Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از میزان، احمد اصغری‌مهرآبادی اظهار کرد: سرعت تکمیل پروژه‌های مسکن مهر و تکمیل زیرساخت‌های آن‌ها در پردیس مناسب است. همچنین مقرر شده نهضت فضای سبز در این شهر جدید در آینده نزدیک راه‌اندازی شود.

وی افزود: امیدواریم واحدهای مسکن مهر شهر جدید پردیس به استثنای واحدهایی که ساخت آن‌ها به تازگی آغاز شده است، تا پایان امسال تکمیل و افتتاح شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر از افتتاح قریب‌الوقوع ۱۳ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن مهر پردیس نیز خبر داد و گفت: تحویل این واحدها به مردم از هفته آینده شروع می‌شود و برای گره‌گشایی از کار مردم، منتظر آئین افتتاح رسمی نیز نخواهیم ماند.

وی همچنین افزود: ۱۰ هزار واحد مسکن مهر دیگر تا پایان آبان‌ماه سال جاری افتتاح می‌شود و واحدهای باقی‌مانده نیز تا دهه فجر تکمیل خواهند شد.

کد خبر 538181 برچسب‌ها مسکن مهر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مسکن مهر مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۱۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی جدید بارشی در استان زنجان حاکم می شود

محمدرضا رحمان‌نیا در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی در استان زنجان، گفت: هشدار زرد هواشناسی برای بازه زمانی شنبه تا اواخر وقت دوشنبه صادر شده است.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه بر اساس بررسی نقشه‌های هواشناسی، هوای استان امروز صاف و در بعدازظهر با افزایش ابر و وزش باد همراه خواهد بود، افزود: طی روزهای آینده شاهد ورود سامانه بارشی در استان خواهیم بود که این سامانه بارشی مد نظر در برخی نقاط با رگبار پراکنده باران و رعدوبرق نیز همراه خواهد بود.

رحمان نیا ادامه داد: سامانه بارشی جدید بارشی نسبتاً قوی طی روزهای آینده وارد استان می‌شود، این شرایط کماکان تا روز سه‌شنبه ادامه خواهد داشت که از بعدازظهر سه‌شنبه به‌تدریج شاهد خروج سامانه از منطقه و افزایش پایداری خواهیم بود.

کد خبر 6083695

دیگر خبرها

  • محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • پایان خردادماه آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت
  • معاون استاندار هرمزگان: ۲۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن تحویل مردم شده است
  • پردیس آسمانه هنر ایران افتتاح می‌شود/ برگزاری جشنواره فجر معماری از امسال
  • پردیس آسمانه هنر ایران افتتاح می‌شود/ جشنواره فجر معماری امسال برگزار می‌شود
  • تحویل ۱۲۷ هزار و ۳۶۸ واحد مسکن مهر در دولت سیزدهم
  • صدور ۲۵ هزار جلد سند بنیاد مسکن در دولت سیزدهم
  • سامانه بارشی جدید بارشی در استان زنجان حاکم می شود
  • بخش پرتودرمانی مرکز جامع سرطان البرز افتتاح می‌شود