Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حسن نصرالله، دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی لبنان درحال سخنرانی درباره تحولات این کشور و منطقه سخنرانی است.

به گزارش مشرق، «سید حسن نصرالله» دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان عصر جمعه (۱۷ مرداد) در خصوص تحولات منطقه و تحولات این کشور بعد از انفجار بندر بیروت از طریق ویدئو کنفرانس سخنرانی کرد.

قرار بود سخنرانی سید حسن نصرالله چهارشنبه این هفته انجام شود که به دلیل وقوع انفجار در بندر بیروت و کشته و زخمی شدن شمار زیادی از شهروندان لبنانی به جمعه موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون بر اثر این انفجار، بیش از ۱۵۰ نفر جان خود را از دست داده و پنج هزار نفر دچار مصدومیت شدند و ده‌ها نفر نیز همچنان مفقود هستند.

سید حسن نصرالله در ابتدای سخنرانی خود اظهار داشت که قرار بود در سخنرانی روز چهارشنبه در مورد تحولات لبنان از اوضاع اقتصادی تا بحران سوخت در لبنان سخنرانی کند ولی به دلیل انفجار لغو شد و سخنرانی امروز مختص حادثه انفجار بندر بیروت خواهد بود.

دبیرکل حزب‌الله لبنان این حادثه را به بازماندگان و خانواده‌های قربانیان تسلیت گفت و برای زخمی‌های حادثه طلب شفای عاجل کرد و ابراز امیدواری کرد که هرچه روزدتر با همکاری همه، بتوان پیامدهای این حادثه را که در تاریخ معاصر لبنان بی‌سابقه بوده، پشت سر گذاشت.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین سید حسن نصرالله حزب الله لبنان بندر بیروت لبنان انفجار بیروت سید حسن نصرالله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۲۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار گاز در آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت

 رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری سنندج گفت:به محض تماس با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع آتش‌سوزی در آساوله، دو اکیپ ۵ نفره از نیرو‌های ایستگاه‌های ۱ و ۲ آتش‌نشانی رای پشتیبانی به محل اعزام شدند.

آزاد طهماسبی در توضیح این حادثه افزود: نشت گاز ال‌پی‌جی و وجود شعله روشن همزمان در کارگاه عامل اصلی وقوع این آتش‌سوزی بوده است.

وی از مصدومیت یک نفر در این آتش سوزی خبر داد و گفت: در این حادثه دو مغازه نیز دچار خسارت جدی شدند و به دو باب منزل مسکونی در روبروی این کارگاه خسارت جزئی وارد شد.

طهماسبی با بیان اینکه نیرو‌های آتش‌نشانی با حضور به موقع آتش را در کوتاه‌ترین زمان مهار کردند، گفت: متاسفانه حریق به یک مغازه گاز پرکنی سرایت کرده بود که آتش این مغازه نیز مهار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع اسبق لبنان: اسرائیل عامل انفجار بندر بیروت بود
  • وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان
  • تصاویری از محل انفجار گاز در آساوله سنندج | یک نفر مصدوم شد + فیلم
  • انفجار گاز در آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت
  • انفجار گاز در آساوله سنندج حادثه آفرید
  • انفجار گاز در روستای آساوله سنندج + فیلم
  • درخواست مقام ارشد اروپایی از سیدحسن نصرالله در موضوع ایران
  • تعداد شهدای حادثه تروریستی کرمان به ۹۷ شهید رسید
  • انفجار مهمات به جای مانده از جنگ تحمیلی/ یک نفر مصدوم شد
  • آتش سوزی و انفجار در اصفهان