Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال به خاطر خط دفاع که پاشنه آشیل تیم شده و تفکرات کادرفنی، بازی برده را با تساوی عوض کرد. تاریخ انتشار: 18:42 - 17 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۴۶۹۰

رضا رجبی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص دیدار شهرخودرو و استقلال اظهار داشت: به نظر من مشکل اصلی استقلال در دوران بعد از کرونا، خط دفاعی این تیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکلی که هنوز کادرفنی استقلال نتوانسته آن را حل کند. حتی زمانی که استقلال در بازی‌های دوستانه قبل از برگزاری مسابقات، از تیم‌هایی چون خوشه‌طلایی گل خورد، باز هم مشکل دفاعی داشتیم و هنوز می‌بینیم این تیم در خط دفاع مشکل دارد. بدون تردید  اگر کادرفنی استقلال مشکلات خط دفاع را حل نکند، قطعا باز هم به مشکل می‌خورد.

وی ادامه داد: در بازی روز گذشته، کادرفنی استقلال در ارنج اصلی اشتباه داشت. به عنوان مثال، میلیچ در خط هافبک بازی کرد، جایی که تخصصی در آن ندارد و بازیکنی چون فرشید باقری روی نیمکت نشسته بود. البته کادرفنی به اشتباه خود پی برد و میلیچ را به سمت چپ دفاع برد. از سوی دیگر، نباید تمام فشار بازی روی دیاباته باشد. استقلال باید از تمام مهره‌های خود استفاده کند.  

پیشکسوت استقلال در خصوص اینکه حسینی روی گل‌های خورده مقصر بود، تصریح کرد: حسینی مقصر هیچ‌کدام از گل‌هایی نبود که دریافت کرد. استقلال به خاطر پاشنه آشیل خود یعنی خط دفاع و تفکرات کادرفنی بازی برده را با تساوی عوض کرد و سه امتیازی که از نان شب برای این تیم واجب‌تر بود را از دست داد.

رجبی درباره صحبت‌های مجید نامجومطلق و محمد نوری علیه پیشکسوتان عنوان کرد: نامجومطلق به طور کلی درباره پیشکسوتان حرف می‌زند و این جمع بستن اصلا خوب نیست. اگر انتقادی داریم، باید نام یک پیشکسوت خاص را بگوییم و از آن فرد انتقاد کنیم تا همه چیز برای مردم هم آشکار شود. اینکه نامجومطلق همه را با هم جمع ببندد، درست نیست. محمد نوری هم متاسفانه این روز‌ها در همه رسانه‌ها حضور دارد و در حال مصاحبه علیه استقلال است. کاش دوستان کمتر حرف بزنند و بیشتر به حمایت این تیم بپردازند.

بیشتر بخوانید: رشیدی: حسینی دروازه‌بان شش‌دانگی نیست/ دروازه‌بان استقلال توصیه‌های من در تیم امید را از یاد برده است

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال شهرخودرو کادرفنی استقلال خط دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۱۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در شرایطی مقابل شمس‌آذر قزوین به پیروزی رسید که علاوه بر درخشش مهرداد محمدی با زدن دو گل و سید ابوالفضل جلالی با دو پاس گل، محمدحسین مرادمند هم نقش کلیدی در کسب سه امتیاز و صدرنشینی دوباره برای آبی‌ها داشت.

دومین بازی پیاپی برای این بازیکن در خط دفاعی استقلال با وجود اینکه همراه با بسته ماندن دروازه تیمش نشد و دو گل شوکه کننده در لحظات پایانی دریافت کردند، اما در طول مسابقه با بازی درخشان همراه بود و بازی مطمئن محمدحسین مرادمند در کنار روزبه چشمی و ایمان سلیمی موجب شد تا شمس‌آذر نتواند به خواسته خود که کسب امتیاز بود، دست پیدا کند.

مرادمند در کنار بازی کم‌اشتباهی که انجام داد، در اواسط نیمه دوم هم ارسال سید ابوالفضل جلالی را با ضربه سر دیدنی تبدیل به گل سوم کرد تا خیالشان بابت رسیدن به سه امتیاز در مسیر قهرمانی راحت‌تر شود.

این مدافع که موفق شد مقابل شمس‌آذر قزوین دومین گل فصل خود را به ثمر رساند، امیدوار است با عملکردش در دیدارهای گذشته جایگاهش را تثبیت کند و با بازگشت سهرابیان دوباره به نیمکت برنگردد که البته رقابت سختی در مسیر رسیدن او به جمع نفرات اصلی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • برق کمتر مصرف کنید، خودرو جایزه بگیرید!
  • خط و نشان سیاوش اکبرپور برای سپاهان!
  • گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند