Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شبکه بهداشت شهرستان دماوند از شناسایی ۳۳۴ مورد ابتلای قطعی به ویروس کرونا و بهبود ۱۱۷۲ نفر در شهرستان دماوند خبر داد.

خیرخواه رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از دماوند اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در شهرستان دماوند مجموعا ۲۸۰۵ مورد مشکوک به بیماری کرونا داشتیم که از این تعداد بر اساس داده های آزمایشگاهی ۳۴۴ نفر ابتلای قطعی به این بیماری را داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه تعداد موارد احتمالی ابتلا به این بیماری در شهرستان دماوند تاکنون ۱۴۹۸ نفر است افزود: خوشبختانه تاکنون ۱۱۷۲ نفر بهبود یافته اند.

وی گفت: تعداد افرادی که به صورت سرپایی مورد درمان قرار گرفته اند ۱۰۵۸ نفر بوده و همچنین ۴۴۰ نفر نیز بستری شده اند.

رییس شبکه بهداشت دماوند با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۱۳ بیمار تحت درمان قرار دارند، عنوان کرد: هم اکنون ۱۷ نفر در بخش بیماران کووید ۱۹ بستری هستند.

این مقام مسئول در پایان گفت: متاسفانه در مجموع تاکنون ۱۱۳ نفر از بیماران در شهرستان دماوند جان خود را از دست دادند که از این تعداد ۶۵ نفر از آنان کرونا مثبت بوده اند.

انتهای خبر/۶۷۰۶۷

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا دماوند درمان شناسایی شهرستان دماوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۱۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی مسئولان دماوند از هموطن فداکار در رودهن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ دلجویی و قدردانیِ مسئولان شهرستان دماوند از هموطن فداکار و غیور در رودهن.چهار روز قبل،چند شرور در رودهن مزاحمِ دو بانو شده بودند که با اقدام این هموطن محترم  اشرار متواری شدند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قطعی گاز مناطقی از خمام، رودبار و رودسر
  • روند افزایشی آمار ازدواج در گچساران
  • آمار طلاق در شهرستان گچساران کاهش پنج درصدی داشته است
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا
  • قدردانی مسئولان دماوند از هموطن فداکار در رودهن
  • اطلاعیه قطعی گاز در سوادکوه
  • برگزاری کلاس آموزشی برای نوغانداران شهرستان درگز
  • ۶ هزار و ۸۱۷ کودک ۳ الی ۶ ساله طی سال ۱۴۰۲ در دماوند معاینه شدند
  • شناسایی ۶۶۸ نفر بیمار مبتلا به تب مالت در استان کردستان
  • شیوع بیماری سالک در سمنان به کمترین میزان در ۲۴ سال گذشته رسید