزشی؛ چرا فضاهای ورزشی توسعه نمی‌یابد؟ ۷ عیدی رهبر معظم انقلاب به مردم بشاگرد /یخچال‌های اهدایی به مناطق محروم رسید+تصاویر ۸ اصفهان| شکست سپاهان برابر نساجی؛ دو نیمه، دو چهره مهمترین اخبار استانها جامعه مدرسین: شواهد بی‌شماری از دست‌های پشت‌پرده آمریکا و رژیم صهیونیستی در انفجار خون‌بار بیروت خبر می‌دهد امام جمعه اراک: دوران غارتگری و زورگویی جبهه استکبار به سرآمده است پایان ۲۸ روز جستجو در ارتفاعات جهان‌نما/ جسد «سها رضانژاد» پیدا شد عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: انفجار بیروت «مشکوک» است/ می‌تواند عمدی باشد/ باید دنبال ردپای آمریکا و رژیم صهیونیستی بود مهمترین اخبار تسنیم فاکس نیوز: مخالفت چین به معنای پایان تلاش‌های پامپئو برای تمدید تحریم‌های ایران است گمانه زنی‌ها از "گشایش اقتصادی" رئیس جمهور/ پای عرضه اوراق سلف نفتی در میان است؟ میشل عون: علت انفجار بیروت را نمی‌دانیم اما هر احتمالى وجود دارد معزی: خبر مهم اقتصادی رئیس جمهور ارتباطی با لوایح FATF ندارد گفتگو| ایزدی: خروج برایان هوک از دولت ترامپ بیانگر شکست سیاست فشار حداکثری علیه ایران است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد غدیر خوزستان مناطق محروم ترین اخبار عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۱۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حمید بنی تمیم پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای در خصوص لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی بیان کرد: همانطور که همه علاقمندان به ورزش به ویژه فوتبال می‌دانند، ورزشگاه غدیر به مدت بیش از پنج سال متروکه بود که با تلاش‌های شرکت گروه ملی فولاد خوزستان بار دیگر فعال شد.

وی افزود: علاوه بر حمایت‌های مالی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان از باشگاه استقلال آبی‌پوشان ملاثانی، زمین چمن ورزشگاه تختی اهواز به صورت کاملاً رایگان برای تمرینات در اختیار این تیم قرار داشت.

بنی تمیم گفت: باوجود پیگیری‌ها و تلاش‌های مسؤولان و مدیران ارشد استانی برای جلوگیری از این اتفاق ناخوشایند، اما استقلال خوزستان با ممانعت از ورود تیم‌های فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی‌پوشان ملاثانی به ورزشگاه غدیر اهواز، باعث لغو دیدار و لطمه به فوتبال استان شد و این موضوع به صورت جدی مورد پیگیری قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های استقلال آبی پوش ملاثانی و فجر سپاسی قرار بود در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود که به دلیل نبود اجازه ورود ۲ تیم به درون ورزشگاه لغو شد.

باشگاه استقلال خوزستان که مالک ورزشگاه غدیر اهواز به شمار رفته و میزبان بازی‌های این تیم در لیگ برتر است، مانع از انجام این دیدار شده است.

پس از معطلی کادر هر ۲ تیم در پشت در ورزشگاه غدیر، در نهایت با تصمیم ناظر بازی این دیدار به صورت رسمی لغو شد.

کد خبر 6086358

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین