Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-23@23:35:47 GMT

اصلاح ۴۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای ارتباطی

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۱۸۶۰

اصلاح ۴۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای ارتباطی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حمید پرورشی خرم افزود: ۸۳ نقطه دارای تصادف با همکاری پلیس راه در محورهای ارتباطی استان همدان شناسایی شده است.

وی با تاکید بر ایمن‌سازی محورهای ارتباطی استان همدان اظهار داشت: نقاطی وجود دارد که امکان ایجاد تصادف در آن زیاد است که پس از ممیزی یک‌سری اقدامات روی این نقاط انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان با اشاره به اینکه ۷۹ مورد آشکارسازی و اصلاح پیچ در استان همدان انجام شده است، عنوان کرد: امکان تصادف در این پیچ‌ها وجود دارد.

پرورشی خرم با بیان اینکه تعدادی از تقاطع‌ها به شکل مستمر پایش می‌شود که ۴۷ مورد آن انجام شده است، خاطرنشان کرد: موارد مربوط به اصلاح و دور برگردان و پارکینگ ۴۱۲ مورد بوده و ۲۰۸ کیلومتر اصلاح شیب انجام شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با بیان اینکه در خصوص خط کشی جاده‌ها به دلیل شرایط جوی و مسائل مربوط به اعتبارات ضعیف عمل شده است، تأکید کرد: ۲۹۲ کیلومتر خط کشی انجام شده و ۴هزار و ۴۰۰ عدد تابلو اخطار انتظامی و اطلاع رسانی تهیه و نصب شده است.

پرورشی خرم با اشاره به اینکه ۷۱۳ کیلومتر تهیه و نصب گارد ریل در استان انجام شده است، افزود: ۷۸۰ مورد سرویس و نگهداری چراغ چشمک زن نیز انجام شده است.

کد خبر 538201 برچسب‌ها استان همدان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان همدان انجام شده استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۱۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط کشی یکصد کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران

محسن یمینی رئیس اداره ایمنی راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: با توجه به نقش خطوط ترافیکی در ارتقا ضریب ایمنی راه‌ها، و کاهش تصادفات جاده‌ای در مسیر‌های پُر تردد در یک ماه گذشته یکصد کیلومتر از جاده‌های مختلف ارتباطی استان خط‌کشی شده است.

او افزود:خط کشی راه‌ها که از مقرون به صرفه‌ترین نوع علائم ایمنی محسوب می‌شود، بطور مستقیم در دید راننده قرار گرفته و با وی یک حس نزدیک و متقابل برقرار می‌کند.

یمینی گفت: یکی از ملزومات مهم ایمنی جاده‌ای که نقشی ارزنده در کاهش حوادث و تسهیل سفر‌های برون شهری دارد اجرای خط کشی و نقوش ترافیکی است که در انتقال پیام‌های اطلاعاتی- هشداری به طور بصری به کاربران و رانندگان نقشی مهم دارند، درمقاطعی از محور‌های استان اجرا می‌شود.

او افزود: این اداره کل در این راستا به منظور افزایش ایمنی راهها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه بویژه در شب با دید محدود، تفکیک باند‌های رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات خط کشی راه‌های ارتباطی زیرپوشش را به طور ویژه انجام می‌دهند.

مازندران دارای ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • افزوده شدن ۱۸۰ کیلومتر راه اصلی به محور‌های ارتباطی استان همدان
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • خط کشی یکصد کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در محورهای بزرگراهی آذربایجان غربی
  • اصلاح ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان اردبیل
  • تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان
  • اصلاح و رفع ۳۱ نقطه حادثه خیز در استان همدان
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر بطول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است