Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیگر سریال «یوسف پیامبر (ع)» گفت: از نظر من مهمترین شاخصه یک خبرنگار امانت داری است، این عزیزان باید همان چیزی که فرد می گوید را منعکس کنند، به فرض مثال من تجربه داشته ام که حرفی زده باشم اما در خبر حرف دیگری به ثبت رسیده است. البته شخص من همیشه از خبرنگاران خاطراتی خوب دارم. تاریخ انتشار: 18:45 - 17 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۴۶۹۱

پروانه معصومی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، پیرامون روز ملی خبرنگار گفت: من به تمام خبرنگاران کشورم فرارسیدن روز ملی خبرنگار را تبریک می گویم و امیدوارم صحیح و سلامت هر آنچه که دوست دارند را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای تمام خبرنگاران روزهای خوبی را در آینده آرزو می کنم. 

وی در همین راستا ادامه داد: به شخصه خسته نباشید گرمی به جامعه خبرنگاران می‌گویم چون من می بینم و می‌بینم و می‌دانم که تا چه حد تلاش می‌کنند، شغل خبرنگاری شغل بسیار سختی است و باید قدردان زحمات آنها باشیم. 

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین گفت‌وگوی معصومی پیرامون حضورش در سریال موسی (ع) اینجا کلیک کنید

بازیگر سریال «یوسف پیامبر (ع)» توصیه خود نسبت به خبرنگاران را اینگونه تشریح کرد: از نظر من مهمترین شاخصه یک خبرنگار امانت داری است، این عزیزان باید همان چیزی که فرد می گوید را منعکس کنند، به فرض مثال من تجربه داشته ام که حرفی زده باشم اما در خبر حرف دیگری به ثبت رسیده است. البته شخص من همیشه از خبرنگاران خاطراتی خوب دارم. 

معصومی در همین رابطه اضافه کرد: شاید ما در اکثریت مواقع با بروز یک حادثه مثل پلاسکو یا کرونا در خانه بمانیم اما خبرنگاران باید در لحظه در محل حادثه و یا اماکن خطرناک قرار گیرند، به همین خاطر امیدوارم که خداوند حافظ جان این عزیزان باشد که همیشه خودشان را در معرض خطر قرار می دهند. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار سینما پروانه معصومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۱۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویترین تسنیم شماره ۶۴۵

اسرائیل پس از تحمل تنبیه از ناحیه ایران، سیاست عملیات روانی متناقضی را پی گرفته است. از یک سو می‌گوید ضربه سنگینی به او‌ وارد نشده و از طرف دیگر برخی مقاماتشان می‌گویند ضربه آنقدر سنگین بوده که می‌خواهند از زیر بار فشار روانی ناشی از آن خارج شوند. - اخبار بین الملل -

هر روز بخشی از مهمترین اخبار و گزارش‌های تسنیم را در ویترین تسنیم ببینید:

دومین شکست اسرائیل؛ ناکامی در دیپلماسی بعد از باخت در میدان

آرامش اقتصادی با نمایش اقتدار نظامی/ چرا نرخ ارز کاهشی شد؟

مهمترین «انتخابات دور دوم» ادوار مجلس با 45 کرسی تأثیرگذار

چرا زوجین برای فرزند دوم دچار تردیدهای جدی می‌شوند؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اگر این ویژگی اخلاقی را دارید هرگز موفق نمی‌شوید | بهترین نوع موفقیت کدام است؟
  • ۱۲۰ ثانیه| مروری بر مهمترین رویداد‌های دوشنبه ۲۷ فروردین قم
  • ویترین تسنیم شماره ۶۴۵
  • عبور موفق از پیک بار تابستان مهمترین رویکرد توزیع برق مرکزی
  • خودشیفته‌ها برای رسیدن به هدفشان دیگران را فدا می‌کنند!
  • آیا خودشیفته‌ها موفق‌ترند؟!
  • امانت ۶ هزار کتاب در ماه در کتابخانه مرکزی میبد
  • بیش از ۱.۱ میلیون کتاب در کتابخانه‌های عمومی خوزستان ثبت امانت شد
  • مهمترین دستاوردهای عملیات وعده صادق چه بود؟
  • ثبت امانت بیش از یک میلیون نسخه کتاب در کتابخانه‌های عمومی خوزستان