Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@14:25:16 GMT

پیام تبریک مسئولان فارس به مناسبت روز خبرنگار

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۱۸۹۰

پیام تبریک مسئولان فارس به مناسبت روز خبرنگار

ایسنا/فارس همزمان با ۱۷ مرداد، سالروز شهادت شهید صارمی، شماری از مسئولان نهادها، سازمان‌ها و ادارات، این روز را به خبرنگاران و عکاسان خبری استان فارس تبریک گفتند.

استاندار، مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، میراث فرهنگی، حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، منابع طبیعی و ... فرمانده ارشد سپاه فجر، روسای سازمان‌های تبلیغات اسلامی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، بسیج رسانه، برخی از فرمانداران، شهردار شیراز و شماری دیگر از مسئولان، همزمان با روز 17 مرداد، طی پیام‌هایی جداگانه، این روز و یاد شهید صارمی و دیگر شهدای رسانه را گرامی‌داشته و به خبرنگاران و عکاسان خبری، تبریک گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدبخشی خبرنگاران به مردم

عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس در پیام خود خطاب به طلایه داران ارتباط و آگاهی، نقش خبرنگاران را موقعیت‌های حساس ستودنی ذکر و خاطرنشان کرد: اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه به‌ویژه خبرنگاران با درک موقعیت حساس و حیاتی در برهه‌های مختلف ازجمله در تلخکامی بروز و شیوع کرونا، به رسالت آگاهی‌بخشی و امیدآفرینی خود عمل و در همراهی با مردم و مسئولین، به خوبی پیام رسانی و روشنگری کردند.

فریاد خبردانان و خبرنگاران در تاریخ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس نیز در پیام خود به تلاقی عید غدیر و روز خبرنگار اشاره و عنوان کرد: در هنگامه غدیر بودند کسانی که خبر را نگاشتند تا افزون بر سینه‌ تاریخ، برگ‌های تاریخ نیز گواه است بر حقانیت حقی که انسان را به سوی انسان کامل رهنمون می‌سازند. این همان فریادی است که خبردانان و خبرنگاران در تاریخ انجام داده‌اند.

صابر سهرابی خبرنگار را ورای خبرنویس دانست و گفت: آنجا که خبر را آنگونه نگارش می‌کنند که همگان آن را بشنوند و بدانند، آگاهی فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و دانش و اندیشه رشد می‌کند.

خبرنگاران همراهان واقعی در ساختن شهر

حیدر اسکندرپور، شهردار شیراز نیز  در پیامی ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه، خبرنگاران را به مثابه کسانی توصیف کرد که شغل، قلم و هنرشان را در راه ساختن شهری آبادتر و شهروندانی آگاه تر به کار می گیرند.

او این روز را فرصتی برای یادآوری تلاش‌های خبرنگاران و عکاسانی دانست که هرگز شیراز را در بزنگاه‌های حساس رها نکرده‌اند و امروز نیز در دوران همه گیری بیماری کرونا سلامت شهروندان را در اولویت فعالیت‌های رسانه‌ای قرار داده‌اند.

صداقت،‌تیزبینی و شهامت ویژگی خبرنگاران

حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس نیز در پیامی با گرامیداشت روز خبرنگار با بیان اینکه خبرنگاری، حرفه‌اای جذاب و در عین حال پرمخاطره است، گفت: این حرفه در بیشتر کشورها، ناملایماتی را برای خبرنگاران به همراه دارد. 

او خاطرنشان کرد: سرنوشت افراد به قلم خبرنگار وابسته است و از این رو ، این حرفه افرادی را طلب می‌کند که علاوه بر تیزبینی، صداقت و سرعت عمل، شهامت گفتن حقایق را هم داشته باشند.

خبرنگاران ایثارگران عرصه سلامت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز هم در پیامی با تبریک این روز به اصحاب رسانه، به ویژه خبرنگاران حوزه سلامت استان، از مشارکت مسئولانه این قشر در انتشار مفاهیم حوزه سلامت و کمک به ارتقای سلامت جامعه تقدیر کرد.

مهرزاد لطفی عنوان کرد: ماه‌هایی که گذشت و سیطره اپیدمی کرونا بر دنیا نیز عرصه‌ای دیگر بود که این جایگاه به روشنی نمود یافت و دست اندرکاران حوزه سلامت و اعضای جامعه را بیش از همیشه با اهمیت آگاهی بخشی عمومی در پیشبرد برنامه‌های سلامت محور، با فعالان حوزه رسانه، همراه کرد.

خبرنگار یعنی حضور همیشگی و خستگی ناپذیر

رئیس شورای اطلاع رسانی فارس نیز با انتشار پیام تبریکی، ایام ارزشمند خبرنگار و عید بزرگ غدیر خم را گرامی داشت.

سید احمدی احمدی زاده گفت: این میدان به روشنگری شهادت بزرگ مرد عرصه رسانه محمود صارمی رقم خورده که با رسالت مهم شغل خطیر خبرنگاری توانست با اراده و تفکر و جریانسازی آگاهانه، جان برکفانه اهمیت حوزه اطلاع رسانی را به کرسی دادخواهی بنشاند و به جهان قدرت و نفوذ و عشق به رسانه را در حد اعلاء اثبات کند.

او عنوان کرد: روز خبرنگار بهانه‌ای است تا در این روز فعالان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و به تلاش‌های شبانه‌روزی آنها نگاه ویژه شده و تمام مطالبات، مشکلات صنفی و شغلی این قشر مورد رصد قرار گرفته و هر مسئولی به قدر وسع خود برای کاهش این مشکلات برنامه‌ریزی کند.

قاصدان امین و راویان صادق

حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی، رئیس کل دادگستری فارس  نیز در پیامب خبرنگاری را حرفه‌ای قلمداد کرد توام با عشق که رسالتی ممتاز دارد.

او گفت: خبرنگاران به عنوان قاصدان امین و راویان صدیق، تجسم امانت، مسئولیت، تعهد و دلسوزی در جامعه هستند که با نقد منصفانه‌ی کاستی‌ها و بیان هوشمندانه‌ی پیشرفت ها وجدان بیدار اجتماع و زمینه ساز سلامت فکری و فرهنگی جامعه‌اند.

نباید در سخت و زیان‌آور بودن حرفه خبرنگاری تردید داشت

رئیس جهاددانشگاهی استان فارس نیز با انتشار پیامی، ضمن تاکید براینکه مهمترین رکن فعالیت خبرنگاران را آگاه‌سازی و آگاهی بخشی تشکیل می‌دهد، سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگاران را به فعالان این عرصه تبریک گفت.

مظاهر بابایی در بخشی این پیام عنوان کرده است: اگرچه بخش اصلی فعالیت خبرنگاران و عکاسان خبری، تهیه و انتشار خبر و عکس از رویدادهاست اما عنصری که یک خبرنگار را در دوران فعالیت حرفه‌ای، ماندگار می‌کند؛ آگاهی بخشی و آگاه‌سازی است. حرفه‌ی خبرنگاری به یقین یکی از مشاغل مهم محسوب می‌شود که در سخت و زیان‌آور بودن آن نباید تردیدی داشت؛ حرفه‌ای که لازمه آن برخورداری از دانش و آگاهی، شجاعت، تعهد، صداقت، دوراندیشی، ... و البته مهارت‌های تخصصی است.

تبدیل تهدیدها به فرصت

سپاه فجر استان فارس نیز در پیام خود اصحاب رسانه و خبرنگاران را بازیگران موثر در تبدیل تهدیدها به فرصت‌های تاریخی و طلایی دانسته و بیان کرده است: به رغم تلاش‌های خصمانه سرمایه‌داری غرب و امپراطور رسانه‌ای سلطه، پژواک وحدت و یکپارچگی ایرانیان در صیانت از مصالح، منافع و امنیت ملی و حمایت و همراهی معنادار مردم با انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح و مدافع نظام و میهن اسلامی را در سراسر جهان طنین انداز و با ناامیدسازی معاندین داخلی و خارجی، آزادیخواهان و حق طلبان عالم را با گفتمان انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت ضد صهیونیسم همگام ساخته‌اند.

در ادامه این پیام آمده است: بدون شک مستند سازی و انعکاس اخبار فعالیت‌های گروه‌های جهادی و خیرین در رزمایش سراسری کمک مومنانه و بخصوص ثبت تلاش‌های خالصانه و ایثار کادر بهداشت و درمان کشور در مقابله با بیماری کرونا یکی از نقاط درخشان در کارنامه رسانه‌های متعهد کشور است که برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار خواهد ماند. 

کلید تحول آگاهی و آگاهی بخشی است

سید عبدالرزاق موسوی، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت و افزود: آگاهی و آگاهی‌بخشی، کلید تحول، پیشرفت و موفقیت جامعه بشری است.

او ادامه داد: رسالت مبارزه با جهالت بر دوش مردان و زنانی است که برای آگاهی‌بخشی فداکارانه تلاش می‌کنند و در این جهاد روشنگری، *خبرنگاران*، سربازان بی‌نام و نشان و بی‌مزد و مواجب میدان مبارزه‌اند.

موسوی خاطرنشان کرد: پر واضح است که حرفه خبرنگاری با دشواری‌ها و مخاطرات بی‌شماری روبروست که ایمن‌سازی آن با حمایت و پشتیبانی متولیان امر میسر خواهد بود.

خبرنگاری نمود ایثارگری

سازمان بسیج رسانه سپاه فجر فارس نیز به این مناسبت در متنی که یک نسخه آن را در اختیار رسانه‌ها قرار داده، فرا رسیدن ۱۷ مرداد یادآور شجاعت و از جان گذشتگی خبرنگاری دانست که توسط عوامل منحوس و متعصب تکفیری به شهادت رسید؛ اما این شهادت هیچگاه باعث از بین رفتن یا حتی ذره‌ای کاستن از آرمانها و اندیشه‌های والای هم قطاران ارزشی ایشان نشد.

همچنین در بخش دیگری از این پیام عنوان شده است: خبرنگار و عکاس همان کسی است که در سخترین شرایط  سخت و نفس گیر بیماری کرونا دوشادوش عزیزان زحمتکش عرصه بهداشت و درمان در انتقال اخبار و تصاویر از جان خود مایه گذاشتند و می‌گذارند، آن‌ها از جنس کسانی هستند که برای باز شدن معبر جان پاک خود را فدای آرمانها و سایر هم نوعان خود می‌کنند.

امکان عبور از دشواری‌ها با خبرنگار تیزهوش

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس نیز در پیام خود اظهار کرد: در شرایطی که کشور با مشکلات فراوانی به ویژه در عرصه اقتصادی روبه‌رو است اقدام اصحاب رسانه و خبرنگاران در راستای بلوغ اقتصادی، جهش تولید و رونق کسب و کار گامی مهم در تحقق اقتصاد بدون وابستگی به نفت است.

جمال رازقی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی که کشور به ویژه در بخش اقتصاد در شرایط حساسی قرار دارد و در سال جاری نیز که به دلیل حضور نامبارک ویروس کرونا شاهد تنگ تر شدن عرصه اقتصاد ملی هستیم مردم بیش از پیش نیازمند اطلاعات جامع، دقیق و صحیح از رسانه‌ها هستند و یکی از اصلی ترین نیازهایمان برای گذر از این دوران سخت حضور خبرنگارانی با اصالت، تیزهوش، پویا و متعهد است تا بتوانیم با آگاهی بخشی صحیح فضای عمومی جامعه و اصلاح سیاست‌ها و مقررات و رویه‌های اجرایی ناظر بر کسب و کار چرخ اقتصاد را فعال نگه داشته و موانع را پشت سر بگذاریم.

هر روز سال روز خبرنگار

روح‌الله منوچهری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس نیز در پیام خود با اشاره به تلاش خبرنگاران در مسیر احقاق حق و دفاع از منافع عموم، گفت: حضور و ازجان‌گذشتگی خبرنگاران در ایام بحران تاکیدی بر مردمی بودن رسالت آن‌هاست. از این رو است که هر روز را باید به نام خبرنگار ثبت کرد.

او در بخش دیگری از پیام خود عنوان کرده است: مطالبه‌گری خبرنگاران با انتشار گزارش‌های حرفه‌ای و انعکاس خواسته‌های مردم در حوزه کتابخوانی، بعد تازه‌ای را در حوزه کتابخانه های عمومی در استان رقم زده و بسیاری از اتفاق‌هایی که امروز رقم خورده با حمایت آنان انجام شده است.

محمد جامعی، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای فارس در پیامی عنوان کرد: خبرنگاران در این روزهایی که جامعه با کرونا درگیر شده است همانند جهادگران عرصه سلامت در صف مقدم اطلاع رسانی مشغول خدمت هستند که در این راه تلاش آنان در آگاهی بخشی به جامعه جای قدردانی دارد.

خبرنگاران جهادگران خط مقدم دیپلماسی رسانه‌ای

شــورای همـاهنـگی تبـلـیـغات اسـلامی فارس نیز در پیامیرسانه را زبان گویا، چشم بینا و وجدان آگاه جامعه و خبرنگار را حافظ و نگهبان این زبان، چشم و وجدان معرفی و عنوان کرده است: خبرنگاران جهادگران خط مقدم دیپلماسی رسانه‌ای جمهوری اسلامی و افسران جنگ نرم و از عوامل تأثیرگذار در حوزه بازدارندگی کشور و از مجاهدان خط مقدم و ثبت کنندگان لحظات ماندگار ایام الله محسوب می‌شوند.

علیرضا انصاری، مدیرکل ثبت احوال فارس نیز در پیامی آورده است: ۱۷ مردادماه یادمان شهادت مظلومانه محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در حقیقت یادآور رشادت‌ها و مجاهدت‌های زنان و مردان با بصیرتی است که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ آگاهی بخشی را بر دوش کشیده‌اند و خالصانه و بی ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده‌اند.

او ادامه داد: بی شک نقش فعالان عرصه اطلاع رسانی در انتشار به موقع، صحیح و دقیق اخبار، ستودنی است و این نقش در شرایطی که شاهد توسعه رسانه‌های اجتماعی در بین اقشار مختلف جامعه هستیم در پیشگیری از شایعات و انتشار اخبار نادرست بیشتر از پیش نمایان شده است.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید صدرا نیز در پیامی هفدهم مرداد را فرصت مغتنمی برای بزرگداشت روز حق‌گویی، حق جویی و روز پاسداشت قلم خواند و بیان کرد: آنچه موجبات روشنگری و تعالی و پیشرفت و بالندگی یک جامعه را فراهم می آورد تلاشگری صاحبان قلم در رسانه‌های جمعی است که به عنوان وجدان و چشم بیدار جامعه مطالبه گری و نقش آفرینی دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس نیز در پیام خود با اشاره به تقارن عید سعید غدیرخم با روز خبرنگار، اظهار کرد: آحاد خبرنگاران و اعضای جامعه رسانه‌ای کشور، گوش و زبان جامعه اند؛ بینا، شنوا و گویا. ایشان نقش بسزایی در فرهنگ سازی دارند و پیشرفت و توسعه ایران اسلامی بدون فرهنگ سازی در زمینه‌های مختلف به‌ویژه عرصه ورزش ممکن نیست.

عباس حاجی زاده همکاری تنگاتنگ و بالنده جامعه رسانه‌ای و ورزش را در پیشرفت اقتصاد و صنعت ورزش کشور و تحقق جهش تولید مثمر ثمر دانست.

ارتقای اطلاعات جامعه مرهون خدمات سریع و دقیق خبرنگاران است 

حمیدرضا ایزدی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس نیز در پیامی بیان کرد: خبرنگاران تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و طلایه‌داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند؛ بی شک رشد و ارتقای اطلاعات جامعه مرهون خدمات سریع و دقیق این عزیزان است و ما در حوزه اقتصادی همواره از این ظرفیت در راستای تحقق اهداف عالیه سازمان بهره برده‌ایم. 

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس نیز در بیانیه‌ای با گرامیداشت ۱۷ مرداد، اصحاب رسانه را از ارکان قدرت نرم امروز نظام جمهوری اسلامی و سربازان جنگ نرم ملت ایران در مقابله با توطئه‌های استعمار نوین توصیف کرد.

عطاالله زمانی، مدیر کل بنیاد مسکن فارس نیز در پیام خود روز خبرنگار را یادآور رشادت‌ها و مجاهدت‌های زنان و مردان با بصیرتی دانست که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ آگاهی‌بخشی را بر دوش کشیده‌اند و گفت: توسعه روستایی و محرومیت‌زدایی موضوعی است که در سال‌های بعد از انقلاب به عنوان بخشی از آرمان‌های امام راحل و بخشی از آموزه‌های انقلاب اسلامی مطرح شده است و بدون تردید بی‌همراهی خبرنگاران و تلاشگران عرصه رسانه این توسعه ناکام خواهد بود؛ در همین راستا از هیچ اقدامی در جهت برداشتن باری از دوش مردم در مناطق کم برخوردار فروگذار نخواهیم کار و بخشی از موفقیت و توفیق در این راه سخت و پر فراز و فرود را مرهون همراهی اصحاب رسانه و خبرنگاران هستیم.

غلامرضا نصیری، مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای فارس نیز در پیام خود ضمن تبریک این روز به خبرنگاران، بر نقش خبرنگاران در فرهنگ‌سازی تاکید کرد و افزود: امید است در پرتو تلاش و روشنگری اصحاب رسانه، با گسترش فرهنگ مصرف بهینه و جلب مشارکت مردمی،کماکان شاهد عبور موفق از پیک بار تابستان  باشیم.

سید محمود هاشمی، رئیس اتاق اصناف استان فارس نیز کارکرد رسانه‌های محلی را در ارائه تصویری از مشکلات موجود منطقه و نظارت عمومی بر مسئولان و دستگاه های اجرایی بی بدیل و غیرقابل انکار دانست و در پیام خود به  رسالت اصحاب خبر و رسانه پرداخت و افزود: حق‌گویی و مطالبه‌گری حق مجاهدتی عظیم و فداکاری فرهنگی سترگ است.

محمدباقر میری، رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی  فارس نیز در پیامی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه، به ویژه خبرنگاران پرتلاش و زحمتکش استان فارس که با همت و تلاش وافر خود توانسته‌اند در رسالت خطیر آگاه سازی و تنویر افکار عمومی و جلب مشارکت مردمی را برای حصول اهداف اجتماعی گام بردارند، تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، در تقویم رسمی کشور ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار ایرنا که به همراه چند دیپلمات کشورمان در مزار شریف افغانستان به دست گروه طالبان به شهادت رسید، روز خبرنگار نامگذاری شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی 17 مرداد روز خبرنگار اصحاب رسانه شهید صارمی فارس انقلاب اسلامی اطلاع رسانی روز خبرنگار اصحاب رسانه آگاهی بخشی استان فارس تبریک گفت رسانه ها ۱۷ مرداد رسانه ای حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۱۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه کشور با بیان اینکه توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست، گفت: پیام اجلاسیه منطقه‌ای، وحدت است و معنایش این است که باید هم‌افزایی فکری، برنامه ای و امکاناتی شکل بگیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری صبح امروز در دومین گردهمایی منطقه‌ای ائمه‌جمعه کشور با موضوع "عهد حضور2" با حضور استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی به میزبانی استان گلستان با اشاره به اینکه پیام اجلاسیه منطقه‌ای، وحدت است و معنایش این است که باید هم افزایی فکری ، برنامه ای و امکاناتی شکل بگیرد اظهارداشت: بصیرت مردم استان گلستان و علما و روحانیون شیعه و سنی این استان در وحدت و اتحاد زبان‌زد بوده و می‌تواند الگوی عملی خوبی برای دیگر استان‌ها باشد‌.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه کشور تاکید کرد: یکی از اولویت‌های مهم شورای سیاست‌گذاری کشور در برنامه‌ها و فعالیت‌های خود و همچنین تشکیل گردهمایی‌های منطقه‌ای، ایجاد وحدت، همگرایی و وفاق بین ائمه‌جمعه کشور در راستای اهداف مشترک توحیدی و الهی است و ارتقاء مسائل سیاسی، اجتماعی و ارتقاء جامعه از منظر اخلاقی، مهم‌ترین مسئولیت ائمه‌جمعه شیعه و سنی کشور است و درک این مسئولیت خطیر و به انجام دادن آن، مسئولیت بسیار بزرگی است.

علی‌اکبری  تصریح‌کرد: هدف از برگزاری این گردهمایی‌ها، بهره‌مندی از همگرایی، همفکری و تجربیات یکدیگر در ماموریت‌های مشترک، به‌روز شدن متناسب با شرایط جامعه و نیازهای جامعه و در نتیجه تولید محصولات خوب برای ادامه مسئولیت بزرگ ما در جهات مختلف فکری، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی و پیام تشکیل این گردهمایی‌ها، وحدت، وفاق، همدلی بین ائمه‌جمعه کشور در راستای اهداف مشترک توحیدی و الهی است‌.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه کشور با اشاره به وحدت علما و ائمه‌جمعه شیعه و سنی استان گلستان تاکید کرد: وحدت و وفاق می‌تواند زمینه بسیار خوبی برای تحقق اهداف و برنامه‌های دولت سیزدهم باشد و شاهد رشد و پیشرفت در گلستان هستیم و این پیشرفت، رشد و توسعه بدون وحدت، وفاق و همگرایی بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نخواهدبود.

حاج علی اکبری تاکید کرد: با خردمندی و بصیرت مثال زدنی شاهد تحقق و توسعه وحدت میان شیعه و سنی در استان گلستان هستیم که باید الگویی برجسته برای همه کشور باشد.

انتهای پیام/581/.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک روز روانشناس ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری روز مشاور
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز معمار
  • قدردانی خانواده مرحوم آیت الله امامی کاشانی از مردم و مسئولان
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت