Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه کمیسیون مسابقات کنفدراسیون دوومیدانی آسیا با حضور اعضا این کمیسیون برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اولین جلسه کمیسیون مسابقات کنفدراسیون دوومیدانی آسیا با حضور دهلان الحمد رئیس، شو گو دبیرکل، سوراپونگ نایب رئیس اول کنفدراسیون دوومیدانی آسیا و رئیس کمیسیون مسابقات آسیا و سایر اعضای کمیسیون مسابقات این کنفدراسیون به شکل آنلاین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه آنلاین، دهلان الحمد با اشاره به اینکه کمیسیون مسابقات مهم‌ترین کمیسیون کنفدراسیون آسیاست، از اعضای این کمیسیون خواست که سه نکته مهم را در دستور کار خود قرار بدهند که عبارت بودند از:

۱) ایجاد تنوع و تعدد در مسابقات صحرانوردی و ماراتن آسیا

۲) توجه جدی به مسابقات بخش نوجوانان

۳) ارائه راهکارهای لازم برای استاندارد سازی مسابقات آسیایی

سپس دبیرکل کنفدراسیون آسیا پیشنهاد برگزاری مسابقات پرش‌ها و پرتاب‌ها را ارائه کرد که مورد موافقت اعضا قرار گرفت و مقرر شد درباره جزئیات برگزاری این دو مسابقه، در جلسه آتی بحث و تصمیم‌گیری شود. در ادامه درباره مسابقات جایزه بزرگ آسیا در سال‌های 2021 و 2022 بحث و تصمیم‌گیری صورت گرفت و مقرر شد برای ایجاد انگیزه در همه ورزشکاران آسیایی، جوایز این مسابقات افزایش یابد.

بحث سطح بندی مسابقات ماراتن و جاده آسیا در سه سطح طلایی، نقره ای و برنزی از دیگر مباحث مطرح شده در جلسه بود و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ گردید.

انتهای پیام

 

منبع: دانا

کلیدواژه: کنفدراسیون دوومیدانی آسیا کمیسیون مسابقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۱۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه سپاهان با حکم جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ براین اساس کمیته انضباطی و اخلاق AFC، به دلیل اتفاقات دیدار سپاهان و نیروی هوایی عراق در روز ششم آذر ۱۴۰۲، احکام جداگانه‌ای علیه سپاهان صادر کرد.
باشگاه سپاهان بابت تأخیر در ورود به زمین که منجر به تأخیر دو دقیقه‌ای در شروع مسابقه شد، هزار و ۵۰۰ دلار جریمه شد و به‌خاطر پرتاب اشیای دودزا در پایان مسابقه، باید ۱۰ هزار دلار پرداخت کند.


سپاهان همچنین به دلیل کوتاهی در انجام تعهدات خود بابت اجرای قوانین امنیتی، به پرداخت ۵ هزار دلار محکوم شد که مجموع این جرایم برای باشگاه سپاهان به رقم ۱۶ هزار و ۵۰۰ دلار می‌رسد.
دیدار تیم‌های سپاهان ایران و نیروی هوایی عراق از هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی ششم آذر پارسال با برتری یک بر صفر سپاهان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • دو عضو ایرانی AFC در مسابقات انتخابی المپیک
  • شوک AFC به فوتبال ایران
  • جریمه سپاهان با حکم جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • جریمه سنگین قلعه‌نویی، فدراسیون فوتبال، سپاهان و سه ملی‌پوش
  • ارتقا ۲۶ پله‌ای بسکتبال بانوان در رده‌بندی جهانی بهترین اتفاق پارسال بود
  • عکس‌| دو عضو ایرانی AFC در مسابقات انتخابی المپیک
  • اگر الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا نبود؛ پرسپولیس و استقلال تا ۱۰۰ سال دیگر زیر نظر وزارت ورزش بودند
  • اسامی فرنگی‌کاران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد
  • شکایت رضا اسدی از پرسپولیس به AFC
  • عقب‌نشینی کیهان از ادعای «خواب روحانی» در شب حمله به عین‌الاسد