Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهران احمدی بلوطکی سرپرست مرکز بهداشت غرب اهواز با تایید فوت یک دختربچه به علت غرق‌شدگی در جوی فاضلاب در کوی سیاحی گفت: منطقه کوی سیاحی از جمله مناطقی است که شبکه فاضلاب شهری ندارد و ما بار‌ها در مورد معضلات فاضلاب کوی سیاحی با استانداری، دادگستری، آبفا و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. مکاتبه کرده‌ایم.

او اظهار داشت: غرق‌شدگی کودکان در فاضلاب تنها مربوط به اکنون نیست و در سال‌های گذشته نیز موارد غرق‌شدگی در فاضلاب برخی مناطق اهواز رخ داده است و شرکت آب و فاضلاب باید هر چه سریعتر به این معضلات پایان دهد.

احمدی بلوطکی با بیان اینکه طی یک سال گذشته شرکت آب و فاضلاب از محل اعتبارات نفت، قراردادی برای اصلاح شبکه فاضلاب منعقد کرده که اکنون پیمانکار در حال فعالیت است، تصریح کرد:، اما کار به کندی پیش می‌رود و تاکنون تنها ۲۰ درصد پیشرفت داشته است.

بیشتر بخوانید

پیدا شدن جسد کودک ۳ ساله اهوازی در کارون در جستجوی جسد کودک 3 ساله اهوازی در فاضلاب تشکیل پرونده کیفری برای حادثه سقوط کودک اهوازی در فاضلاب

سرپرست مرکز بهداشت غرب اهواز درخصوص علت غرق شدن این کودک در فاضلاب، افزود: نبود شبکه فاضلاب در منطقه کوی سیاحی سبب شده آب‌های سطحی در انتهای این منطقه در محلی که شکل کانال است جمع شوند و اغلب کودکان در کنار این فاضلاب بازی می‌کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه اهالی منطقه از آب کانال برای خنک کردن گاومیش‌های خود استفاده می‌کنند و دام‌های آن‌ها از فاضلاب می‌نوشند، ادامه داد: وجود فاضلاب در منطقه، سلامتی دام و اهالی را تهدید می‌کند. ما به عنوان متولی امر بهداشت تذکرات لازم را خواهیم داد، اما رفع این معضل، خارج از حوزه اختیارات ما است.

او با بیان اینکه در فصل زمستان، بارندگی شدت و حدت فاضلاب را بیشتر و مشکلات عدیده‌ای ایجاد می‌کند، بیان داشت: انتظار می‌رود شرکت آب و فاضلاب به پیمانکاری که اکنون در منطقه فعالیت می‌کند فشار بیارود که زودتر کار را تمام کند، تا دیگر شاهد اینگونه وقایع دردناک نباشیم.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جوی فاضلاب شبکه فاضلاب کوی سیاحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۱۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۲ درصدی تولید برق در نیروگاه رامین اهواز 

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محسن حافظی مدیر عامل نیروگاه رامین در این باره گفت: با اقدامات تعمیراتی متخصصان نیروگاه رامین اهواز که در جهت رفع چالش‌های تولید در بخش‌های مختلف انجام شده است توانستیم در اولین ماه از سال ۱۴۰۳ میزان ۵۴۴ هزار و ۷۰۵ مگاوات ساعت برق تولید کنیم که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش ۲۱.۹۸ درصدی  را داشته ایم.     وی همچنین از افزایش ۴۶ مگاواتی متوسط تولید لحظه‌ای در این نیروگاه خبر داد و افزود: در حال حاضر واحد دوم این نیروگاه تحت تعمیرات اساسی دوره‌ای است و کارکنان بخش‌های فنی به صورت شبانه روزی در تلاش هستند تا هرچه سریعتر تعمیرات این واحد را به پایان رسانده و آن را برای پیک برق تابستان امسال آماده کنند.   نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی بزرگترین نیروگاه حرارتی کشور است و نقش برجسته‌ای را در ثبات و پایداری تولید برق جهت مراکز صنعتی و مردم ایفا می‌کند.

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۲ درصدی تولید برق در نیروگاه رامین اهواز 
  • رسیدگی به مشکلات پلیسی شهروندان در مسجد زین العابدین منطقه حصیرآباد اهواز+فیلم
  • پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی تصفیه خانه شرقی بندرانزلی
  • ارومیه نیازمند ۲۵۰ کیلومتر توسعه شبکه فاضلاب است
  • رسانه‌ها آماده یک تحول عظیم و حوادث بزرگ در منطقه باشند
  • آقایانی که حرف رهبری درباره مسمومیت دختربچه ها را قبول نداشتند، همه کاره انتخابات بودند /بی‌تعارف، جنگ قدرت است و نابرابری و نامردی!
  • محمودوند، نماینده خرم‌آباد: آقایانی که حرف رهبر انقلاب در خصوص دختربچه‌های مظلوم و معصوم را قبول نداشتند، همه‌کاره انتخابات بودند! درد از این بزرگ‌تر؟
  • سه بعلاوه یک، حکایت زندگی پرفراز و نشیب خانواده اهوازی+فیلم
  • آغاز عملیات جمع آوری فاضلاب سیاه اسطلخ رشت
  • آغاز عملیات جمع آوری فاضلاب منطقه سیاه اسطلخ رشت