Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@01:01:50 GMT

دشمنان پیشرفت ها و زمینه های رشد کشور را مخفی می کنند

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۱۵۶۲

دشمنان پیشرفت ها و زمینه های رشد کشور را مخفی می کنند

آیت الله حسینی گفت: دشمن در‌کنار تحریم، اقدام به تحریف کرده و پیشرفت ها و زمینه های رشد کشور را سانسور می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» ظهر امروز (17 مرداد ماه) در خطبه نخست نماز  جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از گناه و معصیت، اظهار کرد: امام زین العابدین (ع) می فرماید: «بعد از معرفت پروردگار، شناخت او، عفت و بطن برای جلوگیری از حرام خواری، بهترین اعمال است و اجازه ندهد به خطا و گناه مبتلا شود».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه شهر یاسوج با اشاره به فرا رسیدن «عید غدیرخم» و تبریک این عید سعید، گفت: عید غدیر از ارکان دین است، اِسلام بر پنج پایه استوار بوده که ولایت یکی از ستون های دین است.

 

آیت الله حسینی یادآور شد: خداوند آیه ولایت را در شان امیرالمومنین (علیه السلام) مبنی بر اینکه پیامبر ولایت علی بن ابیطالب را به عنوان ولی اعلام و اطاعت از معصومین، ائمه و جانشین است نازل کرد.

 

وی با بیان اینکه خداوند انجام شعائر الهی و واجبات دین را توسط پیامبر اکرم (صل الله علیه وآله وسلم) به ثمر رساند، ادامه داد: پیامبر باید ولایت حضرت امیرالمومنین را در روز جهانی غدیر اعلام کند و اگر این ولایت و جانشینی اعلام نشود، مانند‌ این است که رسالت پیامبری او  تکمیل نشده است.

 

امام جمعه یاسوج خاطرنشان کرد: پیامبر با بالابردن دست حضرت علی (علیه السلام) در واقعه غدیر او را به عنوان امام، خلیفه و جانشین بعد از خود در میان جمعیتی بالاتر از ۹۰ هزار نفر معرفی کرد.

 

آیت الله حسینی در خطبه دوم نماز جمعه شهر یاسوج ضمن توصیه دوباره به رعایت تقوای الهی، گفت: اگر انسان سعادت و پیروزی دنیا را طلب کند، راه آن کسب تقوا و پرهیزگاری است.

 

وی به ۱۷ مرداد، روز خبرنگار اشاره کرد و ضمن تبریک این روز، یادآور شد: کسانی که در مسیر حق و دفاع از مظلوم قدم و قلم بر می دارند و درود بر کسانی که در خدمت استکبار نیستند .

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به حادثه چند روز گذشته حادثه بیروت لبنان اشاره کرد و گفت: کشور لبنان در خط مقدم مبارزه با استکبار قرار دارد و در اثر بی تدبیری مسئولان یک کشور این اتفاق رخ داد.

 

آیت الله حسینی اضافه کرد: یک کشور را مسئولان بی تدبیر می توانند نابود کنند، چنین مسئولانی را باید در خاک فرو برد و خاک بر آنها ریخت.

 

وی با بیان اینکه بی تدبیری، اختلاف و نشت مواد منفجره در نزدیکی شهر باعث شد که نگاه ها را در جهان متوجه خود کند، تاکید کرد: همه مسئولان باید مراقب باشند و با اختلافات و تشت ها که باعث سوء استفاده دشمن می شود، پرهیز کنند.

 

امام جمعه شهر یاسوج گفت: به ملت و مردم لبنان این حادثه را تسلیت عرض می کنم و از خدا می خواهیم این حادثه جبران شود.

 

آیت الله حسینی تصریح کرد: اگر در مقابل قدرت های جهانی متحد باشیم، روز به روز قدرت ما افزایش یافته و قدرت دشمنان کاهش پیدا می کند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمن در‌ کنار تحریم، اقدام به تحریف کرده و پیشرفت ها و زمینه های رشد کشور را سانسور می کند.

 

وی یادآور شد: در سایه فشار و تحریم در عرصه علم و دانش، تکنولوژی، هسته ای، انرژی های پاک، کشاورزی پیشرفت داشتیم.

 

آیت الله حسینی خاطرنشان کرد: طبیعت دشمن همین است که نقاط قوت و اقتدار را بیان نمی کنند، در همین رابطه یکی از شاخص های پیشرفت کشور ایستادگی و پیشرفت در برابر 40 سال تحریم، تهدید و تحریف بوده است، هر چند نباید پیشرفت های فرهنگی، علمی و آگاهی مردم‌ که از آن مقاومت اسلامی یاد می شود، نباید غافل شد‌.

 

امام جمعه یاسوج گفت: اگر در کشوری وحدت نباشد و اختلافات و تشت وجود داشته باشد، دشمن در صدد ایجاد ضربه و آسیب خواهد بود.

 

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز خبرنگار بیروت عید غدیر امام جمعه ولایت لبنان انفجار خبرنگاران نماز جمعه آیت الله حسینی امام جمعه پیشرفت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۱۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین فرمانده گردان شهید استان کهگیلویه و بویراحمد را بشناسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سردار شهید عبدالله نجفی، از آنجا که در شب عاشورای حسینی متولد شد، به یاد عاشورای حسینی، نام عبدالله را برایش انتخاب کردند.  آن سردار شهید والامقام که تا دورۀ راهنمایی در کلاس درس حاضر شد، ترک تحصیل کرد و در مکتب حسینی، درس ایثار و شهادت آموخت.   شهید نجفی در تظاهرات آغاز انقلاب اسلامی ۱۳۵۷ حضور فعال داشت و در سال ۱۳۵۸ با تشکیل سپاه پاسداران، به آن نهاد انقلابی پیوست و در پاوه، به یاری شهید چمران شتافت.  سال ۱۳۶۰، به توصیه شهید میثمی با برپایی مراسم ساده‌ای با مهریه یک جلد کلام الله مجید به نیت پاکی و روشنی آغاز زندگی و قرائت خطبه عقد از سوی خود شهید میثمی ازدواج کرد.  بعد از تأهل، با گذشت چند روز دوباره تصمیم به رفتن گرفت و با خانواده و نوعروسش وداع کرد و رفت. شهید جاویدالاثر عبدالله نجفی، در مرحلۀ دوم عملیات بیت المقدس، ۱۸اردیبهشت ماه۱۳۶۱ در مقام فرمانده گردانی، گردان امام هادی (ع) از تیپ امام حسین (ع) اصفهان به شهادت رسید.  آن فرمانده دلاور که سرلشکر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره وی گفته است: «ما فرمانده گردانی می‌خواهیم که همچون شهید نجفی آر پی جی به دست جلوی گردان حرکت کند». چگونگی شهادتش در خاطرات فتاح محمدی تحت عنوان «فتاح»، اینگونه آمده است: «عراقی‌ها منتظر تسلیم شدن ما بودند، ناگهان عبدالله نجفی دو نارنجک را که تنها دارایی اش بود، از ضامن خارج کرد و با صدای الله اکبر از جایش بلند شد تا آنها را به سمت تانک‌های عراقی پرتاب کند، اما گلوله‌های دشمن زودتر به عبدالله اصابت کردند، وقتی به زمین می‌افتاد، دست هایش را زیر شکم خود برد تا انفجار نارنجک‌ها به بقیه آسیب نرساند. نارنجک‌ها بدنش را متلاشی کردند» بنابراین، پیکر مطهر وی دیگر به وطن بازنگشت.

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • اولین فرمانده گردان شهید استان کهگیلویه و بویراحمد را بشناسید
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی
  • خودکفایی ۲ هزار خانوارتحت حمایت کمیته امداد
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای ۶ شهرستان خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند
  • امام جمعه رشت : بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • سپاه پاسداران خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است