Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@08:30:49 GMT

افتتاح ۱۲ پروژه محرومیت زدایی در کلاردشت

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۲۰۱۴

افتتاح ۱۲ پروژه محرومیت زدایی در کلاردشت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا عصر جمعه در حاشیه افتتاح ۱۲ پروژه محرومیت زدایی در گفتگو با خبرنگاران در کلاردشت، ضمن تبریک دهه ولایت و امات و فرا رسیدن عید سعید غدیر و همچنین تبریک روز خبرنگار، با بیان اینکه مردم، ولی نعمت ما هستند، گفت: همزمان با اجرای گام دوم نهضت کمک مومنانه ۱۶۵ پروژه محرومیت زدایی در استان به بهره برداری می‌رسد و امروز این ۱۲ واحد از پروژه‌ها جزئی از آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده سپاه کربلا با اعلام اینکه بالغ بر ۹۴۰ میلیون تومان برای ۱۲ پروژه محرومیت زدایی کلاردشت هزینه شد، افزود: به حول و قوه الهی در حوزه مسکن سازی محرومین تلاش‌های خوبی صورت گرفته است.

سرهنگ پاسدار مسلمی در ادامه به اجرای گام دوم نهضت کمک مومنانه هم اشاره کرد و یادآور شد: امروز هم در کلاردشت شاهد تهیه و توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۱۰ میلیون تومان در بین نیازمندان بودیم.

دبیر اجرایی قرارگاه امام حسن مجتبی (علیه السلام) استان مازندران ضمن قدردانی از آحاد مردم که دراین امر خداپسندانه شرکت کردند، اضافه کرد: در روز عید قربان هم در شهرستان کلاردشت به ارزش ۱۲۰ میلیون تومان نذر قربانی بین نیازمندان توزیع شد.

سرهنگ پاسدار مسلمی با قدردانی از همه کسانی که در کمک و یاری به نیازمندان در کنار سپاه و بسیج بودند، و با بیان اینکه نهضت احسان و تعاون روحیه امید و کارآمدی نظام را در جامعه افزایش می‌دهد، خاطرنشان کرد: همه امروز دست به دست هم دادند تا با هم افزایی مشکلات مردم را برطرف کنند.

فرمانده سپاه کربلا، همچنین با گرامیداشت روز خبرنگار، خبرنگاران را سربازان گمنام در جبهه جنگ نرم دانست و افزود: نقش آفرینی خبرنگاران برای ایجاد روحیه شور و نشاط بین مردم و مسئولین جهت مشارکت در رزمایش مومنانه قابل تقدیر است.

سرهنگ پاسدار مسلمی با تصریح بر ایجاد موج همدلی بین مردم مبنی بر دستگیری از نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی خاطر نشان کرد: بخش اعظمی از این موج همدلی ایجاد شده مرهون اطلاع رسانی خبرنگاران است.

فرمانده سپاه کربلا در پایان ازبرگزاری آئین تجلیل از خبرنگاران روز ۲۵ مردادماه خبر داد و خواستار شد: خبرنگاران بیش از گذشته برای احیای روحیه احسان و تعاون مد نظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تلاش کنند.

کد خبر 4993275

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه کربلای مازندران محرومیت زدایی کلاردشت ویروس کرونا شیراز بوشهر روز خبرنگار شیوع کرونا عید سعید قربان گرگان قزوین شهرکرد ماه محرم عید غدیر خم کمک مومنانه بیرجند ستاد ملی مقابله با کرونا پروژه محرومیت زدایی فرمانده سپاه کربلا سرهنگ پاسدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۲۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود

حجت الاسلام والمسلمین معزی دیدار fh رئیس و مدیران سازمان داوطلبان به نقش حیاتی و پر اهمیت سازمان داوطلبان در جمعیت هلال احمر اشاره کرد و بر بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داوطلبانه برای خدمت به مردم در این مجموعه تاکید کرد.

حجت الاسلام‌والمسلمین معزی ارائه آموزش فرهنگ داوطلبی را یکی از وظایف این سازمان برشمرد و تصریح کرد: با آموزش و فرهنگ‌سازی صحیح باید روحیه خدمت‌رسانی در جامعه را ارتقاء دهیم.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در این بخش با تأکید بر اهمیت بهره‌گیری از رسانه در معرفی فعالیت‌های داوطلبانه، تصریح کرد: برای ترویج فرهنگ داوطلبانه باید بیش از پیش در مورد فرهنگ خدمت رسانی و معرفی آن به مردم تمرکز کرد. 

حجت الاسلام والمسلمین معزی، سپس به ارائه نکاتی در خصوص برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و بهره‌گیری هر چه بیشتر از ظرفیت‌های داوطلبی در پیشبرد اهداف جمعیت هلال‌احمر پرداخت و بر لزوم ارتباطات تنگاتنگ و مستمر درون سازمانی تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین معزی همچنین با ابراز خرسندی از این دیدار، به ارائه نکاتی مهم و ضروری در خصوص چگونگی جذب و نگهداشت داوطلبان در جمعیت هلال احمر پرداخت.

نماینده رهبر معظم انقلاب ارتباط مستمر با اقشار مختلف جامعه، تربیت، آموزش و تهیه بسته‌های فرهنگی برای جذب و نگهداشت آنان را یک امر ضروری دانست و تصریح کرد: یکی از آسیب‌های جدی نظام‌های سازمانی در ایران بروکراسی‌های غیرضروری است. وی تاکید کرد باید با پرهیز از این بروکراسی‌ها از ظرفیت داوطلبانه برای اجرای خلاقانه برنامه‌ها در جمعیت بهره گرفت.

وی همچنین گزارش‌های ارائه شده از سوی مسئولان این سازمان را نیز مثبت ارزیابی کرد و از خدمات ارائه شده در ماه مبارک رمضان و عید نوروز قدردانی کرد.

نماینده رهبر انقلاب در هلال احمر در پایان این دیدار ضمن آرزوی موفقیت، توجه ویژه به مسائل مربوط به این سازمان که متولی کمک در جامعه است را خواستار شد.

در ابتدای این دیدار وحید سلیمی، رئیس سازمان داوطلبان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و معاونین سازمان داوطلبان نیز به ارائه گزارش‌هایی در خصوص فعالیت‌های صورت گرفته سال گذشته و همچنین بیان مشکلات و چالش‌های پیش روی ارائه خدمات روان‌تر به جامعه به منظور پیگیری از سوی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر پرداختند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • (ویدیو) افتتاح ابرپروژه ایرانی در سریلانکا
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • فیلم| رانش جادهٔ عباس‌آباد به کلاردشت
  • افتتاح طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا افتتاح شد
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید حجازی در دلگان
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم