Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از شهرکرد، نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با اعلام این خبر گفت: امسال در استان چهارمحال و بختیاری 8 هزار و 754 نفر داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته به مدت سه روز در دانشگاه های آزاد اسلامی، پیام نور و دولتی شهرکرد شرکت کردند.

حسین جعفری کاکلکی بیان کرد: از این تعداد داوطلب، 3361 نفر در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد شرکت کرده و با هم به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: داوطلبان شرکت کننده در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد، به مدت دو روز در ۸ گروه آموزشی حقوق، مشاوره، روانشناسی، علوم اجتماعی، فقه و مبانی حقوق اسلامی، مدیریت و کشاورزی در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با هم رقابت کردند.
نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با اشاره به اینکه نتایج آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 99 نیمه دوم شهریور ماه امسال اعلام می شود، تصریح کرد: این آزمون هر ساله در سه حوزه امتحانی برگزار می‌شد که امسال به دلیل رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، آزمون در شش حوزه امتحانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار شد.

انتهای پیام /

251 / 167 آزمون کارشناسی ارشد حسین جعفری کاکلکی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد کارشناسی ارشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۱۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۲ هزار داوطلب آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در دانشگاه صنعتی اصفهان

آزمون سراسری نوبت اول سال ۱۴۰۳ هم‌زمان با سراسر کشور در دانشگاه صنعتی اصفهان در پنج حوزه دانشکده منابع طبیعی، دانشکده نساجی، مجتمع خوارزمی، مجتمع ابوریحان و کتابخانه مرکزی دانشگاه در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته اول اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، مجید طالبی، نماینده تام‌الاختیار برگزاری آزمون‌های دانشگاه اظهار کرد: آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی صبح پنجشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور ۴ هزار و ۸۲۴ نفر داوطلب برگزار می‌شود.

وی افزود: آزمون گروه آزمایشی هنر بعدازظهر پنجشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور ۲ هزار و ۴۵۶ نفر و آزمون گروه آزمایشی علوم‌تجربی صبح جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور ۴ هزار ۷۳۷ نفر برگزار می‌شود.

نماینده تام‌الاختیار برگزاری آزمون‌های دانشگاه با بیان اینکه در حوزه‌های امتحانی به ترتیب رأس ساعت ۶:۳۰ و ۱۳:۱۵ باز خواهد شد اظهار داشت: درب‌های ورودی شمالی و جنوبی دانشگاه از ساعت ۶:۰۰ روزهای آزمون باز بوده و امکان حضور داوطلبان فراهم شده است.

طالبی مطرح کرد: برنامه‌ای جهت آشنایی با دانشگاه صنعتی اصفهان در سالن اجتماعات دانشکده مهندسی کشاورزی ویژه خانواده‌های داوطلبان آزمون سراسری در روز پنجشنبه و جمعه برقرار است، همچنین تور صنعتی گشت برای آشنایی بیشتر با فضای دانشگاه صنعتی اصفهان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: به داوطلبان توصیه می‌شود که از در شمالی دانشگاه (به سمت شاهین‌شهر) به دانشگاه وارد شوند و ورود خود را به دقایق پایانی موکول نکنند و با نیروهای حفاظت فیزیکی جهت برقراری نظم و برگزاری آزمون همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش ایمنا، داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف‌دستی، ساک دستی، هرگونه دستگاه ارتباطی و الکترونیکی (از جمله پیجر، تلفن همراه، تبلت، قلم نوری، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند و هندزفری)، کیف، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نت و یادداشت و نظایر آن، همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون خودداری کنند و برای شرکت در جلسه آزمون همراه‌داشتن چاپ کارت شرکت در آزمون و اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

اتوبوس‌های واحد مسیر میدان جمهوری (دروازه تهران) به دانشگاه از ساعت ۶:۱۵ روزهای آزمون، آماده سرویس‌دهی هستند.

کد خبر 746947

دیگر خبرها

  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان آزمون سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی
  • دانشگاه آزاد نور میزبان یک‌هزار و ۳۷۸ داوطلب آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در دانشگاه صنعتی اصفهان
  • انتخاب رشته ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • رقابت بیش از ۳۹ هزار داوطلب از استان کرمانشاه در نوبت اول کنکور سراسری
  • همه‌چیز برای برگزاری موفق آزمون سراسری دانشگاه آزاد آباده مهیاست
  • ۴۱ سالگی تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد ۴۱ ساله شد
  • راه‌اندازی ۳ دانشکده موضوعی جدید در دانشگاه آزاد شهرکرد