Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز از اهواز، حجت الاسلام فرج اله براتی رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان گفت: پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی(پیوسته و ناپیوسته) و کارشناسی (پیوسته و ناپیوسته) در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ از روز یکشنبه 5 مرداد ماه آغاز شده است و متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

azmoon.org
نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

وی با اشاره به فعال بودن 600 رشته کاردانی و کارشناسی در واحدهای دانشگاهی استان خوزستان افزود: متقاضیان می توانند تا 20 رشته را براساس وضعیت رشته تحصیلی خود انتخاب کنند.

براتی همچنین به شیوه‌ نامه تحصیل همزمان در دو رشته غیرپزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: بر این اساس پذیرفته‌ شدگان و دانشجویان در هر یک از مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی پیوسته و علاوه بر تحصیل حضوری یا مجازی در مقطع و رشته فعلی خود می‌ توانند در یک رشته دیگر در همان مقطع تحصیلی یا در مقطع تحصیلی پایین‌تر به‌طور همزمان تحصیل کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان ضمن تاکید به متقاضیان جهت مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام در سامانه، ارائه مدارک دیپلم نظام جدید و پیش دانشگاهی حداکثر تا پایان شهریور ماه سال جاری و یا ارائه مدارک دیپلم نظام قدیم و یا کاردانی را برای ثبت نام ضروری خواند.

براتی با تاکید به اینکه درج معدل در سامانه اجباری است و براساس آن نیز پذیرش دانشجو صورت می گیرد افزود: داوطلبان دیپلم فنی و حرفه ای و یا کاردانش نظام آموزشی و دیپلمه های فنی و حرفه ای و کاردانش نظام قدیم هنرستان که دارای مدرک پیش دانشگاهی و یا کاردانی بوده ولی فاقد معدل کتبی دیپلم هستند، باید معدل کل دیپلم متوسطه خود را عیناً در فرم ثبت نام درج کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان وجود هر گونه مغایرت در درج معدل با معدل مندرج در مدرک فارغ التحصیلی منجر به عدم ثبت نام و مانع ادامه تحصیل داوطلب می شود.

نحوه ثبت نام داوطلبان غبر ایرانی

براتی در خصوص نحوه ثبت نام و پذیرش داوطلبان غیر ایرانی نیز گفت: داوطلبان غیر ایرانی که دارای کارت تردد می باشند نیز همانند داوطلبان ایرانی، از طریق سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تهیه کارت اعتباری و کد پیگیری اتباع خارجی، می توانند بدون هیچ مشکلی ثبت نام کنند و داوطلبان غیر ایرانی که کارت تردد ندارند(غیر مقیم) جهت انجام فرایند ثبت نام به سامانه www.fstudent.iau.ir مراجعه و مراحل ثبت نام را تکمیل کنند.

تخصیص تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد پایین

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با بیان این مطلب که به منظور رفاه حال داوطلبان پذیرفته شده، شهریه سال اول تحصیلی در هنگام ثبت نام از آنان دریافت نمی شود افزود: این داوطلبان پس از معرفی به بانک عامل، از تسهیلات (وام) قرض الحسنه با کارمزد پایین بهره مند می شوند.

انتهای پیام /

317 / 167 دانشگاه آزاد واحد اهواز پذیرش دانشجو داوطلبان غیر ایرانی تسهیلات قرض الحسنه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد واحد اهواز پذیرش دانشجو تسهیلات قرض الحسنه دانشگاه آزاد اسلامی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۱۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان گفت: همزمان با سراسر کشور، آزمون کنکور سراسری امروز صبح با رقابت گروه‌های ریاضی و علوم انسانی با حضور ۲۹۲ داوطلب در سروستان برگزار شد.
مزدا معطری افزود: همچنین عصر امروز گروه‌های هنر با ۲۰ شرکت کننده و گروه زبان با ۴۲ داوطلب در این شهرستان به رقابت می‌پردازند.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان بیان کرد: کنکور سراسری ، فردا جمعه هفتم اردیبهشت با رقابت داوطلبان گروه تجربی با حضور ۲۲۷ شرکت کننده به پایان می‌رسد.
شهرستان سروستان در جنوب شرق فارس ودر فاصله ۷۷ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان
  • رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • امشب؛ آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود