Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ علی جهانشاهی معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگویی، نقش دانشگاه افسری امام علی (ع) را در دوران دفاع مقدس تشریح کرد.

او گفت: دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه افسری امام علی (ع) ایثارگری‌ها و فداکاری‌های گسترده‌ای در جهت حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های کشور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشجویان این دانشگاه در روز دوم جنگ تحمیلی به فرماندهی امیر حسنی سعدی در مقابل دشمن ایستادند.

امیر سرتیپ جهانشاهی افزود: در جنگ ۳۴ روزه خرمشهر نیز دانشجویان دانشگاه افسری امام علی (ع) در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش با تشریح ابعاد حضور پررنگ دانشگاه افسری امام علی (ع) در دوران دفاع مقدس یادآور شد: دانشگاه افسری امام علی (ع) فیضیه ارتش و مرکز علم و تقوا و جهاد است و همین موضوع موجب اعتماد فرمانده معظم کل قواست.

وی در پایان با اشاره به ولایتمداری کارکنان دانشگاه افسری امام علی (ع) خاطرنشان کرد: دانشگاه افسری امام علی (ع) ۱۱۸۴ شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم کرده است و شهیدانی، چون صیاد شیرازی و نامجو را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است. مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ۳۶ بار در این دانشگاه حضور یافتند و این باعث افتخار ماست. ایشان به دلیل اعتمادی که به این دانشگاه داشتند نشان فداکاری را به دانشگاه افسری امام علی (ع) اهدا کردند. این اقدام موجب گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانشجویان می‌شود؛ همچنانکه اکنون هم افسران این دانشگاه در مناطق مرزی هدایت نیرو‌ها را بر عهده دارند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی زمینی ارتش نشان فداکاری دانشگاه افسری امام علی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۲۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶٨ گلزار شهید چهارمحال و بختیاری در انتظار ساماندهی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، اسماعیل عسگری افزود: ۱۷۷ گلزار شهید در استان ساماندهی شده و ۵۶ اماکن مقدس در دست اقدام است.
وی با اشاره به نقش ویژه عشایر در دفاع از کشور، خاطرنشان کرد: مقرر است در پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری یادواره شهدای شاخص عشایری چهارمحال و بختیاری با هدف شناسایی بیشتر این شهدا برگزار شود..
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: سردار شهید الیاس ارجمند فرمانده اطلاعات-عملیات تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم (ع) و دانش آموز شهید ظفر خالدی به عنوان شهید شاخص سال ۱۴۰۳ کشور انتخاب شده‌اند و کوچکترین رزمنده دفاع مقدس محور این یادواره است.

دیگر خبرها

  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • مأموریت ارتش دفاع از تمامیت ارضی و حفظ استقلال کشور است
  • ۶٨ گلزار شهید چهارمحال و بختیاری در انتظار ساماندهی