Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-04-19@13:27:13 GMT

کلنگ اجرای پتروشیمی ارغوان در عسلویه به زمین زده شد

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۱۸۵۳

کلنگ اجرای پتروشیمی ارغوان در عسلویه به زمین زده شد

کلنگ اجرای پتروشیمی ارغوان با سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی سازمان صدا و سیما در منطقه ویژه پارس امروز (جمعه، ۱۷مردادماه) به زمین زده است.

به گزارش شانا به نقل از منطقه ویژه پارس، حسین علیمراد، مدیر سرمایه‌گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی در آیین این کلنگ زنی اجرای پروژه پتروشیمی ارغوان را در راستای طرح‌های هوشمند پتروشیمی با خوراک ترکیبی خواند و گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در جهش سوم صنعت پتروشیمی تا ۱۴۰۴، طرح‌های پیشران و طرح‌های سه گانه‌ای که خوراک ترکیبی استفاده خواهند کرد، طراحی و اجرا خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پتروشیمی ارغوان نخستین طرح ازطرح‌های جهش سوم پتروشیمی با خوراک ترکیبی اتان و بوتان است که ما در شرکت صنایع پتروشیمی به آنها طرح‌های هوشمند می‌گوییم، افزود: این طرح‌های هوشمند نیازمند سرمایه‌گذاران هوشمند است و ما هم تمام قد از آنها حمایت می‌کنیم.

هدف ازاجرای پتروشیمی ارغوان تولید ۹۰۰ هزار تن اتیلن، ۳۰۰ هزار تن پلی اتیلن سنگین و ۶۰۰ هزار تن پلی اتیلن سبک است.

وظیفه صدا و سیماست مردم را با عسلویه آشنا کنند

احمد شهریاری، معاون منابع مالی و سرمایه انسانی سازمان صدا و سیما  نیز دراین مراسم با اشاره به اینکه صندوق بازنشستگی صدا و سیما ۳۰ هزار عضو دارد، تصریح کرد: ما به دنبال سرمایه‌گذاری پایدار در بازده زمانی بلندمدت هستیم و در بررسی کلان که انجام دادیم مزیت نسبی سرمایه‌گذاری را در بخش انرژی دیدیم.

وی دلیل سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی در این پروژه را صحبت‌های مثبت وزیر نفت در جلسه هیئت دولت خطاب به رئیس سازمان صدا و سیما و همچنین روحیه خوب مسئولین استان بوشهرعنوان کرد و گفت: اولویت ما در اجرای این پروژه استفاده از نیروی انسانی این استان است.

شهریاری با تاکید بر اینکه  همه ۸۰ میلیون ایرانی باید با عسلویه و کار عظیمی که در آن صورت پذیرفته آشنا شوند و به آن افتخار کنند، تصریح کرد: این وظیفه ما در صدا و سیما است که مردم را هر چه بیشتر با عسلویه آشنا کنیم زیرا بسیاری از مردم هنوز مطلع نیستند که اینجا چه کار بزرگی صورت پذیرفته است.

آیین کلنگ زنی پتروشیمی ارغوان با حضور ایرج خرمدل، مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس، احمد شهریاری، معاون مالی و سرمایه انسانی سازمان صدا و سیما، محمد مشکین فام، مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس و حسین علیمراد، مدیر سرمایه‌گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی در محل پارس ۲ منطقه ویژه پارس برگزار شد.

منبع: شانا

کلیدواژه: عسلویه حسین علیمراد سازمان صدا و سیما منطقه ویژه پارس سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۱۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نهضت ملی مسکن در روستاها به ۴۸۸ هزار واحد رسید

به گزارش قدس آنلاین، «مجید جودی» روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن را در روستاها اعلام کرد و گفت: از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون ۴۸۸ هزار واحد مسکونی روستایی وارد فاز عملیاتی و اجرایی شد که از این میزان، معادل ۲۴۰ هزار واحد به اتمام رسیده و تحویل متقاضیان شده است.

وی بیان‌داشت: از واحدهایی که از ابتدای اجرای طرح تاکنون وارد فاز اجرا شده، ۲۴۸ هزار واحد نیز در دست اجراست و در مراحل مختلف پیشرفت فیزیکی قرار دارد.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: سال گذشته بنیاد مسکن در بخش روستایی نهضت ملی مسکن ۲۵۰ هزار واحد را به بانک‌ها برای عقد قرارداد معرفی کرد که بانک‌ها تاکنون با ۱۰۵ هزار واحد قرارداد منعقد کرده‌اند.

جودی درباره تخصیص زمین و شناسایی آن در روستاها، توضیح داد: تاکنون بیش از ۶۰۰ هزار قطعه زمین در روستاها شناسایی و تملک شده و کارهای اداری آن در حال انجام است که نزدیک به ۲۵۰ هزار قطعه در سامانه saman.mrud.ir بارگذاری شده و حدود ۸۰ هزار واحد زمین روستایی نیز به متقاضیان واگذار شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی با عملیات وعده صادق به خوبی تنبیه شد
  • کلنگ دو تقاطع غیرهمسطح در شیراز به زمین زده شد
  • زمین لرزه ۴ و دو دهم ریشتری در روداب
  • کلنگ طرح توسعه ناحیه صنعتی روستای دهنه در شهرستان کلاله به زمین زده شد
  • کمیسیون مشترک اقتصادی و تجاری ایران و تاجیکستان تشکیل شد
  • دوازدهمین دور جشنواره ملی گل ارغوان در پروان
  • اجرای نهضت ملی مسکن در روستاها به ۴۸۸ هزار واحد رسید
  • کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین‌زده شد
  • الحاق سرمایه گذار بخش خصوصی به اجرای طرح گردشگری آشوراده + فیلم
  • الحاق سرمایه گذار بخش خصوصی به اجرای طرح گردشگری آشوراده