Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-19@22:54:03 GMT

سخنرانی سید حسن نصرالله آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۲۱۲۱

سخنرانی سید حسن نصرالله آغاز شد

سخنرانی دبیرکل حزب‌الله لبنان درباره آخرین تحولات این کشور آغاز شد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا،  «سید حسن نصرالله» دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان عصر جمعه (۱۷ مرداد) در خصوص تحولات منطقه و تحولات این کشور بعد از انفجار بندر بیروت از طریق ویدئو کنفرانس سخنرانی کرد.

قرار بود سخنرانی سید حسن نصرالله چهارشنبه این هفته انجام شود که به دلیل وقوع انفجار در بندر بیروت و کشته و زخمی شدن شمار زیادی از شهروندان لبنانی به جمعه موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون بر اثر این انفجار، بیش از ۱۵۰ نفر جان خود را از دست داده و پنج هزار نفر دچار مصدومیت شدند و ده‌ها نفر نیز همچنان مفقود هستند.

سید حسن نصرالله در ابتدای سخنرانی خود گفت: قرار بود در سخنرانی روز چهارشنبه در مورد تحولات لبنان از اوضاع اقتصادی تا بحران سوخت در لبنان سخنرانی کند ولی به دلیل انفجار لغو شد و سخنرانی امروز مختص حادثه انفجار بندر بیروت خواهد بود.

در حال تکمیل ...

منبع: آنا

کلیدواژه: لبنان بیروت دبیرکل حزب الله لبنان شیخ حسن نصرالله سید حسن نصرالله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۲۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنیده‌ شدن صدای انفجار در پایگاه هوایی میرون اسرائیل

به گزارش قدس آنلاین، رسانه‌های اسرائیلی، لحظاتی پیش از شنیده شدن صدای انفجار در پایگاه هوایی میرون واقع در کوه‌های الجرمق در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند. عصر دیروز سه‌شنبه نیز این پایگاه هوایی آماج موشک‌های حزب‌الله لبنان قرار گرفته بود و شبکه‌های اجتماعی تصاویری از هدف قرار گرفتن این پایگاه مهم و راهبردی اسرائیل منتشر کرده بودند.

لحظاتی پس از انتشار این خبر، حزب‌الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمایت از مردم غزه و مقاومت آنها، با موشک‌ هدایت‌شونده، واحد کنترل هوایی پایگاه مرون را هدف قرار داده و موفق شده است تجهیزات آن را کاملا منهدم کند.این پایگاه راهبردی هوایی رژیم صهیونیستی تاکنون بارها آماج موشک‌های مقاومت لبنان قرار گرفته است و متحمل خسارات متعددی شده است. این پایگاه رژیم صهیونیستی پیش از این نیز بارها هدف حملات موشکی و پهپادی حزب الله لبنان قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • علت صدای انفجار در گناوه و بوشهر اعلام شد
  • شنیده شدن صدای انفجار در گناوه | توضیحات فرماندار گناوه درباره علت صدای مهیب
  • منشاء صدا در گناوه ناشی از انفجار معدن سنگ کوه بینک بوده است
  • انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم
  • انفجار مهیب در جنوبی ترین بندر رژیم صهیونیستی
  • دیدار مردمی رئیس‌جمهور با مردم سمنان آغاز شد
  • دیدار مردمی رئیس جمهور با مردم سمنان آغاز شد
  • شنیده‌ شدن صدای انفجار در پایگاه هوایی میرون اسرائیل
  • صدای انفجار در پایگاه هوایی میرون اسرائیل
  • امام موسی صدر و سیدحسن نصرالله مایه افتخار جهان اسلام هستند