Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@09:40:53 GMT

دومین گام موج دوم رزمایش «کمک مؤمنانه» در بندرلنگه + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۱۷۹۹

دومین گام موج دوم رزمایش «کمک مؤمنانه» در بندرلنگه + فیلم

‍‍‍‍‍‍

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه از برگزاری دومین گام مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌های مؤمنانه توسط قرارگاه طرح تحول شهید بشگردی‌زاده محله رودباری خبر داد.

اسحق مؤذن‌نسب عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه از برگزاری گام دوم مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌های مؤمنانه توسط قرارگاه طرح تحول شهید بشگردی‌زاده محله رودباری خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی افزود:در این مرحله تعداد 200 بسته معیشتی شامل برنج، مرغ، روغن، ماکارونی، سویا و... بین اقشار آسیب‌پذیر و هم‌چنین متضررین از کرونا در بندرلنگه توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه یادآور شد: در لبیک به فرمان مقام معظم‌ رهبری، بسیج و سپاه در برگزاری رزمایش مواسات پیش‌قدم شدند و یا کمک دیگر دستگاه‌ها در دو مرحله و چندین گام اقدام به توزیع بسته‌های کمک معیشتی نمودند.

مؤذن‌نسب بیان داشت: درگام‌های بعدی تهیه لوازم‌التحریر و لباس دانش‌آموزان نیازمند نیز در برنامه‌های بعدی رزمایش مؤمنانه را پیگیری می‌کنیم.

وی یادآور شد: از دفتر امام جمعه، فرمانداری، منطقه پنجم نیروی دریایی، ستاد اجرائی فرمان امام خمینی(ره) و سایر دستگاه‌های اجرائی، خیرین و مردم جهت برگزاری هر چه بهتر این رزمایش تقدیر و تشکر می‌کنیم.

حجت‌الاسلام مجتبی چاووشی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: رزمایش مواسات اعلام همبستگی ملت ایران بود و مردم بندرلنگه هم در این مدت ولایتمداری خود را با لبیک به خواسته مقام معظم رهبری بیش از پیش نشان دادند.

وی افزود: در بحران کرونا و تعطیلی برخی از مشاغل، تعدادی از خانواده‌ها دچار آسیب اقتصادی شدند و رهبر معظم انقلاب برای جبران آن دستور اجرای رزمایش کمک مؤمنانه را از روز نیمه شعبان صادر کردند  که این اقدام نیکو تا به امروز در مراحل مختلف برگزار شده و همچنان ادامه دارد.

مسؤول قرارگاه طرح تحول محله رودباری شهید بشگردی‌زاده عنوان داشت: این گام رزمایش با همکاری بسیجیان و اهالی خوب محله رودباری برگزار شد که جا دارد از این مردم ولایی و همیشه در صحنه تقدیر و تشکر کنیم.

انتهای پیام/88028

منبع: فارس

کلیدواژه: رزمایش مومنانه بندرلنگه سپاه بسیج هرمزگان رزمایش مواسات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۱۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا ۶ فرد و ۲ نهاد مرتبط با کره شمالی را تحریم کرد

به نقل از رویترز، وزارت خزانه‌داری آمریکا گفت که این تحریم‌ها همگام با کره جنوبی اعمال شده است.

بر اساس بیانیه این وزارتخانه، شرکت‌های «آلیس» در روسیه و «پایونیر بنکونت استار» در امارات وابسته از شرکت فناوری اطلاعات چینیونگ کره شمالی هستند و این شرکت فناوری نیز با نیرو‌های مسلح کره شمالی مرتبط است.

به نوشته رویترز، تحریم‌های بین‌المللی علیه کره شمالی که تحت رهبری آمریکا اعمال شده، نتوانسته است در سال‌های گذشته برنامه‌های موشکی و هسته‌ای پیونگ یانگ را متوقف کند.

این در حالی است که کره شمالی در ماه‌های اخیر آزمایش‌های موشکی و رزمایش‌های نظامی خود را افزایش داده است. این رزمایش‌ها اغلب تحت نظر شخص کیم جونگ اون رهبر کره شمالی انجام شده است.

کره شمالی هفته گذشته در تازه‌ترین اقدام خود همزمان با سفر آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا به کره جنوبی موشک بالستیک شلیک کرد.

کیم جونگ اون اخیرا با حضور در رزمایش نیرو‌های هوابرد این کشور و نظارت بر عملکرد آنها، خواستار آمادگی کامل ارتش کره شمالی برای هرگونه درگیری احتمالی شد.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه اساسی ارتش کره شمالی آمادگی برای جنگ است، دستور داد تا نیرو‌های هوابرد این کشور برای اجرای انواع طرح‌های عملیاتی غافلگیرکننده جنگی آماده باشند.

رزمایش‌های نظامی و آزمایش‌های موشکی کره شمالی در حالی انجام می‌شود که گزارش «ارزیابی تهدید سالانه» ۲۰۲۴ آمریکا تاکید دارد که کیم به پیگیری قابلیت‌های نظامی هسته‌ای و متعارف خود ادامه خواهد داد.

در این گزارش که روز دوشنبه از سوی دفتر «مدیر اطلاعات ملی» آمریکا منتشر شد، آمده است: کیم تقریبا به طور قطع قصد ندارد در مورد برنامه هسته‌ای خود که به نظر او ضامن امنیت حکومت و غرور ملی است، مذاکره کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • توزیع ۹۳۰ بسته معیشتی میان نیازمندان شوش و دزفول
  • مراسم رونمایی از لوح ثبت جهانی افطار در بندرلنگه
  • مراسم رونمایی از لوح جهانی ثبت افطار در بندرلنگه
  • مراسم رونمایی از لوح ثبتی جهانی افطار در بندرلنگه
  • آمریکا ۶ فرد و ۲ نهاد مرتبط با کره شمالی را تحریم کرد
  • برگزاری نخستین مرحله اردوی تیم ملی تراپ در سال ۱۴۰۳
  • ترکمنستان 0-0 ایران؛گزارش زنده
  • برخورد مؤمنانه!/ امیرالمؤمنین چگونه برخورد می کرد؟
  • برگزاری مرحله‌ دوم کنگره‌ شهدای استان مرکزی
  • برگزاری رزمایش نوروزی طرح ملی بسیج همگام با کشاورز در نیشابور + تصاویر