Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-04-16@20:25:39 GMT

شفافیت رهاورد خبرنگاران برای بهتر شدن شرایط جامعه است

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۱۹۸۳

شفافیت رهاورد خبرنگاران برای بهتر شدن شرایط جامعه است

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: توسعه پایدار، شفافیت، پاسخگویی و عمل به مسئولیت اجتماعی رهاورد تلاش خبرنگاران برای بهتر شدن شرایط جامعه است.

به گزارش شانا به از نقل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، احمد محمدی در دیدار با رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل خانه مطبوعات استان خوزستان ضمن تبریک روز خبرنگار به تمامی اصحاب رسانه، مراتب قدردانی خود را از این قشر زحمتکش اعلام کرد و گفت:‌ حرفه‌ خبرنگاری هنر است و جهان امروز عرصه‌ هنرنمایی فعالان رسانه‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هرجا پیشرفتی حاصل می‌شود، رد قلم رسانه، نگاه تیزبین خبرنگاران و زبان فصیح روایتگران رسانه‌ها قابل مشاهده است، گفت: مسئولیت رسانه‌ها در انسجام‌بخشی، ایجاد تفاهم، صیانت از سرمایه‌ها و پیگیری مطالبات بحق مردم، بسیار خطیر و حساس است.

محمدی تصریح کرد: صرفه و صلاح هر سازمان و شرکتی در توسعه تعامل با رسانه‌ها و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها، تجربه‌ها و ایده‌های نخبگان رسانه است.
 
محمدی، با اشاره به اینکه ۱۱۲ سال از همزیستی و تعامل مسالمت‌آمیز نفت و جامعه سپری می‌شود، گفت: اثرگذاری فعالیت‌های عام‌المنفعه و خدمات اجتماعی، منوط به انطباق پروژه‌ها با نیازهای واقعی مردم، اجرای بهنگام و اطلاع‌رسانی و ارتباط با جامعه مخاطبان است و در حال حاضر اطلاع‌رسانی طرح‌های عام‌المنفعه نفت، تناسبی با حجم اعتبارات، میزان هزینه‌ها و تعدد و تنوع این پروژه‌ها ندارد.

منبع: شانا

کلیدواژه: شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب احمد محمدی روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۱۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه هوشمندسازی خدمات دانشگاهی ایران در بخش جوائز سازمان ملل منتخب شد

رییس سازمان فناوری اطلاعات با اشاره به همکاری وزارت ارتباطات و وزارت علوم در حوزه هوشمندسازی دانشگاه، از انتخاب این پروژه به عنوان یکی از طرح‌های برتر در بخش جوائز اجلاس جامعه اطلاعاتی سازمان ملل خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد خوانساری معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان فناوری اطلاعات در ویراستی با اشاره به همکاری مشترک وزارت ارتباطات و وزارت علوم در حوزه هوشمندسازی، اظهار کرد: «پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی (usw.msrt.ir) که ماحصل همکاری سازمان فناوری اطلاعات با وزارت علوم است، در بخش جوائز اجلاس جامعه اطلاعاتی WSIS 2024 سازمان ملل به عنوان یکی از پروژه‌های منتخب برگزیده شد.
B2n.ir/t14325

وی در ادامه تصریح کرد: این پروژه گام مهمی در هوشمندسازی خدمات دانشگاهی کشور محسوب می شود.
خوانساری افزود: این موفقیت را به تلاشگران پیاده سازی این سامانه و جامعه دانشگاهی تبریک عرض میکنم.»

 

دیگر خبرها

  • «وعده صادق» نویدبخش روزهای بهتر برای جهان اسلام است
  • فریب وعده‌های جابه‌جایی در پروژه‌های نهضت ملی مسکن را نخورید
  • عملیات اخلاقی، عادلانه و عاقلانه
  • برگزاری جشنواره رسانه‌ای روایت خدمت در سمنان
  • نه؛ خبری از سعید معروف نشد
  • شناخت جامعه هدف برای تولید محتوا اهمیت دارد
  • وظیفه اصحاب رسانه هدایت جامعه به سوی نیکی ها و فضیلت هاست
  • پروژه هوشمندسازی خدمات دانشگاهی ایران در بخش جوائز سازمان ملل منتخب شد
  • پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی برگزیده شد
  • رهاورد ملاقات ۲/۵ ساعته