Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امید صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان گفت: برخی افراد موتورسوار منتسب به یک طایفه صبح امروز در یکی از خیابان‌های شادگان اقدام به تیراندازی و ایجاد وحشت بین شهروندان کردند و از همان لحظات اولیه اقدام اطلاعاتی و پلیسی برای شناسایی عاملان این تیراندازی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره اینکه ۷ نفر از عوامل اصلی شناسایی و دستگیر شدند، بیان داشت: با عنایت به اینکه فرهنگ عشایر شادگان خیلی غنی‌تر از این است که نتوانند مشکلات پیش آمده بین خود را حل کنند، شورای تامین شهرستان به دنبال حل مسائل بطور مسالمت آمیز است، اما با افرادی که امنیت شهروندان شادگان را به مخاطره اندازند برخورد جدی خواهد شد.

صبری پور با بیان اینکه دستگیری سایر افراد خطا کار در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: از بزرگان این ۲ طایفه خواستار جلوگیری از هرگونه تحرک و ناامنی از سوی عده‌ای اراذل هستیم.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیراندازی خیابانی درگیری طایفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۲۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان

فرمانده انتظامی دلفان گفت: شش عامل نزاع دسته جمعی در این شهرستان توسط پلیس دستگیر شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، نجفعلی بارانی بیرانوند اظهار کرد: در پی اخبار واصله از سوی مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای تابعه، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس دلفان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی پاسگاه میربگ جنوبی با اشرف اطلاعاتی و اقدامات طی یک عملیات موفق به دستگیری ۶ نفر در این رابطه شده و آن‌ها را به یگان انتظامی منتقل و پس از تشکیل پرونده متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلفان در پایان تأکید کرد: پلیس به عنوان حافظ جان، مال و ناموس مردم به هیچ وجه اجازه جولان و قدرت نمایی را به افراد شرور و قانون‌شکن نخواهد داد و با این گونه افراد به شدت برخورد خواهد شد.

کد خبر 747240

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • عاملان مرگ پرندگان زنبورخوار در ارسنجان دستگیر شدند
  • عامل تیراندازی در تور اطلاعاتی پلیس گلوگاه
  • دستگیری عاملان تیراندازی در جاده سیرجان _ بردسیر
  • تصاویری از لحظه وقوع تیراندازی در آمریکا | جشن خیابانی، خونین شد + فیلم
  • دستگیری عاملان تیراندازی با سلاح کلت کمری
  • بازداشت عاملان درگیری و تیراندازی در غرب تهران
  • عاملان تیراندازی در غرب تهران دستگیر شدند
  • ۲ کشته و ۶ زخمی بر اثر تیراندازی در ممفیس آمریکا
  • عاملان تیراندازی در بردسیر، ظرف ۲ ساعت دستگیر شدند